Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Schroefdop
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Schroefdop

    10% meer motorrijders is 40% minder file!

    De laatste tijd is het vaker in het nieuws, het fileprobleem in Nederland wat blijft groeien. Vele vingers wijzen naar de beruchte kilometerheffing, waar mensen per kilometer rijden in de spits extra moeten betalen. Dit is natuurlijk de makkelijkste en meest winstgevende oplossing, maar is het...
  2. Schroefdop

    "Pedestrian slicer" nummerplaat voor een Bonneville

    Hey iedereen, ik zag op reddit deze post. Een zeer mooie Bonneville met een ouderwetse nummerplaat op de voorspatbord. Nu had ik hierover twee vragen, namelijk: 1. Is het in Nederland legaal (of gedogen) om zo'n nummerplaat te monteren? (Niet als vervanging van gele nummerplaat, slechts voor...
  3. Schroefdop

    Navigatie app die route achteraf toont

    Ik ben benieuwd of er iemand is die een navigatie app weet die routes achteraf kan tonen. Ik stap soms gewoon op de motor om een stukje te gaan rijden, maar aan het einde ben ik toch wel benieuwd waar ik precies geweest ben. Er zijn hardloop apps die je gelopen route achteraf laten zien (en...
  4. Schroefdop

    Modificaties voor '99 Suzuki GSX600F?

    Gisteren heb ik als eerste motor een '99 Suzuki GSX600F gekocht! Wat voor een soort modificaties kan ik op deze fiets zetten? Nieuwe uitlaat, andere handvatten en hendels liggen voor de hand, maar hoe zit het met de rest van de motor? Heeft iemand hier een idee wat voor moois ik er verder van...
  5. Schroefdop

    35kW niet mogelijk op kenteken voor motoren <2012?

    Ik heb een motor op het oog, een Suzuki SV650 die begrensd is op 35kW. Ik vroeg de verkoper of dit ook op het kenteken stond ivm eventuele problemen met politie. Echter kreeg ik dit als antwoord "Met een sv kan je alleen met vermogensuitdraai van 35 kw rijden. Er is geen officiële...
Terug
Bovenaan Onderaan