Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Thijs1991
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Welke nakedbike?

    Beste leden, Momenteel rijd ik een z1000 uit 2003. Ik ga op zoek naar een andere nakedbike van maximaal 6k. Hebben jullie nog goede tips? Ik wil er niet op achteruit gaan qua vermogen. Alvast bedankt!
  2. T

    Scala rider Q3 valt uit

    Zojuist tijdens een ritje met mn vriendin achterop viel telkens de verbinding weg en deze werd om voor mij onverklaarbare redenen weer hersteld. Iemand enig idee hoe dit kan?
  3. T

    Uitlaat Kawasaki Z1000 2003-2006

    Hallo, Ik ben op zoek naar een mooie uitlaat voor mijn Z1000. Voorkeur gaat uit naar een wat kleinere demper. DB-killers moeten er in zitten. Originele zitten er nu op maar daar ben ik vrij snel op uitgekeken. Als je wat hebt dan hoor ik het graag! Groetjes, Thijs
  4. T

    Route via My Maps

    Ik heb zojuist een route gemaakt via my maps. Als ik deze dan naar mijn e-mail stuur en de route open in maps zie ik de route maar navigeert hij niet via deze route. Ik heb gelezen dat dit ook niet zo is bij de my maps app. Als ik het goed begrijp kun je dus wel een route maken via Mymaps...
  5. T

    koppeling problemen?

    Goeiedag MF-ers, Ik heb een CBR 600 F2 uit 92 en ik heb het idee dat mijn koppeling nogal versleten is. Zodra ik een stukje heb gereden en ik zet hem in zijn vrij hoor ik niets. Zodra ik de koppeling los laat hoor ik iets aanlopen, een soort schavend geluid. Heb de motor op de...
  6. T

    Suzuki GSX 750 Srad of Honda fireblade 900rr

    Beste motorliefhebbers :] , Omdat ik bijna mijn rijbewijs heb ben ik ontzettend aan het twijfelen tussen twee motoren. het betreft de Suzuki GSX 750 Srad (1996) en de Honda fireblade 900RR (1992). Wie heeft ervaring met één of beide van deze motoren en kan mij hier wat meer over...
Terug
Bovenaan Onderaan