Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: twinnie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. twinnie

    Motorlaarzen Sidi dames maat 37/38

    Motorlaarzen Sidi dames maat 38 maar vallen klein uit, zijn meer geschikt als je normaal gesproken maat 37 hebt. De laarzen zijn niet 100% waterdicht. De laarzen zijn voorzien van een 2 cm extra tussenzool, dé oplossing voor dames die iets te korte benen hebben om goed bij de grond te...
  2. twinnie

    Lederen dames motorjack Evolution

    Lederen dames motorjack Evolution Zwart/grijs Maat 40 Weinig gedragen, dus i.z.g.st. Prijs: € 135,-
  3. twinnie

    Lederen dames motorjas zwart/grijs

    Lederen dames motorjas zwart/grijs Maat 42/44 Weinig gedragen, dus i.z.g.st. Prijs: € 99,-
  4. twinnie

    Origineel scherm Honda VFR 800

    Orginele ruit voor een Honda VFR800. Het scherm is in goede staat. Vraagprijs € 30,00
  5. twinnie

    Jetstream CBR 600 F sport 2001/2002

    Donkergetinte jetstream vervangingsruit voor CBR600F (Sport) van bouwjaar 2001/2002. Ik heb er maar een paar keer mee gereden. Ik had (waarschijnlijk omdat ik niet zo lang ben) meer last van windruis dan met mijn originele ruitje. Vraagprijs € 50,--
  6. twinnie

    Onderhoudsvrije accu YTX 16-BS van Landport

    Onderhoudsvrije accu YTX 16-BS van Landport. LxBxH 151x88x162 Één maal gebruikt om thuis te komen vanuit Duitsland ivm kapotte accu. € 60,00 Verkocht
  7. twinnie

    Uitlaten voor Honda VFR 800i VTEC

    Set Superpole dempers in Poppy-uitvoering met vaste verbindingspijp incl. DB killers. Verkoop vanwege aanschaf andere motor. 1½ jaar oud. Nieuwprijs €815,00 Vraagprijs €475,00 email: edwintenherkel@home.nl
  8. twinnie

    Set Superpole dempers voor Honda VFR 800i VTEC

    Set Superpole dempers in Poppy-uitvoering met vaste verbindingspijp incl. DB killers. Verkoop vanwege aanschaf andere motor. 1½ jaar oud. Nieuwprijs €815,00 Vraagprijs €475,00 email: edwintenherkel@home.nl
  9. twinnie

    Weserbergland

    Hoi, Wij gaan binnenkort naar Höxter-Albaxen in het Weserbergland in Duitsland. Je schijnt daar mooi te kunnen rijden! Heeft iemand daar routes (binnendoor) naar toe? Want vanuit brabant moet je eerst langs Dortmund en dat word snelweg (bah). Ik hoop dat iemand ons kan helpen met een route...
  10. twinnie

    Hongarije

    Hoi, Wij willen misschien dit jaar met de motor naar Hongarije. Wie is daar al een keer geweest met de motor en hoe is jouw ervaring met het motorrijden daar? Twinnie :]
  11. twinnie

    Noord Frankrijk

    Hoi, weet iemand een motorhotel of motorherberg in Noord Frankrijk ? Vast bedankt Twinnie :]
Terug
Bovenaan Onderaan