Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Mischa Kluin

    WSBK Misano: Veneman en Danny de Boer?

    Ik was benieuwd wat Barry Veneman in het WSS gaat presteren op de 2008 motor van Ten Kate. En bij Live timing kom ik in de SuperStock1000 wel Berger en Schouten tegen, maar geen Danny de Boer. Weet iemand wat er met hem aan de hand is? Toch niet weer een financiële uitvaller?
  2. Mischa Kluin

    Conti RACE Attack voorband 120/70 17 street compound

    Gebruikt tijdens voorrijden op circuit op mijn set 'regen'velgen. Die banden gebruikte ik voor koude en vochtige dagen. RACE attack heeft het race profiel, maar de straat compound is harder, is sneller op gebruikstemperatuur en door de silica ook bruikbaar in de regen. Circa 10 dagen gebruikt...
  3. Mischa Kluin

    Honda XR600R '87 te koop

    Omdat de crossterreinen in de Randstad met uitsterven worden bedreigd ... Honda XR 600 R uit 1987 Goede banden, nieuwe Pirelli off/all roads Verlichting ok Handkappen Voorvork uit 1991 met Technoflex binnenwerk Kick start Vraagprijs 750,- Ik ben een weekje vakantie vieren, 3...
  4. Mischa Kluin

    Data ZAC Motoren 2007

    De (voorlopige) dagen voor 2007 zijn bekend. Zie hiervoor www.zacmotoren.com of www.dnrt.nl
  5. Mischa Kluin

    Data ZAC 2006

    Ondanks dat mijn bemoeienissen met de ZAC minimaal zijn geworden toch wat info voor de ongeduldige rijders. Op de voorlopige kalender staan 3x Zandvoort en 3x Assen; deze data moeten nog bevestigd worden door de circuits. Daarnaast is de DNRT nog bezig met een nieuw circuit. Grote kans dat wo...
  6. Mischa Kluin

    Kuipset CBR900RR 93 (SC28)

    Complete kuipset van mijn oude Fireblade racer. Voorkuip, kuipruit, zijdelen, onderkuipen, tank en achterdelen. Linkerkant licht schuifschade en kleine deuk in tank. Eventueel ook nog een kuipruitsteun (alu 94) en een achterlicht. Vraagprijs kuipdelen 100,- Meer foto's op Onderdelen Honda...
  7. Mischa Kluin

    Endurance MAC ZAC Zandvoort wo 7 september

    Het gaat goed met de inschrijvingen. Omdat we maar een beperkt aantal rijders (3 per team) kunnen toelaten is het al bijna vol. Snel zijn dus! Ik zal hieronder proberen een lijst te gaan bijhouden de teams en de stand van de inschrijvingen ... Inschrijvingen We zijn VOL! schema 10u30...
  8. Mischa Kluin

    TK: Voorvelg CBR1000/600RR

    Omdat het gelukt is mijn Marchesini velgen op mijn SC57 aan te passen heb ik een zwarte voorvelg over die past op een 954RR, 1000RR en 600RR. 'Regen'velg? Eventueel met de ongebruikte, originele remschijven (94-310mm) erbij ...
  9. Mischa Kluin

    Onderdelen Honda CBR900RR

    Heb i.v.m. de aanschaf van een nieuwe CBR1000RR mijn SC28 FireBlade teruggebouwd in originele staat en daarom wat onderdelen over. -------------- * topkuipsteun aluminium 94-95 * tellerset electronisch 94-97, geeft aan in mijlen, m-stand 15.700 * achterlicht 92-95 * stuurhelften (clip-ons) R...
  10. Mischa Kluin

    Sneller inschrijven bij de ZAC

    In de continue stroom van ideeën om de inschrijving op een eenvoudige manier te versnellen: Tijdens de inschrijving kost het invoeren van de 9-cijferige AMB-transpondercode veel tijd en is er een kans op fouten, vooral als de druk toeneemt. Daarom kunnen we eenvoudig werken met een barcode...
  11. Mischa Kluin

    Slijtage banden 'repareren'

    Omdat de meesten onder ons een beperkt budget voor de banden hebben hierbij een tip om nog meer met dat budget te kunnen doen. Plan begint met een kleine investering; Euro of 3,-. Zo hoort dat ook; beetje risico nemen voordat je kunt gaan oogsten. Ga naar de bouwmarkt of hobbyzaak en koop...
  12. Mischa Kluin

    Asfalt Zandvoort

    Vandaag kunnen constateren dat er toch beweging zit in het verbeteren van het wegdek op Zandvoort: Ik miste die fijne richel bij het aanremmen van de Kumho (aka Mitsubishi of BosIn) waarmee je zo mooi kon bepalen of je veerweg aan de voorkant lang genoeg was .... Hobbel is weggefreesd!
  13. Mischa Kluin

    Regenbanden in de ZAC?

