Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Flügeltje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Flügeltje

    Klepgeleiding verwijderen. Yes or no ?

    Hallo techneuten ! Even een vraag aan jullie, mijn RF heeft een beetje pech gehad, terwijl ik stil stond voor het stoplicht is een klepgeleider afgebroken en heeft wat schade veroorzaakt in/op de kop. Ik heb volgens mijn monteur 2 opties: A de dure variant, kosten 850 euro, alles...
  2. Flügeltje

    Dynojet en grote beurt

    Hallo forummers ! Even een vraag, helaas heb ik niet zoveel verstand van techniek en ben ik dus genoodzaakt om de motor weg te brengen voor groot onderhoud. Hij loopt slecht ( houdt in bij het wegrijden bij een stoplicht ) en de heleboel zal schoongemaakt cq afgesteld moeten worden. De...
  3. Flügeltje

    NU op discovery ultimate race crashes

    Voor de geinteresseerden : Zat net te zappen en zag op discovery ultimate race crashes, ging eerst over de formule 1 en ze zijn nu aangeland bij de motoren, oa net een interview met Mick Doohan.
  4. Flügeltje

    SIDI -> welk type laars is dit ?

    Wie weet welk type dit is van Sidi en zijn ze nog leverbaar ? Volgens de site behoren ze niet tot de nieuwe collectie, wie weet het ?
  5. Flügeltje

    Gezocht: adres importeur SIDI Nederland

    Ik ben op zoek naar het adres/telefoonnummer/email van de importeur van SIDI in Nederland. Heb al gegoogeld maar kom niet echt verder. De italiaanse site laat me wel het introotje zien maar verder ho maar. Dus wie weet het adres of de meelbus van deze importeur. Alvast bedankt
  6. Flügeltje

    Iridium vizier

    Hoi, ik ben binnenkort van plan om voor mijn Suomy Gunwind ( Troy Corser ) een blauw iridium vizier te kopen. Nu heb ik al veel gelezen over die iridium vizieren maar zijn ze nog steeds zo slecht ? En is het nodig om hierin een pinlock te laten zetten ? Groeten Flugel
  7. Flügeltje

    Nieuwe Nederlandse Rossi in de dop ??

    Hmm stond vanmorgen bij ons in de krant: Zal mij benieuwen En ja scan kwaliteit/ leesbaarheid laat te wensen over... :P
  8. Flügeltje

    Sportdemper

    Ik heb ff een vraagje over een sportdemper. Ik heb inmiddels een andere motor gekocht en daar zat een sportdemper bij. Ik weet niet welk merk, het is er een van carbon. Het probleem is echt dat hij is uitgescheurd aan het begin van de demper ( het gedeelte waar hij aan de uitlaatbocht komt )...
  9. Flügeltje

    Wie heeft ook wel eens zoiets meegemaakt ??

    Na een poosje weg te zijn geweest van dit forum ( ja ja ik schaam me er wel voor ) ben ik weer terug. Maar met slecht nieuws...Na alle ongevallen die hier de revue gepasseerd zijn kon ik niet achter blijven en heb van mijn soes ook maar een stukje schroot gemaakt :( Zondag 03-08 was miijn...
  10. Flügeltje

    Vraagje voor de GSX600F rijders

    Ik ben van plan ( zeker na de TT ) om ook wat meer te gaan genieten van jankende uitlaten }) . Mijn plan is dus om de huidige standaard dempers ( aan elke kant 1 ) te laten vervangen voor een sportdemper. Heeft iemand enig idee wat zoiets gaat kosten mede omdat ik nu 2 dempers heb, je hoort...
  11. Flügeltje

    Zwarte Cross in Halle ( Gld ) 18,19 en 20 juli

    Hoi, Ik was benieuwd of er dit jaar nog mensen naar de zwarte cross gaan. Vorig jaar kon ik niet, maar aan de foto's te zien was het :} Dit jaar komen er ook leuke bands zie: http://www.zwartecross.nl Dus ik ga zeker heen... :)
  12. Flügeltje

    Ook een nieuwe motor

    Jaja het is zover na de zoveelste post over een nieuwe motor volgt er hier weer één:
  13. Flügeltje

    CBR oefeningen

    Iedereen heeft ze gehad met het motorrijexamen, de beruchte/beroemde oefeningen, zoals de remproef, achtje draaien, de 3 cirkels halve draai, slalom. Weet iemand toevallig nog de afstanden tussen de pionnen waarin een 8tje gedraaid moest worden ? Zelfde geldt ook voor de halve draai en de...
  14. Flügeltje

    Welke banden ? BT010 of BT020 of iets anders ??

    Welke banden zouden jullie onder een Soes GSX 600F monteren, rekening mee houdend dat ik pas begin en dus de motor alleen ga gebruiken voor WW verkeer ( ong. 15 km ) en voor de rest lekker toeren. Dat sportieve rijden komt later hopelijk wel }) De BT 010 lijkt me volgens de reacties die ik...
  15. Flügeltje

    Verschil ( ? ) tussen gewone GSX 600 F en Katana

    Misschien domme en overbodige vraag, maar zit er verschil tussen een gewone GSX 600 F en de versie waarop Katana staat ????
  16. Flügeltje

    Suzuki GSX 600 F Goede beginners fiets ?

    Hoi ik ben op zoek naar een goede beginnersfiets en zat te denken aan een Suzuki GSX 600 F uit pak hem beet 1990. Is dat wat voor een beginner :? Mijn vriendin moet hier ook op rijden, en het wordt onze 1e motor.
Terug
Bovenaan Onderaan