Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Voxonda
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    CB 750F2 onderdelen

    Voor de liefhebber heb ik hier een F2 frame staan met framekit (uitneembare bovenbuizen) en iets aangepast achterframe met bekleed zitje. Frame gebruikt voor Classic racen. Tevens een goed F2 onderblok. Evt met sterkere (APE)tapeinden. Liefst in een koop. Doe een bod. Foto's op aanvraag...
  2. V

    VFR AMA trackbike

    Mijn laatste 'aanwinst". Een 1986 VFR Interceptor. Deze wordt aangepast als circuitfiets met de vroegere AMA fietsen als voorbeeld.
  3. V

    Superbike stuur en kroonplaat VFR 750 (RC 24)

    ABM kroonplaat en aluminium Superbike stuur voor VFR 750 bouwjaar 1986 - 1987 vraagprijs 125 Euro
  4. V

    Voxan

    Gezocht Voxan Caferacer onderdelen. Ben op zoek naar olieleiding van tank naar blok. Groet, Rob
  5. V

    17"x 5,5" achterwiel

    Groen Kawa ZXR 17"x 5,5"(voor 180 band) achterwiel met kettingwieldrager Prijs 50 Euro. Gr. Rob
  6. V

    Doriano Romboni

    Doriano Romboni is helaas overleden aan de verwondingen na een ongeval tijdens een Supermoto wedstrijd. R.I.P Doriano.
  7. V

    Special parts CB750

    Set gespaakte 18" wielen, eventueel met banden, en kabelbediende achtertrommel. Brede kokerachtervork, nieuw. Prijs en foto's bij interesse via mail of PB. Rob
  8. V

    Diverse onderdelen

    Voor de Old skool racer/caferacer/oldtimers: Nieuwe Racimex thermostaat voor oliekoeler. Wave remschijf (zgan) voor Honda CBR600 snelgas trek en duwkabel Nieuwe KN filter RA-076V Nieuwe RCB raceseat Nieuwe volle stroomlijn Marving clipons Honda 750/500 voor montage op...
  9. V

    Te koop: Honda CR836

    Voor de echte liefhebber, niet goedkoop maar erg speciaal en echt snel. Honda CR836 met het echte spul. Info: info@voxonda.com
  10. V

    Heavy Duty Primaire kettingen voor SOHC 750

    spammmen doe je maar ergens anders
  11. V

    The "SATANIC MECHANIC" - Axl Griessman RIP

    Tot mijn groot verdriet hoor ik vandaag dat mijn goede vriend Al Griessman op 25 april jl. om het leven is gekomen bij een motorongeluk. Axl was zeer bekend in de SOHC kringen als de "Satanic Mechanic" met zijn zeer imposante kennis van de CB750 en zijn enorm informatieve website. RIP my...
  12. V

    Mikuni's

    Iemand nog een paar carb's liggen voor een T(R)500? Mikuni's VM34 of vergelijkbaar? Bedankt alvast, Rob
  13. V

    VF1000F2

    Aangeboden: Honda VF1000F2 1985 85.000 gelopen. Heerlijk soepel blok. Natuurlijk heeft hij/zij gebruikssporen. Kofferrek is reeds verkocht. Als je interesse hebt doe een, normaal, bod. Gr. Rob
  14. V

    VF1000F2

    Even interesse peilen, iemand op zoek naar een goede F2?? Gr. Rob
  15. V

    MARTIN Honda 750

    Nu de JAPAUTO replica zijn eindstadium bereikt, en het Turbo projekt loopt vond ik het tijd voor weer wat anders, hoewel toch weer een Honda CB750 maar nu in een frans MARTIN frame met monoshock achtervering. Weet zeker dat Mr.Q, de vorige eigenaar, wil weten wat er van hem terecht gaat komen...
  16. V

    Earl's Performance products

    Wie weet wie de slang-koppelingen ed. van Earl's levert? Bedankt alvast. Rob
  17. V

    Achteras CB900

    Hallo , Heeft iemand nog een, of meerdere, achteras(sen) van een Bol d'or 900? M.vr.gr. Rob
  18. V

    Moto Classic Trophy 2008 gaat definitief door, wie komt?

    Wie rijdt er nog meer definitief? Gr. Rob
  19. V

    Old skool Honda CB750 Turbo

    Na zo links en rechts wat rondgekeken en gevraagd te hebben open ik toch maar een eigen topic over de bouw van een 'old skool turbo' van mijn CB750. Mijn eerste stappen, buiten de topics in dit forum, Internet afstruinen naar info, foto's ed. en wat literatuur aangeschaft. Toen een keuze...
  20. V

    Tank voor CB750 te ruil (evt. te koop)

    Ben op zoek naar een iets kortere tank (bv. Dunstall)voor de CB750, kom met deze lengte net niet uit. Heb deze te ruil (evt. te koop) Evt. met zitje (zit iets werk aan). Bij vragen, mail me ff. Gr. Rob
  21. V

    Keihin CR onderdelen

    Kan iemand mij helpen aan een adres waar ik onderdelen voor Keihin CR carburateurs kan kopen? Bij voorbaat mijn dank, Rob
  22. V

    Velocity stacks CB750

    Aangeboden: Velocity stacks voor Honda CB750, nieuw in doos(je), doe een bod Gr. Rob
  23. V

    Aangeboden: RC 181 kuip

    Voor de 'echte' liefhebber: RC 181 kuip, incl. ruit. Doe een (goed) bod. Gr. Rob
  24. V

    Caferacer parts

    Te koop aangeboden parts: Grimeca 230 mm remtrommel, evt in 18" Akront velg (zie foto) 'Hailwood' racezitje. (zie foto) Doe een(goed) bod. DE MOTOR IS 'NOT FOR SALE'!!
  25. V

    4 in 1 uitlaat voor een SOHC 750 Honda

    Hey, Heeft iemand een 4 in 1 te koop voor een SOHC 750 Honda. Eventueel alleen een bochtenset met collector? Gr. Rob
Terug
Bovenaan Onderaan