Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Murky
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Murky

    Suzuki gs 500 bj 1991 (opknappertje)

    Te koop, een leuke Suzuki gs 500 van het bouwjaar 1991. Ik heb de motor gekocht als projectje, maar aangezien ik geen tijd meer heb, kan ik hem niet meer afmaken. Het blokje heeft volgens de teller 58717km gelopen. Wat ik er al aangedaan heb is het volgende: - Frame + onderdelen frame...
  2. Murky

    Nieuwe teller unit Ducati monster 620 ie uit 2003 start niet

    Mannen, Het volgende doet zich voor bij de Ducati monster 620 ie uit 2003. Mij toerentellen is kapot, en daarom heb ik een nieuwe teller unit moeten kopen. Als ik de nieuwe teller monteer dan start de motor niet. Monteer ik weer de oude teller dan kan ik de motor weer normaal starten...
  3. Murky

    Onderdelen Suzuki GS500 1991

    Ik ben opzoek naar de volgende onderdelen: - Tank (krassen mag, maar geen deuken) - Rem- Koppelingshevel (eventueel ook de rempomp) - Uitlaat (Bochten + Demper) - Rechter duostepje Mocht je iets hebben, reageer of mail naar munro.mark@gmail.com thanks alvast!
  4. Murky

    Carburateur probleem Suzuki GS 500?

    Beste sleutelaars, Ik ben bezig met het opknappen van een GSje uit 1991. Nu het volgende probleem. Als ik de motor start, loopt hij goed stationair, zodra ik het gas open trek, reageert hij niet heel slecht op het gas. Echter, zodra ik het gas dicht gooi, blijft hij even steken qua...
  5. Murky

    Ducati 400 Supersport

    Te Koop voor een maat van mij, dus niet van mij en dus mocht je iets willen weten kun je bellen of een mailtje sturen naar: TMX45@hotmail.com Ducati 400 supersport, BJ 1992, met 25 kw op het kenteken dus voor de beginnende motorrijder! Ik doe de motor weg omdat ik naar Australie ga en daar de...
  6. Murky

    Vrij rijden buitenland

    Ik ga vrij regelmatig naar Frankrijk (dordogne, in de buurt van montignac) nu wonen daar kennissen aan het het bos, en ik hoor er wel eens wat 4 en 2 takten in de verte. Ik vraag mij aleen of, of dit gewoon mag, en zo ja, hoe dit dan mag ( met of zonder kenteken) Ik zit er over na te denken om...
  7. Murky

    Kolomboormachine 50€

    Te koop wegens overcompleet, een goede kolomboormachine van het merk "Ferm" voor 5 tientjes! Niet veel geld voor een degelijk stuk gereedschap! Af te halen in Bennekom (gelderland) Scroll naar beneden voor foto`s!
  8. Murky

    Zwarte KTM Excel velgen

    Mijn KTM is verkocht en ik heb de velgen over gehouden, bij deze! Prijsdaling, Vraagprijs: 350€ inpakken en wegwezen *O* KTM Enduro/cross velgen. De velgen zijn afkomstig van een KTM EXC 520 uit 2001. de asdiameter is 20mm. De achtervelg is helemaal opnieuw opgebouwd en gezandstraalt...
  9. Murky

    [TK] KTM EXC 520`01 type`04 + Extra`s

    VERKOCHT Hier bij mijn KTM EXC 520 uit 2001. De motor is vorig jaar omgebouwd naar het 2004/2005 type wat betreft het plasticwerk. Ook is het frame helemaal zwart gepoedercoat! Hoe dit allemaal gegaan is, kun je lezen in mijn verbouw topic. [Project KTM EXC 520-525] Hij heeft 7800 km...
  10. Murky

    Te Koop: Yamaha YZF R6 Zitje €50

    Te koop aangeboden, was van een streetfighter project, maar niet gebruikt. In zeer goede staat, geen scheuren of beschadigingen. Voor €50
  11. Murky

    Vreemd Bougie probleem

    Na alles te hebben vervangen (zekeringskastje + Spannings regelaar) Doet mijn yamaha fz iets heel vreemds. Als ik alle bougies los heb gedraait (ik wou ze testen) en ze weer in hun draad gestoken, gebeurt het volgende: Ik hou bougie 1 tegen een kaal stukje frame, hij vonkt. ik hou bougie 2...
  12. Murky

    Achterbrug + Veer + Zitje

    40€ Yamaha R6 (1999/2002) Zitje in zeer goede staat, geen krassen en of vlekken. Zitje mag weg voor 40€!! (iets naar beneden scrollen voor een foto)
  13. Murky

