Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RobertBrus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RobertBrus

    Gezocht tankkap links Yamaha R6 RJ11

    Beste fanaten, Ik heb laatst op het circuit met een kilometertje of 200 mijn tankkapje verloren. Dacht dat ik weer eens een vogel had geknuffeld, maar het was dus geen kraai maar mijn kuip die langs me vloog. Iemand die er toevallig nog eentje heeft liggen? Het betreft het kapje in de...
  2. RobertBrus

    Ma 23 Juni Zolder, wie? &tips?

    Hallo MFers, Correctie Maandag 25 Juni Is er nog volk dat de 25 a.s. op Zolder gaat knallen? Ik rij met mn R6 in minder snel. Voor mij de eerste keer, heb in NL al het e.e.a. gereden en wil nu eens kijken of dit wat is. Hebben jullie nog tips betreffende lijnen of slechte stukken in t...
  3. RobertBrus

    Te weinig speling band vs achterbrug R6 RJ11

    Hallo MF, Ik heb vorige maand een R6 2007 circuit yamaha gekocht. Grote beurt is voldaan alleen er zit maar een paar MM tussen de achterband en achterbrug. Achteraf had ook mijn vorige achterband een scheur door een steentje die ertussen is gekomen. Ik moet de afstand achterbrug/a.band...
  4. RobertBrus

    Katalysator vervangen door rechte pijp

    Ik zit eraan te denken om de cat onder mijn 320cc paralel twin te halen (Yamaha R3). Ik wil het gaan vervangen met een rechte pijp. Is er een mogelijkheid om te slijpen ná de O2 censor dus wat waardes betreft zal dat wel goed gaan. De katalysator, specifiek op deze motor, dempt gigantisch veel...
  5. RobertBrus

    Yamaha R3 - A2

    Goedenavond MotorForum, Ik ben beniewd of er nog al wat andere Yamaha R3 owners zijn op dit forum. Ik zal maar even aftrappen. Yoshimura R77 slip-on R&G Fender eliminator Yamaha origineel seat cover Grt, Robert
Terug
Bovenaan Onderaan