Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: geoff
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Arai condor maat XS Nakano incl blauw vizier

    Goedemiddag Iedereen, Door het stoppen van onze hobby het motorrijden. Hebben wij een helm te koop die in zeer mooie staat is. Het betreft een Arai condor van de maat XS. Deze helm is schoon van binnen en nooit gevallen. Daarnaast is deze ook niet veel gebruikt gezien mijn vrouw niet...
  2. G

    Spidi lizard wit vrouwen raceoverall mt48 z.g.a.n

    Goedemiddag Iedereen, Hierbij de advertentie van het pak van mijn vrouw. dit raceoverall is zeer weinig gedragen omdat mijn vrouw een lange tijd een blessure heeft gehad waardoor zij geen motor kon rijden. Deze spullen zijn daardoor nog niet eens ingedragen en werkelijk waar gloed nieuw...
  3. G

    Spidi kangaroo R2 raceoverall maat 52 volledig geventileerd

    Goedemiddag Iedereen, Na lang wikken en wegen besloten samen met mijn vrouw om definitef te stoppen met motorrijden. Uiteraard komen hierdoor wat spullen te koop en hopen wij samen iemand hier mee blij te kunnen maken. Ik zal hieronder wat foto's toevoegen. Het pak is twee seizoenen...
  4. G

    Arai RX7 Colin edwards replica Mt S 56

    Goedemiddag Iedereen, Na lang wikken en wegen toch besloten te stoppen met Motorrijden...helaas. Nu heb ik daardoor wat spullen te koop van mijzelf en hoop ik daar iemand blij mee te kunnen maken. Te koop 1 seizoen gebruikte colin Edwards replica RX7 maat S (dit is hoofdmaat 55 tm 56...
  5. G

    te koop honda sp-1 4900,- km=25768

    Te koop van een liefhebber. Honda sp-1 met een km stand van 25768 en een paar subtile accesoires. -zwarte hugger achterband. -rode tankdop boutje's (valter moto) -rode stuurgewichten (valter moto) -rode achterbok doppen (valter moto) -duo zitje + afdekkap Ik heb deze motor nu...
  6. G

    Te koop: YAMAHA R6, 2002 - T.E.A.B

    Hierbij zet ik mijn Yamaha R6 te koop. Afgelopen zomer gekocht, nog niet op gereden. Er zit een tik in het motorblok. Oorzaak onbekend. :N Zelf heb ik niet genoeg technische achtergrond om dit te verhelpen en wil dus op zoek naar een ander model. ( Helaas, het is een supergave motor :]...
  7. G

    waar verkopen ze rs-taichi pakken?

    Hallo wie kan mij helpen. ik ben op zoek in nl of belgie of duitsland naar een verkooppunt. van rs-taichi racepakken. :9~ wie kan mij helpen of heeft zelf zo'n pak dan graag wat ervaringen alvast bedankt
  8. G

    Wat betekent deze tekst op mijn R6 achterveer?

    hallo iedereen even een vraag. ik heb een r6 gekocht voor circuit tijdje geleden nu zit dit erbij. een blauwe losse achterveer met de tekst: yam.r6 cup 55/55-100-175 wat betekent dit en is het een wilbers???? ik zelf weeg +- 87kg maar dat varieert he :X alle hulp is welkom...
  9. G

    vering vraag r6 2002 heb hier een losse veer??????????????

    hallo iedereen even een vraag. ik heb een r6 gekocht voor circuit tijdje geleden nu zit dit erbij. een blauwe losse achterveer met de tekst: yam.r6 cup 55/55-100-175 wat betekent dit en is het een wilbers???? ik zelf weeg +- 87kg maar dat varieert he :X alle hulp is welkom...
  10. G

    probleem tik motorblok r6 2002

    hallo jongens ik heb een probleem. ik heb een r6 2002 net aangeschaft maar al een paar keer laten draaien etc niks aan de hand beetje door de wijk ook niks aan de hand. nu ben ik hem aan klaar maken voor maandag op cpz.(mijn eerste dag met dezen) zit er een tik in het blok hij kan wel...
  11. G

    trilling in stuur sinds nieuwe band?

    hallo iedereen ik heb een vraag. ik heb laatst een nieuwe bt002r band omlaten leggen. die kon toen al niet goed worden gebalanceerd omdat daar de apparatuur niet was. en had toen een trillend stuur en met remmen ging de voorvork van links naar rechts. tenminste merkbaar en je kon het zien...
  12. G

