Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RuudSint
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RuudSint

    VERKOCHT: Honda SH300i ABS 26-10-2011

    Aan alles komt een end en voor mij is dat end wat betreft motorrijden nu ook gekomen. Mijn hele leven vanaf mijn 18de jaar motor gereden en heel Europa verkend met als laatste motor een BMW K1200LT met aanhanger. Fantastisch veel avonturen beleefd maar hij werd te zwaar voor mij dus ingeruild en...
  2. RuudSint

    Verzekeringen, kijk uit.....mijn laatste ervaringen

    UNIGARANT verzekering Vandaag kreeg ik een mailtje van mijn vorige verzekeringsmaatschappij dat ik een betalingsachterstand zou hebben. Ik zal een deel van de brief hier woordelijk weer geven: Prolongatie d.d. 11-03-2016 a.d. € 5.40 Beste meneer Sint, Wij verzochten u al eerder...
  3. RuudSint

    Het gebruik van een bandenreparatieset onderweg

    Er zijn legio gebruikers van een banden reparatieset, tenminste, we hebben er bijna allemaal 1 bij ons maar hoe gebruik je dat nu....wist ik ook niet dus toen ik dat wel wist heb ik het maar op film gezet.....zie zelf...
  4. RuudSint

    Kymco Agility City 150cc 4t Leovince uitlaat

    VERKOCHT: een Leovince 4Road uitlaat, nieuwprijs € 385,--. Nu tegen elk aannemelijk bod Tevens een v-snaar (nieuw)prijs € 59.-- ook tegen elk aannemelijk bod dat alles wegens aankoop nieuwe scooter.
  5. RuudSint

    FF Voorstellen

    Hoi, Na veel gelezen te hebben op dit forum nu mezelf ook maar geregistreerd als (vaste) gebruiker. Ik heb tot nu toe al wat motorjaartjes achter de rug, rij eigenlijk al vanaf mijn 16 jaar op gemotoriseerde tweewielers, eerst brommertjes en toen motoren en motorscooters. Ook sleutelen vind...
Terug
Bovenaan Onderaan