    Leuk zekeringskastje vraagje

    Ik heb een yamaha FZ uit 1986 met een oude zekerings doos, zo eentje met nog vrij zekeringen die niet beschermd zijn. Nu heb ik een nieuw soort zekeringskastje gekocht, alleen de aansluiting is anders. Zoals op de foto te zien is, heeft mijn oude kastje (links op de foto) 8 draden. Ik gok 4...
  14. Murky

    Motorblok Yamaha r6 + onderdelen

    Alles is verkocht :) Bijlage: te koop.JPG
  15. Murky

    Plotseling uitvallen motor

    Tijdens een ritje, begon mijn motor opeens te bokken. Toevallig kwam ik aan rijden op een stoplicht, net toen ik er voor stil stond, en mij gas dicht draaide, viel hij uit. Ik op de elec.start drukken, maar er kwam niks geen geluid uit. Snel naar de stoep gerent, en contact uit gedraaid. Na 5...
  16. Murky

    Kontje Yamaha R6

    Kontje van een r6 2001, bestaande uit 2 delen. (boven kant, en de undertray met achter licht unit) Zitten een paar krassen op de linker zijkant (zie foto) [edit] Undertray is verkocht, alleen het kontje is er nog, mag weg voor €65
  17. Murky

    Alpinestars Jas + Shark Helm

    Te koop aangeboden: Mijn Alpinestars jas. Deze is nog in een zeer goede staat! Ik verkoop de jas omdat ik overstap naar een ander type motor. De jas is maat 52. Ik ben zelf 1.88m en weeg 90Kg. Vraagprijs: 150€ Mijn Shark Helm. Deze is ook nog zeer mooi en is nooit gevallen. Er zitten wel wat...
  18. Murky

    R6 blok afmetingen

    Kan iemand mij de breedte van het blok vertellen, met name de ophangpunten? Plaatje bijgevoegd, maakt het hopelijk iets duidelijker
  19. Murky

    KTM SuperMotard Velgen

    Hierbij mijn TUBELESS velgen van mijn KTM EXC. Velgen zijn gemaakt in Maart 2005 17 X 3,50 = Voor 17 X 5,00 = Achter PRIJS WEER VERLAAGD!! Vraagrpijs: €650 Achterband zou misschien vervangen moeten worden. Schijven zijn verkocht €650 + tandwiel
  20. Murky

    Enduro/Off the road topic

    Zo, maar eens een topic over enduro aanmaken, aangezien het seizoen weer bijna begint. Ik wil dit seizoen beginnen met enduro`s te rijden. Nu zit ik alleen met wat vragen. Hoe gaat alles in zijn werk, wat heb je nodig qua papier werk. Een KNMV Licentie ( of je kan een dag licentie kopen...
  21. Murky

    KTM Excel velg 19 inch zwart + FP Demper

    Hierbij mijn demper plus mijn 19 inch velg van excel. 100 euro voor de velg. De velg is eventueel te ruilen tegen een zwarte 18 inch velg.
  22. Murky

    Het grote KTM topic !!

    WELKOM IN HET GROTE KTM TOPIC !! Laten we een centraal topic maken voor vragen, info en ervaringen met betrekking tot de KTM`s van dit forum. Er worden best wat topic gemaakt met vragen over bepaalde types KTM`s, dus laten we dit topic daar voor gebruiken, alles lekker centraal bij elkaar...
  23. Murky

    Offroad Buitenland

    Ik ga van de zomer weer naar frankrijk (Dordogne). Nu vraag ik me af waar je wel en niet het bos in mag duiken om vrij te off-roaden. Ik geloof dat je in sommige delen van frankrijk wel mag rijden. Weet iemand dit? en hoe zit het met Belgie en Duitsland? Kun je daar zomaar het bos in duiken...
  24. Murky

    KTM Tank stickers

    Ik heb hier een set tankstickers voor een KTM EXC. Past op een 2005/2006. Helemaal nieuw, nog niet gebruikt, kras vrij. Mail voor vragen of een bod naar: ktmreadytorace@hotmail.com Vraagprijs: 35 euro
  25. Murky

    Alpinestars Pak + Sidi Laarzen

    Hierbij bied ik mijn Alpinestars pak aan. Het pak is niet vaak gebruikt, en ziet er tip top uit. Ik verkoop het omdat ik de overstap heb gemaakt naar de offroad scene. Ook verkoop ik mijn laarzen Sidi vertreba 2. Op de foto kan je zien hoe nieuw het pak er uit ziet. Ook zitten er de orginele...
Terug
Bovenaan Onderaan