    Gezocht gebruikte circuit banden 120/180 omg spijkenisse

    Hallo wie kan mij helpen ik ben op zoek naar. een setje gebruikte banden 120 voor 180 achter. heb ze deze week nodig in de omgeving spijkenisse. wil ze op komen halen. alvast bedankt geoffrey
  13. G

    gezocht waar er een staat gsxr1000 k5 zwart/grijs/rood

    wie kan mij helpen ik ben op zoek naar een gsxr1000 uit 2005 in de kleuren zwart antraciet rood wie heeft er een gezien bij een dealer en hoe duur+- ik hoor het graag motortrader etc geprobeerd mafrktplaats maar geen goede succesen alvast bedankt geoffrey
  14. G

    Titanium Laser + DB killers Honda SP1

    Te koop : Laser TITANIUM dempers SP1 + Uitneembare DB Killers PRIJS 350 Euro of nader overeen te komen. Wegens koop van nieuwe motor :] Dempers zijn in zeer goede staat, geen beschadigingen en geen krassen. Mooi geluid ;) Bel of mail voor verdere informatie. Omgeving Rotterdam /...
  15. G

    te koop gsxr600 2005 4500km

    Te koop de motor van mijn lieftallige verloofde *D en vanwege toekomstige gezins uitbreiding *O* suzuki gsx-r 600 2005 model in 2006 op kenteken gezet. kleur blauw wit km 4500 als nieuw extra's -yoschimura tri-oval titanium met db killer en e-keur :] -hugger -blauwe...
  16. G

    vraag over een achterbok!!

    hallo iedreen beetje een aparte vraag. ik heb maar een bok en mijn voorwiel dat moet er even af. dus kan ik mijn motor alleen maar voor op de bok zetten???? ik zit een beetje met de voorvork :? en die dan een werkdag laten staan??? wie kan mij helpen dank je wel
  17. G

    gezocht banden

    Hallo heeft er iemand gebruikte setjes banden te koop liggen en zo ja voor welke prij??? voor een gsxr600 180/120 of een sp1 190/120 in omgeving spijkenisse denk o a pirreli super corsa pro of andere varianten van dunlop of michelin cq brigestone ik hoor het wel geoffrey
  18. G

    spidi r2 combi rood/wit maat50

    te koop voor 200 EURO !!!!!! een combi van het merk spidi type r2 in de kleuren rood/wit en een beetje zwart in de maat 50 ik heb dit pak nu 2 jaar waarvan ik hem maar 1 seizoen heb gedragen de reden ik ben een maatje 52 geworden en heb nu van dit type een overall in die maat het...
  19. G

    zx7r haynes manual + uitlaatsteun

    Hallo iedereen omdat ik al een tijdje een andere motor heb. heb ik nog een haynes service manual liggen voor een zx7r en ik heb ook nog een mdi chroomen uitlaatsteun regio spijkenisse
  20. G

    ik zoek een site????

    hallo iedereen. ik heb ff een vraag ik ben op zoek naar een site. waar ik veel op heb gekeken maar ik ben de naam kwijt . het is een site waar je circuitmotoren en onderdelen kan kopen zoals een soort marktplaats maar dan echt alleen voor circuit. het is een nl site en als je er op...
  21. G

    Wanneer komen ne de nieuwe arai helmen uit

    ja zolas het topic al zegt wnnr komen de nieuwe helmen uit van arai? wie weet dat. alvast bedankt geoff
  22. G

    vering verversen?? ZX7R

    Hallo iedereen ff een vraagje ik heb een zx7r uit 1996. he die gekocht met 19000km met het enige aan historie dat ie gewoon normaal op beurt is geweest om de zoveel km. nu staat er 43000 op de teller heb ook gewoon de motorische beurtje's gedaan. maar wnnr of om de hoeveel jaar moet er iets...
  23. G

    info zac

    Hallo iedereen. wie kan mij helpen? Ik ben nieuwsgierig hoe dat nu allemaal gaat bij de z.a.c of k.n.m.v cup en wanneer er een race weer is in augustus ofzo. kan ik daar dan gratis komen kijken of moet je iemand mee? en ik zou graag eens met iemand willen praten die hier ook aan doet en wat de...
  24. G

    demper decibel ingevoerd?

    he iedereen ff een vraagje. ik heb een ingevoerde motorgekocht en daar zat een andere demper op dan origineel. nu wil ik mee doen aan een circuitdag en daar moet je 95db of minder voor hebben. kan ik er vanuit gaan dat ie minder of 95db heeft of wie weet waar ik dat kan laten meten. of wat zijn...
  25. G

    carbon dof?help

    he iedereen ff een vraagje. ik kan een carbon monozit kopen maar boven op zit er een doffe plek van 20 bij 15cm. is carbon op te poetsen of kan ik er blanke lak over spuiten of is carbon gewoon niet te reparen of op te poetsen?
Terug
Bovenaan Onderaan