Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hawker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hawker

    NGK iridium bougies blijft wit/grijs

    Hoi allemaal, Vlak na aanschaf van de 900RR heb ik bij een onderhoudsbeurt iridium bougies erin gestoken. nu ca. 1000 km later toch even de bougies weer verwijderd om de kleur te checken.. De oude (standaard)bougies waren rood/bruin van kleur, geen idee hoelang deze gemonteerd hebben...
  2. Hawker

    Sc28 geluid bij koude motor links boven kleppendeksel

    Hoi allemaal, Vanmiddag viel me een geluid op met koude motor links boven kleppendeksel ergens. Rechterkant hoor je ook iets maar veel minder en niet hinderlijk. Zodra t blok warm is is het geklop / getik of wat ook verdwenen.. Aan de kenners, kan het kwaad? Groeten
  3. Hawker

    Luchtbel in brandstoffilter

    Dag allen! Zoals sommigen hebben gezien in een ander topic dacht ik een probleem met carb 1 opgelost te hebben namelijk, het overlopen van carb 1 waarbij er teveel onverbrande benzine de inlaat poort inloopt. Na een stuk proefrijden bleek het toch niet verholpen. Er hing er een flinke...
  4. Hawker

    Carburateurs synchroniseren

    Hoi allemaal, Wil één deze dagen de carbs van mn sc28 synchroniseren, alleen is er ook een vuistregel om hiermee te beginnen? Bijvoorbeeld ; eerst alle stel schroeven indraaien en vervolgens 3 slagen uitdraaien en vanuit daar het synchronisatie proces starten. Of kan ik gewoon direct beginnen...
  5. Hawker

    Ketting speling

    Jup alweer de zoveelste met dezelfde vraag :P Maar als ik op Google heel wat verschillende antwoorden tegen. De 1 zegt 1 a 2 cm voldoende te zijn, de ander 3 a 4 cm gemeten op strakste punt. En ja ook zie je veel voorbijkomen zie wphb maar ook daar word veelal vanaf geweken om bepaalde...
  6. Hawker

    Pitch selecteren betekenis?

    Hoi allen, Zal wel een domme vraag zijn maar nu wil ik een nieuw voor tandwiel bestellen en moet ik "pitch" selecteren, 520 of 530. Wat betekent dit en of welke pitch (maat) moet ik hebben voor mijn 95 fireblade sc28? Groeten Daniel
  7. Hawker

    Ketting geluid of ?

    Hoi luitjes! Afgelopen dinsdag heb ik een nette blade uit 1995 op mogen halen, super blij mee. Alleen wil ik jullie graag om wat advies vragen..  Blokje loopt lekker soepel en stil zonder bijgeluiden, alleen als die rijdt maakt hij een soort ratel, ketting geluid vermoed ik. Doet die...
  8. Hawker

    wat is mijn hawk waard ?

    Beste hawkers / ntv'ers, Zit sterk in twijfel om mijn hawk te verkopen omdat ik wat anders op het oog heb. alleen kom ik er niet helemaal uit wat hij op dit moment ongeveer waard is, daarom ook de vraag ; wat zou een reëel bedrag zijn om hem voor te koop te zetten ? ga hem sws niet...
  9. Hawker

    Nieuwe banden Hawk GT ??? welke maat ???

    Hallo allemaal, Ben toe aan nieuwe banden. de originele maten zijn 110/80 150/70 alleen wil ik graag iets bredere maten en sportievere banden eronder hebben zonder dat het rijgedrag teveel word beinvloed. moet ik dan denken aan 120/70 160/60 ? of is een breedte van 170 achter ook prima ...
  10. Hawker

    Bijgeluiden bij koppelen / ontkoppelen ?

    Hallo allemaal, Deze post heb ik reeds ook gesteld in het ntv / hawk topic en plaats hem ook hier even voor een e.v.t. groter publiek.. Klacht is bijgeluiden in neutraal, hierbij komt er een soort van zoemend schuren geluid bij de koppeling weg, ook produceert het motorblok meer...
  11. Hawker

    Nieuwe aanwinst Carburateurs schoonmaken?

    Dag allen ! Zal me even kort voorstellen, mijn naam is Daniel, woonachtig in omg. emmen en sindskort in het bezit van een mooie honda hawk GT 650. De motor heeft jarenlang droog in de garage stil gestaan, volgens de vorige eigenaar zo'n 19 jaar. Nu loopt de motor stationair mooi, alleen...
Terug
Bovenaan Onderaan