Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: deejfie147
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. deejfie147

    Husqvarna 701sm 2017 start niet meer...

    Beste motorvrienden! even een berichtje plaatsen hier voor mijn ride kameraad zonder pc. Hij rijdt dus met bovenstaande; 17.000km en paar weken terug binnen geweest voor onderhoudt etc.. Hij reed er gisteren mee weg, zonder problemen. Tijdens het wachten voor de open brug, motor afgezet maar...
  2. deejfie147

    Alpinestars GP Force Phantom 2-delig leder, nieuwstaat, maat 54

    Hallo motorvrienden, wegens ik een supermotard (1delig)pak ga aanschaffen mag mijn mooie pak de verkoop in. Slechts 15x keer gedragen dus minieme gebruikssporen. Broek en vest zijn uiteraard aanritsbaar en de vest is voorbereid voor de airbag. Sliders ongebruikt! Altijd welkom om te komen...
  3. deejfie147

    Cross laarzen Oneal maat 43 zwart/oranje

    Ondertussen racelaarzen gekocht en deze hieronder staan in de weg ... in nog goede staat, alle gespen doen het nog Op te halen in Maldegem (BE) of verzendkosten voor de koper! 35€ aub 8-) :+
  4. deejfie147

    QuadLock systeem + trillingsdemper

    Dag vrienden, deze mag verkocht worden wegens geen gebruik meer... Vaste prijs van 60€ (kan opgestuurd worden, kosten voor de koper uiteraard) Groeten Davy
  5. deejfie147

    KTM Powerparts handlebar ends 'nieuw in verpakking' 10€

    weg wegens overcompleet, passen op alle Duke's etc.. 10€ excl verzendkosten :) Groeten Davy
  6. deejfie147

    Quadlock Iphone 12 case + regenponcho

    Zacht prijsje : 20€ voor beide! Vzkosten voor de koper uiteraard Groeten Davy
  7. deejfie147

    complete motoruitrusting (Alpinestars, Richa, Rev-it)

    Mag allemaal weg tegen ronde prijzen wegens verkoop motor :-) Lederen vest met waterdichte binnenvoering Rev-it (maat 54) 150€ Lederen broek met bretellen en ongebruikte knie sliders Rev-it (maat 54) 150€ Alpinestars Smx 6 laarzen (maat 43) De linkse laars mist een teen-slider 70€ Alpinestars...
  8. deejfie147

    Scorpion EXO R1 maat L (zeer goede staat!)

    Deze helm werd aangekocht in augustus 2019 voor 359€ en slechts 3000km gedragen sindsdien... Is een tophelm van het merk Scorpion! Komt met zwart en doorzichtig (met pinlock) scherm. Er zit ook een Bluetooth headset ingebouwd (waarde 35€) en die werkt ook nog steeds perfect. Heeft kleine...
  9. deejfie147

    Ervaringen met HFcarbon.de

    Beste motorrijders, iemand ervaring met het bestellen + de kwaliteit van deze website en carbonstukken ? http://www.hfcarbon.de/index.php Wil graag één en ander bestellen voor mijn 690 Duke 🙈 8-) 🤤 Grtz Davy
  10. deejfie147

    Motor her-bestickeren/ stickers verwijderen

    Beste motorvrienden, ik heb voor mijn 690 Duke een nieuwe stickerset besteld... Nu heb ik toch wel enkele technische vragen hierover |( ik weet dat ik best de oude stickers verwijder met een haardroger; natuurlijk niet TE warm maken. Hoe verwijder ik best de lijmresten daarna ? Zonder dat...
  11. deejfie147

    Richa 1-delig lederen motorpak maat 52

    Pak is aangekocht in augustus 2019 voor 699€ Nooit mee gevallen; normale kleine gebruikssporen. Enig minpuntje is dat de 'Richa' - stickers zijn losgekomen op de zijkant. Voor de rest een prima pak! Knie sliders (niet gebruikt) eventueel erbij tegen kleine meerprijs! Weg wegens verdikt te zijn...
  12. deejfie147