    Omdat de ZAC-filosofie (nadrukkelijk: op M-F!) kennelijk toch beheerst wordt door het posts over regenbanden is hiervoor een apart topic geopend. De ZAC wil graag denken over het aantrekkelijker maken van racen, mits het haalbaar is qua organisatie. En dat wordt echt lastig! In het regenbanden...
  14. Mischa Kluin

    ZAC filosofie

    Ik had een droom, het is nogvroeg en om van het oeverloze repeterende gezeur (met daarbij nuttige tips) in andere topics af te zijn hier de kans je ei kwijt te raken: Go!!!!!!!! Dus kom maar met je ideeën over pitspoezen, prijzengeld, inschrijvingsstop, onderwaterracen, ZAC game DVD, looping op...
  15. Mischa Kluin

    Wijzigingen ZAC agenda

    Er zijn wijzigingen in de agenda van de ZAC. Blijf de ZAC site in de gaten houden! De race op Zolder van 29 juni gaat definitief niet door. Uitkomsten van de FIM-keuring blijven onduidelijk en daarmee kan de DNRT als Nederlandse organisatie de veiligheid voor de race op het Belgische circuit...
  16. Mischa Kluin

    Uitslagen ZAC Zandvoort 11 april

    Omdat ik de uitslagen nog niet electronisch beschikbaar heb komen hier alle mij bekende uitslagen gescand van papier. 1e manche S0 ontbreekt bij mij helaas; iemand anders voorlopig een versie inscannen plaatsen? Al je eigen rondetijden kun je vinden op www.mylaps.com S0 manche 1 is toegevoegd!
  17. Mischa Kluin

    XR600 voorvorken

    Voorzover ik nu weet is de voorvork rond 1992 veranderd. Vooras is van 15mm naar 17mm gegaan. Dat zou betekenen dat ik klaar zou zijn met: -nieuwe linkerbus met gat 17mm en lengte 19+1mm -2 nieuwe lager 35x17x10 (10 i.p.v. 11mm ) -nieuwe bus tussen de lagers (gat 17mm, dikte ? en lengte ?)...
  18. Mischa Kluin

    Gezocht: aandrijving km teller XR600 92>

    Snel voordat de mod mijn advertentie verstopt bij G&G... Ik zoek de mechanische aandrijving van de kilometerteller van mijn XR600R (nr 15 op plaatje). Deze XR heeft een 17 mm vooras, de oude had een 15mm en dus past de oude aandrijver helaas niet (evt opboren).Ben ook blij met de busjes (3 en...
  19. Mischa Kluin

    Voorlopige agenda ZAC 2004

    Zie voor laatste wijzigingen altijd http://www.z-a-c.nl/motoren/ !!!!! De eerste opzet van de agenda voor 2004 is bekend, blijft echter onder voorbehoud en eigenlijk alleen bedoeld om z.s.m. vrije dagen te kunnen reserveren!!! zo 11 april Zandvoort ma 3 mei Zandvoort zo 30 mei Zandvoort...
  20. Mischa Kluin

    ZAC Assen 21 augustus

    ook voor de niet ZAC-ers: UITNODIGING Voor deelname aan wedstrijd nr 6 op 21 augustus 2003 Beste racers, Het seizoen schrijdt voort en veel beter dan het tot nu toe is zal het wel nooit meer worden. Deze keer opnieuw in Assen. Het is toch wel een erg lekker circuit. De vorige race...
  21. Mischa Kluin

    ZAC Endurance MAC Zandvoort wo 10 september

    De MAC Zandvoort organiseert i.s.m. de DNRT een extra Endurance op woensdag 10 september. Deze race is onderdeel van de MACZ circuitdag met verder vrijrijden voor haar leden en aansluitend een barbecue. De racedag bestaat uit een lange training en een endurance race. Voor het inschrijfgeld...
  22. Mischa Kluin

    MAC Zandvoort Vrij Rijden

    Zonder te weten of site al eerder besproken is ... Enkele malen per jaar kunnen (alleen) leden van de Motor en Auto Club Zandvoort tegen een geringe vergoeding (15,-) onder begeleiding een sessie op het circuit rijden. Avonden zijn meestal woensdagen, ook vanavond gaat het vanaf 17u30 weer los...
  23. Mischa Kluin

    Videobeelden ZAC

    Voor het laatste filmpje heb ik naast mijn eigen opnamen ook bandjes gekregen van Brian Heybroek en Serge Smaling (en 2 stukjes van via het Internet) zodat o.a. de start er van verschillende kanten opstaat. Zou graag van meer mensen materiaal krijgen, speciaal voor een ZAC-promotieclip ben ik op...
  24. Mischa Kluin

    Regenbanden in de ZAC

    Het lijkt zo simpel: regenbanden mogen niet bij de ZomerAvond Competitie Motoren. De ZAC is er in beginsel voor beginnende racers om zo goedkoop mogelijk te kunnen racen, maar ook ervaren racers die in de ZAc geest willen rijden zijn zeer welkom. Snelheidsverschillen tussen mensen met en...
  25. Mischa Kluin

    Tijden en verslagen ZAC 19 mei

    Alle tijden staan inmiddels weer op de ZAC site met dank aan Joost de Winter. Als je foto's, verslagen of video hebt voor de ZAC-site mail die dan even naar me.
Terug
Bovenaan Onderaan