Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Sander [ CR750 ]

    Google reclame onder volgende/vorige knoppen

    Hebben meer mensen last van het volgende ? Op mijn mobiel ( android ) krijg ik sinds kort de Google reclame banner op het MF onder de menu zoals 'volgende en vorige' in threads ( dus die knoppen staan over de reclame heen en daardoor erg lastig te klikken)...erg irritant. Voorheen stond de...
  2. Sander [ CR750 ]

    Gezocht: GSXR wielen 84-87

    - niet geschoten altijd mis- ; Wie weet hangt er hier iemand rond met oud spul in de schuur / of je kent zo iemand... het race wereldje is klein; Gezocht: GSXR wielen periode 84 t/m 87 - voor een classic endurance racer in aanbouw -. Interesse in alles ( losse wielen, met zonder schijven...
  3. Sander [ CR750 ]

    Gezocht: complete voorkant voor R1 van 04-06 (5vy)

    Hoi, ik ben op zoek naar een (semi-)complete voorkant voor R1 van bouwjaar 04 t/m 06 (5vy). Dus voorwiel, spatbord, remmerij, voorpoten, t-stuk, kroonplaat, clipons, controls. Kuipdelen, lampen en tellers NIET nodig. Iemand wat staan, of van plan zijn voorkant te upgraden ? (Als...
  4. Sander [ CR750 ]

    Motor heftafel gezocht

    Hier ook ff omdat jullie misschien niet in te koop gevraagd komen: Onder het motto een nieuwe van HBM etc. kan altijd nog: Iemand die een motor heftafel in de weg heeft staan omdat hij/zij bv. gestopt is met racen/sleutelen die hij/zij ( voor een zacht prijsje uiteraard :t ) kwijt wil ...
  5. Sander [ CR750 ]

    Motor heftafel

    Onder het motto een nieuwe van HBM etc. kan altijd nog: Iemand die een motor heftafel in de weg heeft staan die hij ( voor een zacht prijsje uiteraard :t ) kwijt wil ? Ben wat vaker aan de motor aan het sleutelen ivm de racerij van mijn brik, en het beton is zo verrekte koud de laatste...
  6. Sander [ CR750 ]

    Ticket TT assen strubben, vak gs, rij11

    Te koop, 1 ticket, zondag, strubben, vak gs, rij 11. Tegen elk aannemelijk bod ( gekocht voor 93 euro ), vanwege dat een maat van ons op het allerlaatste moment door ziekte is verhinderd. Zitten zelf al in Assen, kan daar of op circuit worden overhandigd. Stuur PM voor 06. Mods; kan slotje op.
  7. Sander [ CR750 ]

    GEZOCHT: tellerset voor een Cbr600 f4i (2001-2006)

    Heeft iemand hier toevallig een originele tellerset voor een Cbr600 f4i (2001-2006) in de weg liggen ? Zoek er eentje voor mijn projectje.
  8. Sander [ CR750 ]

    GEZOCHT: cbr600 F4i teller unit, 2001-2006

    Heeft iemand hier toevallig een originele tellerset voor een Cbr600 f4i (2001-2006) in de weg liggen ? Ik zoek er eentje nl. en post de vraag hier ff omdat ik me kan me voorstellen dat sommigen deze vervangen hebben met een meer circuit georiënteerde aftermarket...
  9. Sander [ CR750 ]

    gezocht topkuip VFR 750 RC36 '94

    Hoi, ik heb mijn motor ( VFR750 RC36II uit '94) recent uitgeleend aan een familielid, en je zult het altijd zien.... de bewuste persoon heeft hem om laten vallen. Maar goed nieuwe kuipdelen zijn niet te betalen, zijn verzekering dekt niks, dus op zoek naar een 2de hands onderdelen om dit...
  10. Sander [ CR750 ]

    CB900 F2 - cil. 4 verbrande uitlaatklep - revisie

    GRMBL :( Had wat nieuw gereedschap besteld ( carbtune en compressie meter )... Denk ik eindelijk mijn cb900f2 brik lekker te laten lopen ( na allerhande ellende van de vorige eigenaar te hebben opgelost) omdat ik nu mijn nieuwe carbtune erop los kan laten . Even een euforisch momentje toen...
  11. Sander [ CR750 ]

    connectoren / stekkers cb750 draadbomen

    De titel zegt het al; ik ben op zoek naar de originele connectoren zoals ze in de SOHC cb750 draadbomen zitten en evt ook de (opaque plastic) multistekkers. Iemand een adresje in NL ? Ik heb zelf http://www.vintageconnections.com/ in de US al gevonden maar nog niks in NL ? Ik heb al zitten...
  12. Sander [ CR750 ]

    CB750 (k7) frame Technisch/Cad tekening ?!

    Goeismorgens allemaal, Is er toevallig iemand die mij kan helpen aan een technisch tekening van een CB 750 frame?! Als het kan een K7 (alhoewel die volgens mij qua frame eender zijn aan eerdere CB 750 modellen). In Mijn peters handleiding staat er wel een tekening, maar daar mist de...
  13. Sander [ CR750 ]

    Metalen remvloeistof reservoir ?!

    Hallo allemaal, ff een long shot op de gok dat er ook op deze vraag wel iemand een antwooord weet op het alwetende MF *D : Ik meen me te herinneren wel eens een aluminium remreservoir op een CB750 gezien te hebben. Dus een ipv de in mijn ogen "standaard" witte-transparante-kunstof versie...
  14. Sander [ CR750 ]

    Aaargh ! Oliefilter !?

    Ok ik wordt ff helemaal gek, want ik heb net gewoon mijn tweede dopsleutel aan gort gedraaid :( [geen cheapo setje] op mijn oliefilter. Het gaat om een CB 750 K7: om het blok uit het frame te krijgen wil ik de oliefilter eraf halen. Volgend de manual, en volgens mijn eigen ogen zit die vast...
  15. Sander [ CR750 ]

    gespot: low-riders [ vakantie topic ]

    ik ben de laatste tijd aardig wat forums e.d aan het afstruinen geweest in mijn cr750-foto-queeste :) en dan kom je aardig wat excessen tegen.... Ik het is vakantie, so what the f*ck; ik zet in 3 stuks "lowriders" wie heeft er meer gezien?! [liefst geen flauwe photoshop dingen, maar echte...
  16. Sander [ CR750 ]

    Biker's Classic 13, 14 en 15 augustus

    Hallo allemaal, mocht je dit weekend nog niks gepland hebben,en heb je nog vakantie of ben je alweer aan vakantie toe dan hier misschien een leuke tip: 2e BIKERS' Classics op 13, 14 en 15 augustus: De terugkeer van Grand Prix-motoren op Francorchamps . Veel oude racers, grote namen van...
  17. Sander [ CR750 ]

    over brikken gesproken..

    Deze komen wel in de aanmerking voor de term brik dacht ik zo :) . Een F2 en een F1, behoorlijk afgeragd, en al gedeeltelijk ontmanteld door de vorige eigenaar. Voor 100 euro per stuk heb ik ze meegenomen. Nu heb ik wel genoeg basis-materiaal om een CR750 replica mee te maken zonder dat ik mijn...
  18. Sander [ CR750 ]

    test

    :+
Terug
Bovenaan Onderaan