Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: honda user
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Stationairsproeier

    Hallo mede forum gebruikers roep jullie hulp wederom in. Het volgende ik heb namelijk een fj 900 f blok gemonteerd met carburateurs ,cdi module onder een xj700 maxim. En is mijn probleem het volgende heb er kelkjes op gezet reden hier van kwam niet weg met de luchtfilter kast. Sproeiers...
  2. H

    choke

    als ik mijn choke hendel uittrek ( xj900F ) blijft hij niet zitten schuift vanzelf terug en dat is knap lastig. Hoe kan ik dit verhelpen of oplossen. thanks johnny
  3. H

    XJ900F blok in XJ700 Maxim?

    ~[b]Hallo mede forum gebruikers heb een vraag ?? Het blok van mijn xj 700 maxim is in de soep gelopen Helaas :( :( Nu wil ik er een blok van een xj 900s onder hangen zou moeten passen toch . De carburateurs pak ik ook van een xj 900 en de cdi unit ook maar moet ik ook de kabelboom...
  4. H

    ZL 900 Eliminatror

    Hallo forum gebruikers. Ik heb een vraag heeft iemand een tip om het olie controle glaasje schoon te maken zie het niveau van de olie niet meer. Het glaasje is namelijk vervuild aan de binnen kant. En dat terwijl er voldoende olie inzit.
  5. H

    Koppelingsplaten xj700 maxim 1985

    Hallo beste motorrijders forum gebruikers. Wie kan me helpen ben namelijk op zoek naar een setje koppelingsplaten Namelijk voor ons oldtimertje een Yamaha XJ 700 Maxim van het bouwjaar 1985 De locale dealer zei moeilijk of niet aan te komen !!!! Dus raadpleeg ik dit forum Grts...
  6. H

    spiegel adaptor

    wie o wie heeft een spiegel adaptor van een honda cbx750 f uit 87 ergens op de plank liggen en kan mij hier blok mee maken ( linker kant ) met vriendelijke groet John
Terug
Bovenaan Onderaan