Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: yfis
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. yfis

    sportieve laars richa speedmaster - maat 38

    Slechts enkele malen gedragen , schoenmaat 38, 75 Euro 8-) mailen naar donderbanaan@gmail.com
  2. yfis

    tussenseizoenlaarzen Falco Maat 44 -Nagelnieuw

    Nog net op tijd om onder de kerstboom te leggen : Laarzen Falco - Maat 44 -halfhoog - sportief en NAGELNIEUW ! Vraagprijs 110 €, verzendingkosten inbegrepen (nr BeNeLux ;) )
  3. yfis

    Plaatsing vervanguitlaat op nagelnieuwe motorfiets

    Hoi techneuten. Vandaag onderhandeld bij dealer over prijs Leovince-uitlaat voor mijn bestelde XT1200Z Super Tenere. Raakten het aardig eens op prijsvlak, maar hij wil hem er graag direct op monteren tijdens de assemblage , terwijl ik meende gehoord te hebben dat men best wacht tot aan het...
  4. yfis

    dè gelegenheid..

    ...om motorrijders te laten scoren in de Belgische krant 'De Standaard' Met een kliekje van 't werk deden we onlangs een motorritje naar de Caps. Fijn ritje , leuke foto's genomen. Met één van die foto's hopen we nu te scoren in de foto-wedstrijd van De Standaard. Krijgen we jullie...
  5. yfis

    Givi V35 of Kappa K33 ?

    Binnenkort plaats ik een setje zijkoffers op m'n Versys. Aanvankelijk speelde ik met het idee om de Givi V35's aan te schaffen, maar nu blijkt er een zustermerk (Kappa) die sterk gelijkende , maar goedkopere koffers (K33) op de markt heeft. De Kappa koffers worden opgegeven voor een inhoud...
  6. yfis

    Duurzaamheid 125 cc scooter

    Recent mocht ik es met een vriend zijn Honda S-wing 125 cc rijden. Wat me opviel is dat je, direct van bij koudstart al naar 7000 toeren dient te gaan om gewoon tussen de auto's mee te volgen aan 70 km/u. De rode zone begint aan 10 000. Bij al mijn bikes tracht ik bij koudstart op 1/3 van...
  7. yfis

    Db-killer Laser Hotcam (ook voor duotech-uitlaat) -NIEUW-

    Db Killer LASER te koop aangeboden, nooit gebruikt. Vraagprijs 25 € O-)
  8. yfis

    Z750: laser duo-tech ( RVS of carbon ? )

    Advies gevraagd van ervaringsdeskundigen :D : Sedert kort (gisteren :) ) zijn er laser-uitlaten beschikbaar bij huis van vertrouwen Bike-design voor de Z750 : L i n k Aanvankelijk zat ik met de Hotcam in mijn hoofd, maar de laser duo-tech vind ik ook nie mis; prijsvriendelijker...
  9. yfis

    VTR 1000 F - Geel - 2001 - Belg - 4800 €

    De titel zegt het al grotendeels... Het overige kan je hier vinden : http://moto.2dehands.be/markt/motor/honda/15981355-honda-vtr-1000-f.html
  10. yfis

    Suzuki GSR 600

    Naaah, toch maar 750 kopen. O-) 8-)
Terug
Bovenaan Onderaan