Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tomva
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tomva

    Ook die van mij werkt niet ondanks dat alles werkt..

    Ik zit er echt doorheen en ik hoop dat iemand van hier het verlossende antwoord kan brengen... Betreft een KTM 690 SMC-R (2012). Afgelopen week zat er een bout tussen vast tussen m'n klep. Nou heb ik heel veel mazzel gehad omdat er vrijwel geen schade was. Toch de kop eraf gehaald en laten...
  2. Tomva

    Plastic glad maken

    Ola, Ben weer eens op mn plaat gegaan. Ik zal dr niet te veel omheen draaien. Maar de kunstof body van mn motor is dus lichtelijk beschadigd aan de zijkant. Het plastic/kunsstof is over het asfalt gegaan, hebben jullie misschien tips (of weten jullie een manier) om kunsstof weer mooi glad...
  3. Tomva

    Raar geluid in KTM LC4 blok

    Afgelopen weekend wezen rijden maar na een tijdje vond ik het geluid uit m'n blok anders klinken. LC4 Blok 2004. Ik heb hieronder een filmpje waarin het geluid hopelijk goed is te horen.
  4. Tomva

    Stuurgewichten evt van KTM Duke II

    Ik ben op zoek naar goudkleurige (of oranje) stuurgewichten. Ik heb momenteel goud gekleurde stuurgewichten maar een zijde is nogal beschadigd. Volgens mij is het messing en gewicht is volgens mij tussen de 150-250 gram. Iemand die iets vergelijkbaars heeft liggen (goud/oranje)?
  5. Tomva

    Kabelboom stekker

    Hallo, Ik ben op zoek naar een kabelboom stekkertje. 9 tot 12-polig. (zie hieronder voor voorbeeld) Maar ik heb echt geen idee waar je zoiets kan kopen. Bij de motorzaak zeiden ze wel dat het lastig is om aan zo'n stekkertje/connector te komen. Ik zie zat staan op internet, maar...
  6. Tomva

    KTM Koplamp

    Slotje
  7. Tomva

    Conformiteitsverklaring

    Ik heb nu een aantal weken een KTM DUKE II in mijn bezit welke van origine over 40kW beschikt. Ik heb deze laten terugvoeren naar 33,8kW omdat ik over een A2 rijbewijs beschik. Nu heb ik eerder met de RDW gebeld en zij vertelde mij dat ik de uitdraai die ik meekreeg bij het terugvoeren moest...
  8. Tomva

    Vermogen

    Goeiedag, nieuw hier op het forum en een klein vraagje. Niet echt heel technisch, dus ik hoop dat het in de goede categorie staat. Ik ben van plan mijn eerste motor te gaan kopen. (A2 rijbewijs) Nu had ik een motor op het oog, en na een kenteken check staat er aangegeven dat de motor 47KW...
Terug
Bovenaan Onderaan