Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Frant!c
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Frant!c

    Macna Borax handschoenen XXXL (3XL)

    Zo goed als nieuwe Macna Herfst / Lente handschoenen, waterdicht met handige vizierwisser. Ik heb deze handschoenen gekocht omdat ze super lekker zitten maar ik merk na 20 minuten dat ze toch te klein zijn voor mijn handen. Op het label 3XL maar ik heb blijkbaar lange vingers :-) Ze...
  2. Frant!c

    Tijdschriften 'Motorrijder

    Dames en Heren, Ik ga verhuizen en mijn tijdschriften wil ik niet meenemen. Gaat vooral om het vlaamse 'Motorrijder' van de afgelopen 4 jaar. niet compleet en zeker niet gesorteerd. Ook een paar engelse en wat andere motorbladen in de stapel. Al met al een goede halve meter leesvoer voor de...
  3. Frant!c

    Loods-vonst

    Ik post normaal niets onder Brikken en Klassiekers, maar dit kon ik jullie niet ontnemen: http://dcclassiccycles.dynamitedave.com/graveyard.html Het is geen roman ofzo, maar toch : SPOILERS: Een paar heren uit het noord-oosten van de VS hebben een schuurvonst gedaan, via via via de...
  4. Frant!c

    5848 km in 7 dagen ( Adam -> Jerez de la Frontera -> Adam )

    Hoi, wilde even mijn vakantie met jullie delen. Paar maanden terug werd op mijn uni de mei vakantie verplaatst, toen viel me op dat het precies viel in de week na de GP van Jerez. M'n koppie begon toen al een beetje te rekenen, Google Maps vind Amsterdam -> Jerez 2300 km, Koninginnedag...
  5. Frant!c

    Staat van een losstaand blok vaststellen

    (Dames?) en Heren techniek guru's. Vorige week op de terugweg van de TT is mijn SV650 (K3) blok er mee gekapt. In het kort: Optrekkende vanuit stapvoets rijden hoorde ik een hele harde TAK en de motor sloeg af. Ik probeerde te starten maar toen wees men mij er op dat er van alles uit het...
  6. Frant!c

    2010 Honda VFR

    Wat vind je er van ? Zou een 1200 V-4 moeten zijn met de mogelijkheid om cylinders uit te schakelen. Helaas geen 1000 cc V-5 voor de WSBK ofzo :P Bron: http://www.leftlanenews.com/honda-v4.html
  7. Frant!c

    SV650 Km teller overleden ?

    Dames en Heren, Ik hoop dat jullie allemaal vakantie hebben, ik ben in ieder geval nog aan het werk. Probleem is het volgende: Motor: Suzuki SV650S '03. Gisteren om de terugweg van werk naar huis ging m'n kilometer teller een beetje flippen. De waardes liepen uiteen van 0 tot 299 km...
  8. Frant!c

    Suzuki GS500E 25 KW

    Te koop ivm einde 25 KW periode. Suzuki GS 500 E bouwjaar eind '90 type '91. Net geen 47000 Mijl op de teller. (snelheidsmeter met mijlen en km per uur.) 25KW op kenteken (dus zowel motorisch als op papier) Slijtage delen: Splinternieuwe achterband (Per 24-10-08) Voorband kan nog...
  9. Frant!c

    Nieuwe Suzuki SFV650 'Gladius'

    Suzuki zet met een hippe middenklasser de aanval in het middensegment verder in. Naast de GSR600 en GSF600 Bandit is de SFV650 Gladius een geheel nieuw, fris uitziend model met als motor het blok zoals bekend uit de SV650 en DL650 V-Strom. Bron Suzuki's all-new Gladius 650 was unveiled in...
  10. Frant!c

    Uitdaai in Twente

    Met de vrees voor 'UTFS' reacties maak ik na het grondig doorlezen van het forum toch een nieuw topic aan. Ik ben van plan de CB 450 S van BertK over te nemen. Ik woon in Almelo (twente(oost-nederland)) Weet er iemand een dealer die hier in de buurt een testbank bezit en mijn motor af kan...
  11. Frant!c

    Oeps. Was ook nog nieuw

    Hoi. Bijna over het hoofd gezien, Ik ben ook nieuw. Heb nog geen motor / rijbewijs maar ga Zeeeer binnekort een motor kopen Zit te kijken naar CB 450 / 400 's en Suzuki Gs(x)400 / 450's (ben maar een arme student en van nog onder de 25Kw wetgeving) Ik woon in Twente (Almelo) Ga volgend jaar...
Terug
Bovenaan Onderaan