Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Maurice1975
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    IOM 2020

    Voor degene die naar de IOM 2020 willen, de ferry tickets (Engeland - IOM) zijn vanaf vandaag te koop: https://www.steam-packet.com/information/isleofmantt?__SPCoWinID=ccf7de9d-c73e-4c33-a38a-4fb3f195ec9b De goede data zijn meestal binnen 3 dagen uitverkocht. Sla nu je slag!
  2. M

    IOM TT 2017, Gaan er nog meer MF-ers

    Vertrek komende dinsdag samen met mijn maat voor 1,5 week naar de Isle of Man voor de TT-races! Ben benieuwd of er nog meer MF-ers gaan. Wellicht een korte MF meeting op de IOM? LOL Maurice
  3. M

    R1 2009, wave of standaard schijven gezocht

    Iemand, toevallig wave of standaard schijven voor liggen? Een van mijn schijven voor is krom... Maurice
  4. M

    Set jong gebruikte remschijven R1 RN22

    Wegens een kromme remschijf voor zoek ik een setje jong gebruikte remschijven voor een R1 RN22. Mogen ook wave schijven zijn. Ik zoek geen schijven R1 2007/2008 (weet dat deze ook passen maar andere binnenvorm). Mocht je een setje hebben liggen en deze kwijt willen, ik hoor het graag. Alvast...
  5. M

    Akrapovic link pipe R1 2009

    Ben op zoek naar een goede gebruikte Akrapovic link pipe voor mijn R1 2009 (RN22). Hoef hem niet voor niets maar vond 550+ voor een nieuwe beetje teveel van het goede. Mocht je er een hebben liggen: ik hoor het graag! Thanks! Maurice
Terug
Bovenaan Onderaan