Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dun Braojur
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dun Braojur

    Tanktas HELD incl. Garmin navi

    Aangeboden: Wit/blauwe tanktas merk HELD, meerdere compartimenten met kaartleesvakken en kleinere vakken aan de buitenzijde (handig voor smartphone, portemonee, of fototoestel etc.) Omdat kaartleesvakken uit de tijd zijn heb ik deze altijd gebruikt om mijn navi uit de auto ook op de motor te...
  2. Dun Braojur

    Set paddock-stands voor + achter universeel

    Aangeboden: Set rode paddock-stands van Daytona. Zowel vóór als achter, adapterset voor diverse vorken/bruggen erbij, incl gebruiksaanwijzing. Foto op verzoek via PB
  3. Dun Braojur

    Complete uitrusting mag weg

    Omdat ik helaas moet stoppen met motorrijden heb ik besloten alles maar op te ruimen. Ik heb hier onder andere liggen: Motorjack MACNA, kleur zwart/donkergrijs, maat 3XL / 58, uitneembare wintervoering. Motorbroek Rev'it, type Axxis, kleur zwart, maat XL / extra long. Motorjack Büse, type...
  4. Dun Braojur

    Aangeboden: zwaar zwart leren chopperjack (mt 62 XL) Richa

    Aangeboden: zwaar zwart leren chopperjack (mt 62 XL) merk Richa. Gebruikt maar nog prima zwaar leren chopperjack. Zelf draag ik dit soort motorkleding nooit meer, maar misschien kan ik er hier iemand blij mee maken? Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, dus bied maar ...
  5. Dun Braojur

    Aangeboden: Systeemhelm Nolan N103 mt 64

    Aangeboden: een Nolan N103 systeemhelm maat 64 (valt ruim, dus XXL) met PIN-lock en geïntegreerd zonnevizier, en Ncom voorbereid in glanzend zwart. Helm is enkele keren gedragen, maar de pasvorm vind ik niks (heb dus zelf toch maar weer een dure Schubert aangeschaft). Heb hem afgelopen...
  6. Dun Braojur

    Tweede poging: Supervette lowrider voor zoon (of dochter)

    Okay, regels gelezen nu poging twee ... Is er hier nog iemand op zoek naar een übervette lowrider of chopper voor zijn/haar stoere zoon of dochter? Mijn jongste heeft de zijne te koop staan! MP-tekst: Aangeboden: Supervette lowrider / Chopperbike jongensfiets in nieuwstaat. Zwart...
  7. Dun Braojur

    Supervette lowrider / chopper voor stoere zoon (dochter ;-)

    Hey allemaal, Welke MF-er zoekt voor zijn zoon of dochter nog een übervette lowrider / chopper? Mijn jongste zoon heeft de zijne te koop staan! MP linkje Half jaar oud, dus in nieuwstaat (hij is alleen net als pa geen echte poetser hahaha)
  8. Dun Braojur

    TKA Grote brandblusser (mss leuk voor ratbike-bouwers??)

    Hey allemaal, Ik heb hier een middelgrote poederblusser van 6 kg staan (nog gevuld en op druk, maar niet gekeurd). Misschien leuk voor de ratbike-bouwers onder ons? Of voor de fanatieke lassers?? ;)
  9. Dun Braojur

    Pallieter-run 2008

    Hey driewielers! Ff tijdje niks van me laten horen, maar wil toch graag de Pallieter-run weer onder de aandacht brengen! Dit jaar vind deze plaats op 29 juni, vanuit het pittoreske Zundert. MF-ers kunnen zoals vorig jaar vooraf bij mij verzamelen met koffie en brabants worstebrood ...
  10. Dun Braojur

    Pallieter-run!

    Hey mede-driewielers! Via Willem kreeg is onderstaande link betreffende de Pallieter-run op 24 juni a.s. vanuit Zundert! Link naar Pallieter-run Zijn er hier nog liefhebbers? Inschrijfformulier kun je vanaf de site downen *D
  11. Dun Braojur

    Uniek collectors-item

    Jarenlang heb ik dit unieke collectors-item als fanatiek MF-er gekoesterd, maar nu moet ik er vanwege gebrek aan stallingsruimte, en tijdgebrek, met pijn in mijn hart afscheid van nemen ... Ik heb het zelf eerlijk gekocht van de eerste eigenaar, wat een oud vrouwtje was dat het altijd binnen in...
  12. Dun Braojur

    Verkeersveiligheids campagne

    Wie heeft die nieuwe verkeersveiligheids-spotjes gezien? Ik bedoel dus die "I love ..."-spotjes, en wat vinden we er van? Persoonlijk vindt ik het gewoon een belediging voor de gemiddelde weggebruiker, zo simplistisch zijn ze, en ik irriteer me er dan ook mateloos aan. Ik vraag me ook sterk af...
  13. Dun Braojur

    Niet meer in de aanbieding ... :P

    Edit 18-08-05:DE KOEK IS OP! :W Hoihoi, een tijdje terug heeft mijn vriend Roadrocket een paar geweldige logo's ontworpen voor de spreekbeurt van mijn zoontje: Nou hebben ze sinds kort in onze drukkerij een nieuwe etiketten-printer, en die moet natuurlijk uitvoerig getest worden. Ik heb...
  14. Dun Braojur

    Sleuteldag bij Gossie!

    Hoi, Op 28 mei a.s. organiseert GOSSIE weer een sleuteldag in Tholen. Komen er nog MF-ers naar toe? Ik heb zelf niet de hele dag, maar kom in ieder geval even aanwaaien voor een bak koffie bij Jan en Paula. Opgave vooraf verplicht, zie voor info: www.ural.nl Tot dan!
  15. Dun Braojur

    Vette bak!

    ... maar dan ook moddervet! :+
  16. Dun Braojur

    Hij doet 't ..

    Hoi allemaal, ik dacht, deze keer maar eens niet spammen in iemand anders zijn topic maar zelf een topicje openen 8-) . Zoals misschien bekend heb ik sinds vorige zomer een Dnepr MT11 in bezit, waarmee ik naar volledige ON-tevredenheid enkele keren heb rondgecrosst. On-tevredenheid vanwege...
  17. Dun Braojur

    Logo gezocht ... [offtopic?]

    Hoihoi, 'tis misschien helemaal off-topic, maar omdat hier de meeste russen-rijders vertoeven stel ik mijn vraag hier maar even ... (meeste kans op succes :? ) Ik heb ooit een verbasterd Harleydavidson-logo gezien met daarin de tekst "Stalin Leninson Motorcycles" ... of zoiets, waarschijnlijk...
  18. Dun Braojur

    Mooi chrome is niet lelijk ..

    Hoi allemaal, 'k heb net een paar mooie nieuwe chromen bochten gemonteerd op 't klapijzer omdat de oude bochten net iets teveel valse trek veroorzaakten ... (gewoon gaten door geroest dus) Staat echt harstikke mooi, maar hoe houdt ik ze mooi? meestal verkleurt dat spul al snel naar geel, en dan...
  19. Dun Braojur

    De eerste keer met 't hele gezin ... pech!!!

    Hoi spannerts, Na vorige week voor 't eerst een paar kilometers met de kids gereden te hebben, hebben we het vandaag gewaagd met 't hele gezin een rondje met de dnepr MT 11 te maken: GROOT SUCCES, natturlijk voor mij en de kids, maar zelfs moeders vond het leuk (die mot eigenlijk niks van...
  20. Dun Braojur

    Rechter wiel omhoog ... ?

    Hoi hoi, Ik heb afgelopen weekend de eerste kilometers met m'n kinders in het bakkie van de DNEPR MT 11 gemaakt (Fantastische ervaring toch zeker met twee glunderende jongenskoppies naast me :) :) ... en mijn glunderende jongenskoppie :) natuurlijk) maar ik vraag me nu toch even wat af...
  21. Dun Braojur

    Werkplaatshandboek Yamaha Maxim XJ700XX

    Hallo allemaal, waarschijnlijk al lang een keer gevraagd, maar ik ben nieuw hier dus vergeef het me maar. Ik ben op zoek naar een werkplaatshandboek of shopmanual of onderdelenkatalogus of ownersmanual of ... kortom alle mogelijke info over mijn Yamaha Maxim XJ 700 XX (20 klepper /...
  22. Dun Braojur

    Dun Braojur

    Ja,ja, ook ik zal me even voorstelen hoor, ik dacht dat die registratiemachine alles al had gevraagd, maar hier gaat tie dan: Ik ben een motorfanaat met 2 zoontjes (nu 6 en 3 jaar oud) die allebei gelukkig al net zo gek van motoren zijn als ik (is mijn schuld, ik weet het maar heb geen spijt...
Terug
Bovenaan Onderaan