Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pas
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Pas

    Spiegels GSXR600 K1

    Heb nog een setje spiegels liggen voor een GSXR600. Komen van een 2001 model af. Zitten een paar plekjes op die gemakkelijk netjes te maken zijn. Glas is heel. Ben aan het opruimen. Dus gratis af te halen of tegen verzendkosten. Over een week gaan ze de bak in. Edit: zijn weg gegooit.
  2. Pas

    Motor-Forum motor bok *verkocht*

    Verkocht. Ooit lang geleden hier via het motor forum gekocht. Gebruikt mbv. de doppen uit je gereedschap set op de blokbouten. Ideaal om het achterwiel uit te bouwen. Heb ook met een blokje op een krik het voorwiel wel eens uitgebouwd. Heb alleen nog een oude motor waar een middenbok op zit...
  3. Pas

    Richa Textiele jas 4XL vrijwel nieuw

    Afgelopen zomer (2013) heb ik deze jas (Richa RIX-2) gekocht omdat ik mijn oude niet meer dicht kreeg over mijn dikke pens. Uiteindelijk heb ik er maar twee ritjes mee gemaakt. Nu ik de afgelopen tijd veel ben afgevallen is de jas nu veel te groot. Het is een luxe en lekker lange jas (Yay...
  4. Pas

    HG Jack Leer Zwart/Geel mt50

    Dit is een leren jack van Hein Gericke. Gebruikt en in nette staat, kan nog vele kilometers mee. Prijs: t.e.a.b. Locatie: Rotterdam (Overschie)
  5. Pas

    HG Motorbroek Leer zwart mt52

    Dit is een leren broek van Hein Gericke incl. sliders. Gebruikt en in nette staat, kan nog vele kilometers mee. Prijs: t.e.a.b. Locatie: Rotterdam (Overschie)
  6. Pas

    MF Made Titanium flake knee sliders

    In een ver verleden hier op het forum gekocht maar nooit gebruikt. Als je graag een vonkenregen achterlaat is dit wat voor jou. Prijs? Wat de gek ervoor geeft.
  7. Pas

    Evolution motorbroek heren XYL

    Beschrijving: Evolution easyfit motorbroek voor heren Model: TP2.64 Artikel nr: TP264H0307XYL Maat: XYL (Short) http://www.evolutionmotorsport.com/nl/collectie/waterdicht-en-ademend/broeken/tp2-64-black Afgelopen zomer gekocht en maar 2 keer aangehad. Ben daarna ruim 25kg afgevallen...
  8. Pas

    GZ: CB400F voorvorkpoten

    M'n maatje is bezig met mijn ex-cb400f en is op zoek naar een goed setje binnenpoten voor de voorvork. Mocht je iets hebben liggen hoor ik het graag. (edit: nog even verplaatsen naar te koop gevraagd)
  9. Pas

    Gratuit:GSXR(600) 2001-2003 Inwendige delen voetsteun rechts

    Dit zijn onderdelen voor wanneer je voetsteun aan de rechterkant lam is geworden en niet in de opgeklapte stand meer wil blijven staan. Kwam het met verhuizen tegen, lag al een tijdje in een la. (artikelnummers: 0611107004, 0944005005, 4361135F01, 4381633E21)\ Gratis op te halen
  10. Pas

    Aprilia SL1000 Falco '02

    Ik zit helaas op een punt waar ik keuzes moet maken. Afgestudeerd en een contract getekend. Zowel m'n oldtimer auto als mijn motor moeten ruimte geven om een betrouwbare woon/werk wagen aan te schaffen. Tevens ga ik weg uit mijn studentencomplex en heb ik geen droge en verwarmde stallingsplek...
  11. Pas

    GSX-R 600 2001 Alstare Corona livery 3500E

    Dit is voornamelijk een interessepeiling. Ik ga denk ik deze week nog bij een Aprilia SL1000 kijken, dat omdat ik hoop dat ik met een sport toer fiets wat minder last zal hebben van mijn nek en schouders. Ik heb de GSXR nu 2,5 jaar in bezit, gekocht met 17k km en er staat nu 34k op de teller...
  12. Pas

    TK- Gerbing 12v verwarmde handschoenen

    Ik heb de bovenstaande handschoenen nog nieuw in de verpakking liggen. Voorheen reed ik in de winter door, dit doe ik nu niet meer omdat ik sinds vorig jaar winter een auto heb staan. Ik heb deze handschoenen destijds aangeschaft omdat ze het beste uit de test / ervaringen hier van MF kwamen...
  13. Pas

    Honda CB400F1 - bj.1975

    Omdat ik morgen waarschijnlijk een Porsche 924 op ga halen heb ik besloten m'n motoren weer wat in te slinken. Vorig jaar zomer heb ik deze honda van een medeforum'er gekocht, het enthousiasme dat ik er voor had is door wat onenigheden volledig verdwenen en na er maar 1000km mee gereden te...
  14. Pas

    Eerste Brik ervaring ... :X

    Ik ben nu eindelijk thuis, heb ruim 4,5 uur gedaan over een afstand van 128km... zegt al genoeg. Vanmiddag bij Maarten (triaatje) in Gendt de CB400F uit 1975 opgehaald. Nadat we eerst nog wat hadden gepraat, samen nog ff alles nagelopen (Klepspeling, ontsteking, carbs syncen) op weg gegaan...
  15. Pas

    Miskoop van MF'er, zeur ik?

