Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TB-YZF-R6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Verbruik GSX 550 EF??

    Heb het idee dat m'n pas aangeschafte GSX 550 EF bij een testritje erg veel brandstof verbruikte. Zo een 1/3e tank op een afstand van maximaal 40 km. Kan ook zijn dat de meter vreemde kuren heeft, maar wat verbruikt zo een motor gemiddeld?
  2. T

    Aanschaf Honda CB

    Ik heb een CB550F op het oog. 51000 km gelopen. Eigenlijk wil ik die motor gaan gebruiken voor wat woon-werk verkeer als het weer een beetje redelijk is. Is dat aan te raden?? De CB550F die ik op t oog heb, alleen is de oliekeerring van de schakelas niet helemaal ok meer. Lekt dus wat, is dit...
  3. T

    Betalen voor inrijcontrole?

    Tsss.... bel ik vandaag op naar Motoport. Want m'n nieuwe R6 2004 moet bij 1000km een inrijcontrole. Zegt die man dat t ongeveer 100 euro kost. @$#$#%#@%^%!! Dat zal toch zeker niet!! Hoef ik bij een scooter of auto ook niet te betalen, is gewoon een stukje service. Ja zei ie, dat doet bijna...
  4. T

    Vandaag de eerste leuke ervaring op de R6

    De afgelopen dagen zo een 125 km op de klok gezet van m'n nieuwe R6 2004. Vandaag reed ik over een parkeerterreintje en er kwam een jongen op een crossbrommer achter me aan gereden. Bij de eerst volgende kruising kwam hij rechts naast me staan en stak een duimpje op. Ongeveer 5 min heeft ie het...
  5. T

    Geslaagd!

    Gelukkig in een keer geslaagd voor m'n motorrijbewijs gisteren. Gemeenthuis natuurlijk dicht, dus vandaag rijbewijs gehaald en de eerste km's op m'n R6 2004 gemaakt (die al stond te wachten). Wat rijdt dat verschrikkelijk goed zeg. Is ook heel makkelijk rustig mee te rijden. En ja, snel ook maar...
Terug
Bovenaan Onderaan