Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Levoi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Schade aan zuiger en cilinder wand na 600 km

    Afgelopen jaar heb ik de kop van mijn Honda ft500 laten reviseren. Nieuwe overmaat wiseco hoge compressie zuiger, nieuw geboord en gehoond etc. Nu zag ik met de endoscoop sporen in de cilinder. De boel uit elkaar gehaald en kom dit tegen. Op alle vier de hoeken van de skirt duidelijke sporen...
  2. L

    Balans as ketting type aanduiding vraag

    Ik wil de ketting van de balans as vervangen. Nu heeft Honda daar verder geen technische info bij, cmsnl heeft ze niet, maar na wat zoeken vond ik één met de juiste codering (270) en het juiste aantal schakels. Alleen staat er LE achter de type aanduiding. Iemand die weet waar dat voor staat? Op...
  3. L

    Honda FT500

    Okee komt u maar. De Honda ft500 wordt algemeen niet gezien als klassieker. Daarom leek het me een goed idee deze een beetje te verbouwen tot een... Tjsaa wat eigenlijk? Ik hoor graag jullie mening (opbouwend negatief of positief) Tips, vragen en opmerkingen zijn welkom.
  4. L

    Welke filler voor kuipdelen?

    Ik ben een kuipdeel aan het spuiten. Om de kleine schuurkrasjes weg te werken heb ik Albastine filler voor metaal en polyester gekocht ( spuitbus). Ik weet niet wat dat doet, maar vullen in ieder geval niet. Zelfs na nat opschuren blijven de oude krassen duidelijk zichtbaar. Het is zelfs zo dat...
  5. L

    Compressie meten

    In de technische handleiding van mijn motor staat dat deze een compression ratio heeft van 8.6:1. Maar in dezelfde handleiding staat dat als je de compressie wilt meten, deze minimaal 11 bar (1246 +/-147 kPa) moet meten. Hoe kan dit hoger zijn dan de compression ratio?
  6. L

    Wat betekent deze uitdraai van m'n schokdemper test?

    Hallo, Ik heb vandaag mijn schokdemper gereviseerd teruggekekregen, met een leuke uitdraai van de test. Alleen zie je linksonder een piek, wat op mij overkomt alsof er een vorm van 'stick' in zit. Is dit normaal?
  7. L

    Het is alweer een tijdje zomer in NL...

    Dus man bijt hond vraagt zich af: hoe waterdicht is uw pak (nog)? Mijn Evolution laminated jas: niet zo waterdicht....
  8. L

    Motorhelmen te hard?

    Verschillende (dure) motorhelm merken geven hoog op over hoe stevig hun helmen zijn. Uit onderzoek van de EU blijkt echter dat voor de meeste ongevallen de huidige helmen vaak te hard zijn en men er juist beter aan zou doen meer flexibiliteit in te bouwen. Zie onder voor de exacte tekst...
Terug
Bovenaan Onderaan