Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MacReal
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MacReal

    MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

    Zuid-Holland Posse's hangout Topic 48 dus...... [hr] Quoting the posse [hr] Ons motto [hr] To Do: Niet veel... Inleiding: Er zijn van allerlei 'lokale' topics (en dan volgde een opsomming van allerlei lokale topics, maar goed, die vinden...
  2. MacReal

    MF **Zuid-Holland Topic 47** post-summer

    Zuid-Holland Posse's hangout Topic 47 dus...... [hr] Quoting the posse [hr] Ons motto [hr] To Do: Niet veel... Inleiding: Er zijn van allerlei 'lokale' topics (en dan volgde een opsomming van allerlei lokale topics, maar goed, die vinden...
  3. MacReal

    MF ** Zuid - Holland topic 29 ** Meer dan alleen motorrijden

    GEPLANDE MEETINGS Het lijstje van plannen: - Wandklimmen TdB85Von StolkMacRealAndrew82Erwin_kBombaIlmarLabelleFerrarimanRayesKadett_GSXNightMagic - duiken met perslucht LabelleMacRealVon StolkAndrew82Erwin_kBombaFerrarimanRayesKadett_GSX - (ijs)Karten...
  4. MacReal

    19 mei 2012 V-strom meeting

    Wanneer? Zaterdag 19 mei om 12 uur Waar? AC restaurant in de Meern, langs de A12 Voor wie? Iedereen met een V-strom (eventuele partners met andere merken/typen ook welkom) Wat gaan we doen? Een ritje rijden *O* Hoe gaan we dat doen? Simpel, ik heb een route gemaakt die ik...
  5. MacReal

    [Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 47

    Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic: Deel 1 - OlafOnline ......... 16-01-2003 - 284 dagen Deel 2 - OlafOnline ......... 27-10-2003 - 189 dagen Deel 3 - Spider .............. 03-05-2004 - 104 dagen Deel 4 - Spider .............. 15-08-2004 - 112 dagen Deel 5 - Baksteen...
  6. MacReal

    Rev'it textielen combi

    Omdat hij mij toch te groot is, deze textielen combi te koop. Erg leuk voor op je allroad en erg betaalbaar :) Past goed, als je 1.95 lang bent en tegen de 100 kilo. Prijsje: €175,- (nieuw is alleen de jas al het dubbele) Maat vd jas: Maat vd broek:
  7. MacReal

    Het grote suzuki V-strom topic deel 2

    Welkom, in het V-strom topic deeltje 2 *D vorige delen Suzuki V-Strom rijders De rijders (en hun motoren) Aad900 650 L2 carterplaat, topkoffer met remlicht, handkappen, Xenon, 12 volt contact, OSCO kettingsmeerapp. GIVI valbeugelset, MRA smoke varioruit, handvatverwarming...
  8. MacReal

    SIDI Goretex sportlaarzen, te dragen met schoenmaat 45

    Omdat ik ze niet meer gebruik. Laatste keer dat ik ze gedragen heb is een jaar geleden en dat is zonde nietwaar? Op de foto zijn ze een beetje vies, maar het leer ziet er nog netjes uit. Te dragen met schoenmaat 45. Prijs? Laten we 5 tientjes doen :)
  9. MacReal

    JTS motorlaarzen maat 44 (schoenmaat 45)

    Omdat ik ze niet meer gebruik: prijs? met 30 euro ben ik blij :)
  10. MacReal

    MF ** Zuid - Holland topic 25 ** Zout, zout, let it all out!

    GEPLANDE MEETINGS Dinsdag 27 december, om 18.00 eten bij de griek in Berkel! website restaurant linkje naar de menukaart Aanwezigen: 1. MacReal + Joyce 2. Ilmar 3. Greenmeanysan 4. TdB85 5. Evie88 6. Andrew88 7. Labelle 8. Astonor Het lijstje van plannen: - Mtb-en...
  11. MacReal

    MF **Zuid Holland topic deeltje 24** nazomeren

    GEPLANDE MEETINGS Dinsdag 27 december eten bij de griek in Berkel! website restaurant linkje naar de menukaart Aanwezigen: 1. MacReal + Joyce 2. Het lijstje van plannen: - Mtb-en MacReal[br]TdB85[br]Ilmar[br]Labelle[br]Rayes[br]Kadett_GSX - Wandklimmen TdB85[br]Von...
  12. MacReal

    Goedkope broek half leer Hein gericke maat 54

    Zolderopruiming *D Half leer, half textiel. Maatje 54. Zelf kom ik er niet in met een normale broek aan (1.87, 100 kilo) Als je 1.80 en 80 kilo bent, moet de broek goed passen lijkt me :) prijs? teab
  13. MacReal

    Complete voorvorkpoten DL650 2006 gevraagd

    Omdat de mijne krom zijn, heb ik nieuwe nodig. Heb verschillende slopen al aangeschreven, maar wie weet heeft iemand van hier nog wat liggen.
  14. MacReal

    MF Megameeting 4 september 2011!

