Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hollender
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hollender

    Crossbronner voor weinig

    Mijn oudste zoon wil graag iets hebben om te crossen. Heeft iemand nog een cross brommertje staan dat voor weinig weg mag? Moeten geen papieren bij zitten, is voor achter in de wei.
  2. Hollender

    Oortjes met geluid

    Waarschijnlijk is er al een topic over maar ik kan het niet vinden, dus bij deze... Wat zijn goeie oordopjes die het geluid dempen en ook nog eens geluid van mijn, bijvoorbeeld, navigatiesysteem kunnen afspelen? Liefst ook nog iets betaalbaars.
  3. Hollender

    Schokdemper te reviseren?

    Deze schokdempers zaten onder mijn Dyna. Kent iemand het merk/model en zijn deze eventueel te reviseren? Ik vind ze te mooi om weg te gooien.
  4. Hollender

    Zadel bekleden

    Heeft iemand toevallig een goed adres voor het opnieuw bekleden van een zadel in België? Liefst omgeving Leuven maar iets verder weg is ook geen probleem.
  5. Hollender

    Bandenkeuze Dyna bj 2000

    Ik weet dat er een apart bandentopic is/was, maar ik vind het nergens terug. Vandaar dat ik mijn vraag hier stel. Voor op mijn Harley Davidson Dyna uit 2000 ben ik op zoek naar een setje nieuwe banden. Op dit moment liggen er dunlops d401 op. Bij droog weer zijn ze wel okay maar bij nat weer...
  6. Hollender

    Advies gereedschap

    Ik ben op zoek naar wat basisgereedschap om aan een Harley te sleutelen. Dit zijn dus Amerikaanse maten. Ik ging er vanuit dat een inch een inch is, maar blijkbaar is er nog verschil tussen de Engelse maatvoering en de Amerikaanse. Waar moet ik op letten en wat zijn merken of setjes die degelijk...
  7. Hollender

    SV 1000 opheffen voor onderhoud en reparatie

    Ik wil graag het onderhoud en kleine reparaties aan mijn SV 1000 zelf doen. Er zit echter geen middenbok onder en aangezien de uitlaat ook van onder zit is er niet echt een mogelijkheid om de motor daar op te tillen. Wat zijn goede mogelijkheden, want ik kom een aantal oplossingen tegen. Elk...
  8. Hollender

    Terug van weggeweest!

    Niet nieuw, maar wel een tijdje inactief geweest hier. Ondertussen van baan gewisseld, huis gekocht en twee relaties verder, nu ook een andere motor gekocht omdat ik de ER-5 wel een beetje beu was. Prima motortje, daar kan ik weinig op aanmerken, maar toch wel wat te weinig power en ook te klein...
  9. Hollender

    Bar end gewichtjes verwijderen

    Ik wil graag bar end spiegels op mijn Kawa er-5 zetten maar nu zitten er aan weerszijden draadeindes in mijn stuur. Lijkt wel alsof ze vastgelijmd zijn. Hoe krijg ik die er op een christelijke manier uit zodat ik mijn spiegeltjes kan plaatsen?
  10. Hollender

    Alternatief voor Sugru

    Wie kent er een alternatief voor Sugru? Ik wil mijn actioncam met een chinmount aan mijn helm maken. Natuurlijk is het kinstuk niet vlak en dus zal het plaatje van de chinmount niet mooi aansluiten. Nu zoek ik dus een manier om de spleten op te vullen met een kleefstof of kleefpasta. Sugru is...
  11. Hollender

    Haperende ER-5

    Mijn ER-5 hapert, bij bepaalde toerentallen. Als ik optrek dan (schat ik, wegens ontbreken toerenteller) dan hapert de motor zo rond de 4000 á 5000 toeren. Ik heb het idee dat een cilinder dan even niet meer mee wil. Blijf ik gas houden dan trekt hij hem er wel door en begint dan boven de 5000...
  12. Hollender

    Piekspanning ER-5?