    Uitlaatdemper 'afdichten'

    Beste motorrijders, ik rij dus met een KTM duke 690 met een MIVV slip on demper... Die schuift m.a.w over de originele linkpijp heen. Na elke (!) rit, precies op de plaats waar demper en pijp ineen gaan, hangt er dus redelijk wat roet... Is er een mogelijkheid voor mij, als echt noob over...
  13. deejfie147

    Quadlock stuurmount + hoesje Samsung s10

    Weg wegens het niet meer gebruiken ervan nu ik een TomTom Rider heb gekocht EN ik veranderd ben van gsm. In mijn ogen het beste systeem op de markt! Kostte mij nieuw vorige maand 80€; mag weg voor 30€ all in. (verzendkosten voor de koper)...
  14. deejfie147

    1-delig motorpak; rits kapot! te herstellen?

    zoals de titel luidt.. :) mijn rits schiet spontaan open vanaf onderaan te beginnen. :( is dit te herstellen en waar? Dank Davy
  15. deejfie147

    TomTom Rider motordock + RAM mount

    Mag weg omdat ik bij de aankoop van mijn moto er al eentje voorzien was past op TomTom Rider 40, 42 , 400 , 410, 450, 500 en 550. Link naar site You are being redirected... Mag weg voor 30€, vaste prijs. Verzendkosten voor de koper :]
  16. deejfie147

    KTM Duke 390 '17 nieuwstaat! Belgische motor

    wegens stopzetting hobby mag mijn trouwe Duke de deur uit. Betreft dus het laatste nieuw model van de 390; met volledig digitaal display, supermoto mode, enz...Door mezelf nieuw aangekocht bij Hautekiet in Ruddervoorde (W-Vl) (5420€ toonbaar op factuur). Eerste maal ingeschreven op 20/03/2018...
  17. deejfie147

    Richa lederen broek, nieuwstaat! maat 54

    NP was 5 maand geleden 339€, op te halen in Maldegem (België) voor 140€
  18. deejfie147

    moto broek Rev'it nieuwstaat!

    xxl met binnenvoeringen enz.. weg wegens verkoop moto! 75€
  19. deejfie147

    Richa Vest XL nieuwstaat!

    weg wegens verkoop moto, op te halen in Maldegem (België) 75€
  20. deejfie147

    Drink-rugzak KTM

    Nieuwstaat! 20€
  21. deejfie147

    Regenbroek Richa xxxl

    één keer gedragen en dus in nieuwstaat! Prijs 30€
  22. deejfie147

    complete top-uitrusting

    Weg wegens verkoop moto, nergens geen schade te bespeuren. alles is 4 maand oud. Vest van Richa XL, broek van Rev'it XXL en helm van HJC XL. geschikt voor personen rond de 1m80 en 80kg ongeveer. Vaste prijs!250€
  23. deejfie147

    Broek Roleff met kapotte rits

    prijs om te laten maken is 10€ broek is voor de rest in zeer goede staat! Maat L 30€ op te halen in Maldegem (B)
  24. deejfie147

    Roleff broek met kapotte rits

    Geschikt voor mensen tot 80kg en maximaal 1.90m Met dubbele uitritsbare binnenbroek. Kostte nieuw 150€ , enkel de rits is kapot nu maar kan nog dicht met de drukknop +velcro 35€ :) :)
  25. deejfie147

    Vest Macna (XL)

    Wegens dubbel gebruik mag mijn vest de verkoop in. Maat XL, ben zelf 1.75 en 85kg en past perfect! Kan als zomer -en winterjas gebruikt worden (met dubbele uitritsbare voering) Bescherming aan ellebogen en schouders. Waterdicht. Kostte mij nieuw 6 maand geleden 220€, mag nu weg voor 70€...
Terug
Bovenaan Onderaan