Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KappieAppie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Startmotor niet te verwijderen Virago XV1100

    Ik heb het probleem dat mijn motor soms wel, soms niet wil starten. Als hij niet wil starten lijkt het alsof de startmotor vast loopt (hij draait een stukje) of hij draait helemaal niet. Controle lampjes branden gewoon, accu is goed vol en heb daarnaast de diverse tests doorlopen wat betreft...
  2. K

    Rev'It Tecta Motorbroek maat 50

    Te koop aangeboden, mijn Rev'It Tecta lederen motorbroek in kleurstelling Zwart/grijs en heeft stretch in de lies. Maat 50 Heb hem gekocht samen met leren jas (als combi dus) maar heb hem maar een paar keer gedragen omdat ik altijd mijn leren toerbroek draag (deze heeft geen...
  3. K

    T.K. Valbeugel CBF600

    Te Koop: Hepco en Becker valbeugels voor de CBF600. Vr Pr: 50,00euro (nieuwprijs was 120,00euro) Heb ze een klein jaar onder mijn motor gehad. Kleine beschadiging links onder (valt haast niet op) Voor alle foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=QOS3GGP7 Wie o Wie...
  4. K

    Nieuwe Fiets...

    Na begin december mijn XBR500 uit 1988 te hebben verkocht begon het speuren (op internet) naar een Firestorm... En dat zoeken loonde. Afgelopen vrijdag mijn (zo goed als) nieuwe Honda VTR1000F Firestorm opgehaald uit Eindhoven. Via Marktplaats gevonden. Op kenteken gezet Juli 2004, KM-stand...
  5. K

    Stoppie met ABS

    Vroeg ik me af.... Een motor met ABS, kun je daar nu nog een stoppie mee maken? Je voorwiel blokkeerd immers niet... Snelheid van het voorwiel bij heftig remmen zal natuurlijk minder zijn dan werkelijke snelheid, maar grijpt dan de ABS al in?
  6. K

    Bij elke rit bijna onderuit gereden worden...

    Hebben jullie dat nou ook? Eigenlijk elke keer als ik een stukje ga toeren, ook al is het maar even een half uurtje, moet ik altijd wel of even de remproef in praktijk brengen, of een uitwijk manouvre uitvoeren... :( Op rotondes kan ik er op wachten dat er een koekblikker op komt rijden...
  7. K

    I'm new

    Ook maar ff voorstellen. Nu bijna 3 jaar mijn rijbewijs. Raakte met het motorvirus besmet nadat ik tijdens een vakantie met goede vrienden, even achterop een Thundercat zat. Half uurje toeren door de Belgische Ardennen (en twee dagen na de vakantie me direct voor rijles opgegeven ;) ) Wilde...
Terug
Bovenaan Onderaan