    *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* 4 september , 11 uur is het weer zover, de MFMM 2e editie 2011! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Adres: Nieuweweg Noord 266 Veenendaal Afslag: A12, afrit 23 let op! Safety Guidelines and...
  15. MacReal

    Waterdichte crosslaarzen maat 45 te koop

    Waterdichte crosslaarzen maat 45 te koop. Voor mijn motor (en het offroaden wat ik doe) zijn ze toch een beetje overkill. Ze zijn amper ingelopen, dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen. vraagprijs: €120 En de foto's *D
  16. MacReal

    Schuberth S1 (niet de pro) maatje L

    Omdat ik nu met een allroad helmpje rijd, mag deze weg :+ Heeft mij 1,5 jaar geleden oid in de aanbieding €380 euro gekost, dus doe een leuk bod en hij is van jou :)
  17. MacReal

    Grid blauw-grijze combi €125,- 85 kilo, 1.85m

    Omdat ik een allroad motor rijd en mijn leren pak in de kast blijft hangen, verkoop ik hem maar. Met een allroad heb ik gemerkt dat ik nog wel eens een zandpaadje in wil schieten als ik die zie, dan is textiel gewoon comfortabeler. In de titel staat wanneer je hem past, dus alleen nog een foto :+
  18. MacReal

    Becker motornavigatie incl afsluitbare houder (met slot)

    Wat de titel dus al zegt, wil ik graag mijn Becker Z100 Crocodile verkopen. Toen ik hem vorig jaar kocht, heb ik er een afsluitbare houder van touratech bij gekocht, zodat ik de navi op de motor kon laten zitten bij een eet/drinkpauze. Verder is de becker waterdicht en voorzien van...
  19. MacReal

    Het grote Allroad topic deeltje 2!

    Na deel 1, gaan we hier vrolijk verder met het babbelen over de (on)mogelijkheden van een allroad *D het grote allroad topic! Wat gaan we doen? We hebben op dit moment geen plannen wat hebben we gedaan? Handige linkjes handige rijtips voor op en naast de weg (PDF) De...
  20. MacReal

    MF * Zuid - Holland topic 10 * zonder korreltje zout (is op)

    Er zijn van allerlei 'lokale' topics (en dan volgde een opsomming van allerlei lokale topics, maar goed, die vinden jullie zelf wel :) ), maar nog niet een echt Zuid Holland topic. Bij deze dus. Wellicht leuk om eens wat te bundelen :] , al is het maar voor een leuk ritje af en toe . . ...
  21. MacReal

    * Den Haag & "omgevening" *deeltje 33 *

    deel 33 alweer van de mensen rondom den haag *D
  22. MacReal

    MF ** Zuid - Holland topic 9 ** winter editie

    Er zijn van allerlei 'lokale' topics (en dan volgde een opsomming van allerlei lokale topics, maar goed, die vinden jullie zelf wel :) ), maar nog niet een echt Zuid Holland topic. Bij deze dus. Wellicht leuk om eens wat te bundelen :] , al is het maar voor een leuk ritje af en toe . . ...
  23. MacReal

    Kawasaki KLE500 1993 te koop

    Mijn Kawaski KLE 500 te koop. km-stand 66.000 Voorzien van: 5.000km oude Michelin Anakee 2 endurostepjes voor beter grip met natte laarzen 12V aansluiting Handkappen Ruitje (los erbij) Extra koplamp Stalen remleiding voor YSS progressieve achtervering (veer+demper) 5.000km oud...
  24. MacReal

    TK Shad topkoffer incl adapterplaat TEAB

    Bij deze dus te koop, omdat ik inmiddels GIVI koffers heb :) Mijn Shad topkoffer. Er pas 1 helm en een motorbroek in, dan houd je nog wat ruimte over. Enige nadeel, de sleutel zit afgebroken in het slot :/ Ik hoef er daarom ook niet de hoofdprijs voor te hebben, doe een bod! Er zit wel een...
  25. MacReal

    het grote allroad topic!

    Wat ik nu nog erg veel zie in dit subforum, is dat mensen zich vooral focussen op hun eigen merk/type allroad motor. Er zijn (nog) niet zoveel allroad liefhebbers, dus misschien kunnen we wel 1 gezellig topic ervan maken *D Dus, wie komt er gezellig mee babbelen over allroad motoren en hun...
Terug
Bovenaan Onderaan