    Ik had zo'n 2 weekjes terug via MF een paar handschoenen gekocht van MQP. Hierin heeft de verkoper aangegeven dat de handschoenen zeer klein vallen en hij had een foto geplaatst en naast elke vinger de afmetingen van zijn hand gegeven. Na mijn hand opgemeten te hebben bleek dat ik zo'n...
  16. Pas

    WP prog. veren voorzijde GSXR600 K1

    Setje veren voor de voorzijde. Heb besloten om toch maar voor een gebalanceerde montage te gaan van hyperpo (voor en achterkant dus) vraagprijs 35 euro Ik heb ze van de eerste eigenaar, en deze had ze nog laten testen bij HK suspension en die zeiden dat ze in goede staat waren. foto-tje...
  17. Pas

    Double Bubble Ruitje, dark smoke - ZX6R '98/'99

    Hij was al verkocht, maar door een misverstand bij iemand terecht gekomen met een 2000 model. Hij is gloednieuw, nooit kunnen monteren vanwege een ongeluk. Wordt voor 50+verz. kosten opgestuurd. Of af te halen in Almere. edit: Prijs aangepast
  18. Pas

    Gezocht, Carbon demper GSXR600 '01 - '03

    Wil gewoon een leuk carbon dempertje, met voorkeur eentje met E-keur en dB killer. De aansluiting van de gsxr600 K1 is hetzelfde als die van de K2 en K3
  19. Pas

    zx6 '98 onderdelen stalen reml/25kw en meer

    De laatste paar onderdelen die een nieuw baasje zoeken: Nieuwe nokkenasketting in verpakking (20 euro?) Stofring kettingdrager, nieuw in verpakking 5euro (was net binnen) Standaard voorvorkveren + spacers (20 euro?) 25KW inlaatplaatjes, goed voor de '98 en '99 modellen...
  20. Pas

    Voorvork(poten) zx9r '98

    Navolging op Voorvork(poten) zx6r '98 Ben nog bezig met uitzoeken of het past om zx9r voorvorkpoten te gebruiken (diameter voor in kroonplaten) Maar zou graag willen weten of mensen dit nog hebben liggen. Eventueel zijn ook alleen de onderpoten genoeg.
  21. Pas

    Voorvork(poten) zx6r '98

    Is wel te zien wat m'n probleem is, moet het nog nader onderzoeken of buiten de rechterpoot de rest er wellicht ongeschondern uit gekomen is. Maar kan geen kwaad om alvast ff rond te vragen.
  22. Pas

    Lagerprobleem bij andere voorvelg

    oke, ik heb dus een zx6r 1998. De voorvelg is beschadigt en daarom heb ik een andere op de kop getikt, maar achteraf blijkt dat dit een ander type te zijn. Standaard in de zx6r voorvelg '98 zit een 6005 lager met buitendiameter 47mm, binnediameter (asdikte) 25mm en dikte van het lager...
  23. Pas

    voorvelg kawa ZX6R '98

    Ben al eventjes bezig om via Ebay een nieuwe voorvelg tepakken te krijgen maar elke keer wordt er weer zo absurd hoog geboden. Ik zoek dus een voorvelg, zonder band of schijven. Hoeven zelfs geen lagers in te zitten en de lak mag gaan zijn. Zolang ie maar schadeloos is. M'n huidige velg...
  24. Pas

    Harley FXRG XXXL motorjack iemand ...?

    Een oom van me heeft in een verlaten pand dat hij moet gaan opknappen het één en ander gevonden, waaronder dit jack. Ziet er helemaal in orde uit en mag voor een prikkie weg, heb wel dat ding moeten ophalen bij m'n oom dus als ik de benzine eruit heb ben ik tevreden. Niet de meest voorkomende...
  25. Pas

    vibrerende zx6r ..

    'k zit met een probleem ... ik denk met het balhoofd van me zx6 toen ik 'm kocht had de eigenaar 'm naar zijn zeggen wat te strak gedraaid. Daardoor stuurde hij onrustig. Ik heb 'm toen wat losser gezet en toen stuurde hij weer strak zonder problemen. Nu had ik daarna boven de 130 kmh dat het...
Terug
Bovenaan Onderaan