Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: beugelsdijk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Achterwiel gsxr srad 750 1996

    Goedemorgen, Aangezien het erop lijkt dat het as. woensdag gaat regenen zoek ik een achterwiel (velg+goede band) voor mijn 1996 gsxr srad voor op Assen. Ben niet opzoek naar een officiële regenband, maar eigenlijk eentje met een goede straatsportband. Er staan er een paar online, maar die...
  2. B

    Gezocht: SRAD 1996 achterwiel

    Goedemorgen, Aangezien het erop lijkt dat het as. woensdag gaat regenen zoek ik een achterwiel (velg+goede band) voor mijn 1996 gsxr srad voor op Assen. Ben niet opzoek naar een officiële regenband, maar eigenlijk eentje met een goede straatsportband. Er staan er een paar online, maar die...
  3. B

    alpinestars andes v2 drystar jack motorjas

    De bekende volledig waterdicht en ademend Alpinestar jas. Voor mij een maatje te groot het is een XL. Denk zo'n 10x gedragen afgelopen 2 jaar. Mooie prijs is volgens mij: 100euro Foto doet zichzelf geen eer aan, vandaar de foto van internet erbij gezet.
  4. B

    Goed onderhouden MT07 2015

    Tekoop op MF omdat: mede gepassioneerde motorrijders > opkopers. Tekoop: Zeer goed verzorgde en mooie Yamaha MT07 Racing Blue uit 2015 kmstand: 38712 35kw op kenteken, maar door dealer op vol vermogen gezet (heb testbank uitslag mocht dat interessant zijn) Akrapovic uitlaat met extra te...
  5. B

    No claim auto meenemen naar motorverzekering

    Ben nu verzekerd bij de Europeese verzekering waarbij ik dus mijn schadevrije jaren heb meegenomen naar de motor verzekering (~10jaar) Nu is de Europeese overgenomen door ASR maar bij aanschaf van een andere motor gaan ze niet mee met die overdacht van de "autojaren" Dus dat zou betekenen van...
  6. B

    Fazer600 buddyseat openen zonder sleutel?

    Och wat ben ik soms een dwaas! motor winterklaar gemaakt, en bij het installeren van de optimate4 kabels kijk ik of mn buddy-seat nog wel past met de net aangelegde kabels.. klap buddyseat dicht en op slot MET DE SLEUTELS NOG ONDERIN HET VAK ;( Kortom: iemand een idee hoe ik een seat...
  7. B

    Groeten/Zwaaien motorrijders

    Het groeten/zwaaien naar andere motorrijders vind ik een "wij" gevoel geven, dus als mooi-weer-rijder doe er ook vrolijk aan mee. Daarom mocht je pech hebben langs de weg, je altijd wel op collega's kan rekenen voor support. Maar groeten jullie ook motorclubs? zag en hele zwerm Bandito's en...
Terug
Bovenaan Onderaan