Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: madmax2
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    T-max meeting

    Als we kijken naar het topic aantal van de T-max,dan kunnen we wel concluderen dat er veel ervaring gedeeld worden door de liefhebbers. Via het forum zijn er al deelnemers geweest die elkaar opgezocht hebben om te helpen met monteren of gewoon voor de gezelligheid en hun T-max passie te delen...
  2. M

    Snaar en rolletjes vervangen nodig?(20.000km)

    Ik zie in de handleiding van de T-max 2009 dat er bij de 20.000 km de snaar en rolletjes moeten worden vervangen. Nu lees ik dat verschillende T-max gebruikers, die zelf het onderhoud doen, tot de conclusie komen dat de snaar en rolletjes dan nog zeker 10.000 km mee kunnen. Zou en dealer daar...
  3. M

    Vergelijking in kosten onderhoud tussen de t-max 500 en 530

    De Yamaha T-max is vrij duur in onderhoud. Zijn de kosten van de T-max 530 minder vanwege de veranderde techniek?
  4. M

    waarom rijden scooterrijders minder vaak met kledij....?

    Als ik eens rondkijk in mijn omgeving zie ik vaak scooterrijders zonder motorkleding. Toen ik vorig jaar op zoek ging naar mijn T-max werd er door elke verkoper het pluspunt genoemd dat je gemakkelijker de scooter pakt dan de motor ivm de kleding. Je bent toch net zo kwetsbaar als de motorrijder??
Terug
Bovenaan Onderaan