Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PurpleSuki
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. PurpleSuki

    Suzuki GS550e Caferacer

    Ik ben sinds mei 2007 in het bezit van een GS550e en heb deze sindsdien omgebouwd naar Caféracer. Ja, ik heb er 11 jaar !!!! over gedaan. :+:+ (Verhuizen/verbouwen/kinderen) Blij dat ik niet gelijk hier een topic gestart ben, dan had het wel erg lang geduurd. De motor is nu zo goed als klaar...
  2. PurpleSuki

    Olielekkage GS550E, Krukas op verkeerde T gezet (DOM!!)

    Ik heb bij mijn Suzuki GS 550 de cilinderkop vervangen en kleppen gesteld. Bij het op tijd zetten van de nokkenassen heb ik de verkeerde T op de krukas gebruikt. 2-3 ipv 1-4. |( Ik had dus totaal geen compressie, maar voor dat ik daar achter was heb ik wel een aantal keren proberen te...
  3. PurpleSuki

    Bout afgebroken in kop GS550E

    Ik ben met een GS550e bezig, heb een andere kop hiervoor. Nu is er een bout m6 afgebroken van de houder waaronder de nokkenas zit. Zie pijltje als voorbeeld. Ik dacht dus, die ga ik ff uitboren, helaas brak het boortje, waardoor ik dus niet meer verder kom. Nu zit er dus een afgebroken...
  4. PurpleSuki

    Mikuni carbs GSX-R750W 1993

    Setje 38 mm carburateurs voor een GSX-R waterkoeler. Ik heb ze in Duitsland gekocht ter vervanging van mijn originele, maar heb deze niet gebruikt. Geen idee of er een begrenzing op zit. Landcode is Type 17e2 Duitsland. (emissie-eisen of begrenzing???) Prijs € 60,- (ex verzending)
  5. PurpleSuki

    Hoe carburateurs "bench synchen"?

    Kan iemand mij uitleggen hoe dit in zijn werk gaat? Ik kan het uit het Engels niet goed opmaken, zie http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?s=7be32adbba3849f68523db797b22fe5c&t=159718&page=2
  6. PurpleSuki

    RM-Z 250, gas blijft iets hangen

    Het gas van mijn 2008 RMZ 250 blijft iets hangen, als ik het gas dicht draai blijft ie verhoogt toeren maken, ik heb zo dus geen motorrem. En da's verdomd lastig :X Laat ik hem eventjes draaien ,dan zakt ie vanzelf weer naar stationair. Waar kan het probleem zitten?
  7. PurpleSuki

    TEAB 2 kaartjes TT-live

    Wegens andere verplichtingen teab te koop
  8. PurpleSuki

    Verschillen RM-Z 250 2007/2008

    Wat zijn de verschillen van een RM-Z 250 van 2007 en 2008? Warmstart 2007 > Rechts Warmstart 2008 > Links Klopt dit? heb nl een RMZ op het oog en werd verteld dat het een 2008 was. Maar heeft een geheel blauw zadeldek, ala 2007.
  9. PurpleSuki

    Pinkers GSX-r '93 stuk

    Mijn pinkers (l+R) doen plots niet meer, daar ik een lamme arm krijg van handje uitsteken, wil ik ze weer werkend hebben. Nu heb ik op het relais spanning, echter als ik richting geef, krijg ik op de oranje draden geen reactie. Betekent dit defect relais? En hoe kan ik deze testen?
  10. PurpleSuki

    TK: Hugger Suzuki SRAD '95-'98

    Ik heb nog een hugger liggen voor een Suzuki GSX-R bj 95-98. Kleur: olieachtig? zie foto, maar je kunt het natuurlijk in kleur spuiten. Prijs € 45,- incl verzending.
  11. PurpleSuki

    GSX-r 750 1993 carburatieproblemen?

    Ik heb een gsx-r 750 uit 93 die onderin (tot +/- 4000rpm) nogal stottert. Kleppen zijn onlangs gesteld, carbs gesynct. Geen lekken in inlaatrubbers, bezinefilter in tank schoon en ok, vacuumslangen ok. Is het een kwaal van die fietsen? Word er een beetje moedeloos van, wat zou het kunnen zijn?
  12. PurpleSuki

    Opknapper Norton zonder kenteken bewijs

    Ik kan aan een Norton komen die al jaren in een schuur staat te verroesten. Deze wil gaan restaureren. Nu zit er geen kentekenbewijs meer bij(kwijt oid). Is deze dan nog op kenteken te krijgen?
  13. PurpleSuki

    TomTom op (sport)fiets?

    Heeft iemand ervaring met tomtom op z'n (sport)-fiets? En hoe eventueel bevestigd? Ik heb hier wat idee-tjes voor, maar wil wel eens weten hoe creatief jullie zijn.
  14. PurpleSuki

    Lekker breed bandje (nee,geen internet)

    Was vandaag in op de motorshow Essen, kwam ik dit bandje tegen. Gemonteerd op ,ik dacht, een Kawa ZX-12R. 300 /35 R18 Lijkt me niet prettig in de bocht te leggen.
  15. PurpleSuki

    KTM Superbike

    Wat denken jullie van deze. Waarschijnlijk voor het jaar 2006 SBK Ook maar ff url bijgevoegd, weet niet of bijlage werkt http://www.zweirad-grisse.de/images-neuheiten/ktm-rc81000.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan