Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. CrimsonGuard

    Kawasaki Z800E: Schade na ongeval?

    Ik ben afgelopen woensdag met mijn Z800e uit 2013 onderuitgegaan en heb daarbij wat schade opgelopen. Ik gleed van asfalt de berm in en de motor is in het gras blijven hangen (op 1 meter van de slootkant dus dat scheelde een hoop gedoe). De belly pan, spiegels en het ruitje waren kapot, maar...
  2. CrimsonGuard

    Gezocht: db-killer voor de Scorpion Serket Taper

    Ik ben op zoek naar een decibel killer voor mijn Scorpion Serket demper.
  3. CrimsonGuard

    Navigatie aansluiten op motor

    Weet iemand een goede en duidelijke website/artikel met een stap-voor-stap beschrijving van het aansluiten van een Tomtom (Rider400) op een motorfiets? Ik heb er een gekocht voor mijn Z800 maar heb nog nooit zoiets gedaan en ben geen technisch wonder. Alle hulp is welkom.
  4. CrimsonGuard

    Mount voor mobiele telefoon

    Ik ben van plan om mijn telefoon als navigatie te gaan gebruiken en wil hem daarom op mijn motor kunnen bevestigen. Wat voor systeem kan ik hier het beste voor nemen? Ik heb een Samsung Galaxy Note 4 dus het gaat om een vrij groot model.
  5. CrimsonGuard

    CrimsonGuard is nieuw hier.

    ..dus heb een beetje geduld als ik simpele vragen stel :P Even iets over mijzelf; ik ben 35 jaar, woon in Groningen en ben bezig met het behalen van mijn motor-rijbewijs. Ik heb een les of 10 achter de rug en net mijn VB-examen behaald. Ik ben geen geen grote techneut, maar met het oog op de...
Terug
Bovenaan Onderaan