Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: noknee
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. noknee

    Complete zgan Ducati outfit

    Zie advertentie:
  2. noknee

    Een paar gave bochten in de omgeving van Zaltbommel?

    Ivm een fotoshoot van een motormaat van me zoek ik een paar gave bochten in de buurt van Zaltbommel binnen een straal van een km of 15. Geen dijken en geen op- en afritten, omdat dat het eindresultaat teveel beperkt.
  3. noknee

    Verlaagd zadel voor Ducati Multistrada 1200

    Scheelt een paar cm, wanneer je korte pootjes hebt zoals ik, best prettig. Doe een leuk voorstel en hij is van jou. Ducati vraagt er 230,- voor. Ik veel minder.
  4. noknee

    Slecht zien op topsnelheid

    Heb al een tijdje een nieuwe fiets en een nieuwe helm, de Arai RX7 Corsair. Past perfect en zit perfect. Hij is denk ik alleen wat rumoeriger dan m'n oude Shoei, maar daar kom ik wel overheen. Voor het eerst in 32 jaar zal ik aan de oordoppen moeten... Probleem is echter het rijden op hoge...
  5. noknee

    opladen via USB

    Ik wil navigeren via me PDA, die moet echter opgeladen worden via USB. Is het mogelijk om een kabel met (mini)USB aansluiting direct op de accu aan te sluiten, dus zonder die sigarettenaansluiting?
  6. noknee

    Klaverblad Gorinchem

    Is de 'fotograaf' die er gisteravond om een uur of 20.00 stond te fotgraferen of filmen hier misschien ook aanwezig? Het wordt ook al aardig populair hier om rondjes te draaien. Uit en naar m'n werk doe ik dat ook altijd ff. Vaak samen met anderen. Nou zou ik het toch wel heeeeel erg leuk vinden...
  7. noknee

    De strijd tegen de flitspaal

    Net het volgende bericht gelezen (einde van de ergernis?): Spray voorkomt snelheidsbekeuringen 13-04-2004 In de strijd tegen de flitspalen is er een nieuw wapen op de markt, dat ook voor Nederlandse automobilisten verkrijgbaar is: Photo-Blocker Spray. Het product komt uit Amerika en is daar...
  8. noknee

    Shit! De lul!

    Yep, dat was ik dus vanmiddag. Brienenoord dicht, netjes naar voren rijden tussen de koekblikken door. Voor aangekomen mooi met een rijtje motorrijders wachten op het startsignaal. Daartussen stonden marechausse en pol.Rot op een BMW. Volgas er vandoor, want de A16 was vrij. In m'n spiegels niks...
  9. noknee

    Eindelijk eens een film waarbij aan ons gedacht is

    Op www.bikerboyz.com is waarschijnlijk (?) een nieuwe film te zien die tezijnertijd ook naar NL komt. Ik zou zeker de trailer bekijken, zit vol met motorisch (zinvol) geweld. Regelmatig een zwaar gemodificeerde busa te zien (uiteraard) en ook nog een sprintje tussen (weer uiteraard) ZX12 en...
  10. noknee

    Geluidjes

    Alleen Duc: 1 2 3 4 5 6 7
  11. noknee

    Nieuwe sportieve Pirelli

    Iemand hier al een beetje ervaring mee? Zie hier voor details Bandjes
  12. noknee

    Duc fillempies?

    Navond... iemand een idee waar ik ze vinden kan? Je wordt doodgegooid met films van R1/GSXR1000/Hayabusa, maar nauwelijks iets van d'n Duc. Liefst 99* :P
  13. noknee

    Lekker?

    Woensdag opgehaald. :9
  14. noknee

    998 en 998s

    Hallo Ducatisti (en andere deskundigen) onder de lezers. Is er iemand die me kan vertellen wat de verschillen zijn tussen de 'Basic' en de 'S'? Die 13 PK moeten toch ook ergens vandaan komen? Is het misschien slimmer (goedkoper?) om een 'Basic' aan te schaffen en dan via wat kunstgrepen op het...
Terug
Bovenaan Onderaan