    Enkele maanden geleden is de spanningsregelaar van mijn ER-5 kapot gegaan met alle gevolgen van dien. Ondertussen is de boel eigenlijk alweer een tijdje "up and running". Maar ik merk soms dat er iets niet pluis is. Vooral 's avonds als het donker is merk ik bij hoge toerentallen dat de...
  13. Hollender

    Het grote klaagmuurtopic, deel 2

    Omdat het oude topic is afgesloten start ik maar een nieuw op. Vanmorgen zag ik onderstaande situatie. Daar krullen mijn tenen dus van om. Hier in België mag je dus legaal op de stoep parkeren. Dan heb je dus nog altijd van die arrogante snullen die op deze manier een volledige parkeerplaats...
  14. Hollender

    Toerenteller

    Ik zit met een kapotte toerenteller, iemand een adres waar ze die dingen tegen een schappelijke prijs repareren? Het gaat om de TT van een er-5, na een kapotte spanningsregelaar is er sowieso een weerstandje doorgebrand, waarde is echter nergens te achterhalen anders zou ik zelf het weerstandje...
  15. Hollender

    Spanningsregelaar?

    Vanavond is de motor uitgevallen. Ik heb de hele avond lekker getoerd en op weg naar huis, ik moest nog een kilometer of 8, begon de motor ineens gek te doen. Mijn koplamp ging ineens fel branden, dan weer normaal enz... na een paar keer fel gebrand te hebben was het gedaan, licht kapot. Ik...
  16. Hollender

    Carburateur synchronisatietool

    Ik zou binnenkort graag mijn carburateurs eens willen synchroniseren. Daarvoor moet ik dus nog een tool aanschaffen, ik heb er namelijk even aan gedacht om zelf iets in elkaar te knutselen maar ga er toch niet aan beginnen. Welke tool is hiervoor het meeste geschikt als hobbyist? Ik zat zelf...
  17. Hollender

    Keerring waterpomp er-5

    Ik heb een lekkage aan de waterpomp van mijn er-5. Ik dacht dat het de pakking was maar na vervanging daarvan lekte hij nog even hard. Tijdens demontage zag ik dat er aan de achterkant van het waterpomphuis nog een keerring zit, en ik vermoedde toen al een beetje dat dat wel eens de boosdoener...
  18. Hollender

    Motor gezocht

    Iemand? http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3096884/2017/03/05/Familie-overleden-motorrijder-35-zoekt-zelfde-motor-voor-herdenkingsfoto.dhtml
  19. Hollender

    Welk luchtfilter, bandit, jet kit, K&N?

    Met een beetje geluk ga ik binnenkort mijn Bandit weer in elkaar zetten. Nu heb ik een dynojet kitje in mijn carburateurs laten zetten en daar hoort een ander luchtfilter bij. Ik weet al dat het K&N gaat worden, alleen twijfel ik ene beetje over welk type. Je hebt dus de dubbele filter die je...
  20. Hollender

    ER-5 houdt even in bij gasgeven

    Mijn er-5 houdt even in als ik vol gas geef. Koud is het erger als warm. Als ik wil optrekken en ik draai het gas open dan is het net alsof hij zich verslikt. Hij stottert wat en na één tot anderhalve seconde reageert hij zoals het moet. Daarna trekt'ie ook vlot door tot in het hoogste...
  21. Hollender

    Deze wil ik jullie niet onthouden

  22. Hollender

    Kleppen stellen ER-5

    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het kleppen stellen van een Kawasaki ER-5? Ik dacht het vanavond "even" te doen, maar dat valt toch dik tegen. Volgens de manual is het gewoon een kwestie van het kleppendeksel los te schroeven, op te tillen en naar achter te schuiven. Bij de mijne is...
  23. Hollender

    Carburateurs Bandit 1200

    Ik ben op zoek naar een setje carburateurs voor een Bandit 1200 uit '97. Moet niet per se een set zijn, een enkele is ook goed. Het gaat hier om de Mikuni BST 36SS. Wie oh wie?
  24. Hollender

    motortreffen mtc The Walkers

    In Rijmenam is er weer het jaarlijkse motortreffen van mtc The Walkers. Voor meer info: http://www.mtcthewalkers.be/treffen.php
  25. Hollender

    Petflessenspel voor Belgen

    Ik stuitte vandaag op een leuk spelletje. Het jammere daaraan is dat de fles Nederland niet uit mag. -O- Mij lijkt zoiets ontzettend leuk, maar om die 'Ollanders daarvoor nu van hun petfles te beroven (er staat statiegeld op die dingen daar, en als je aan hun geld komt...) Misschien is het...
Terug
Bovenaan Onderaan