Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: scholpat
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Yamaha Diversion XJ 900 S 1997 Te koop

    Wegens beëindiging hobby te koop: Aangepaste prijs, koopje nu voor € 1800,-vaste prijs hoger bieden mag natuurlijk altijd :P Yamaha diversion xj 900 S met 3 delige kofferset. bouwjaar: mei 1997 Km stand: 58000 Extra grote givi topkoffer waar 2 helmen in kunnen Orginele yamaha...
  2. S

    zuinige toermotor?

    In verband met afstanden van 120km/dag zoek ik een zuinige en lekker zittende toer motor, onder zuinig versta ik een verbruik van 1 op 20 of meer bij woon werk verkeer. Iemand suggesties?
  3. S

    Honda VF400F Kopen of niet?

    Hallo allemaal, ik had deze post ook al geplaatst bij Gezocht/gevonden, maar denk dat hij hier meer op zijn plaats is. Wie van jullie heeft er ervaring met een Honda VF400F? Ik zit erover te denken om er eentje te kopen aangezien het me leuke fietsen lijken en ze voor weinig te koop zijn. Ik...
  4. S

    Kuip aanpassen bij LSL superbike kit?

    Hallo, Weet iemand toevallig of je je kuip aan moet passen als je een LSL superbike kit koopt voor een RF900? Bij motozoom gekeken en daar zeggen ze van wel, maarja wat valt er aan te passen? Je kan moeilijk er een stukje uit of af zagen lijkt me. Iemand enig idee????? :?
  5. S

    Uitlaatbocht buigen?

    Hallo, Weet 1 van jullie of het mogelijk is om de middenpijp van een uitlaat enigzins te buigen zodat de demper van een motor wat lager komt te hangen? In dit geval gaat het om een RF900, maar geld dus eigenlijk voor elke motor met een elke demper. Groeten
  6. S

    ZZR600 rond de 3000 toeren?????

    Is er hier op het forum een ZZR 600 rijder die me kan vertellen of een ZZR600 rond en onder de 3000 toeren schokkerig en beroert rijdt? Ik heb proef gereden op een ZZR 600 (met een sport uitlaat 4 in 1) deze liep best aardig, maar rond de 3000 toeren kwam er een hoop mechanisch lawaai uit de...
  7. S

    ZZR 600 V.S. VFR 750

    Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een leuke sport/tour fiets waar je lekker met een duo mee kan rijden. Nou is mijn oog gevallen op 2 modellen de ZZR 600 en de VRF750 Zelf heb ik het idee dat ze VFR750 net wat meer sport dan toer is (ook gezien de enkele uitlaat) Wat zijn de plus maar nog...
  8. S

    Kleppen stellen RF900

Terug
Bovenaan Onderaan