Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Maximus Braaapus

    RSV Mille RP 2002 in onderdelen.

    1500,-
  2. Maximus Braaapus

    Aprilia Falco onderdelen.

    Origineel zadel welke opnieuw is bekleed met leer en is wat hoger (mist alleen een rubber dopje). Tevens heb ik nog een complete kuipset van de Falco in candy apple red met Tuono koplamp/kuipdeel en gemodificeerde koplamp ophanging voor op de Falco mocht daar interesse voor zijn. Set heeft...
  3. Maximus Braaapus

    Verkocht FZR600R Yamaha 1995. 400,-

    Te koop FZR600R uit '95. 74 kW of 100 pk. Kilometerstand: 6X000. Ik heb hem twee jaar gebruikt als pekel en reserve fiets. Beestje start altijd. Stalen remleidingen voor. Remblokken vervangen. Balhoofdlager vervangen. Handvat verwarming (Ali) heeft nog 1 stand. Collector vervangen. Voorste...
  4. Maximus Braaapus

    Stuurklem Aprilia Mana/Caponord gezocht.

    Gezocht: stuurklem Aprilia Mana. Tweedehands graag.
  5. Maximus Braaapus

    Stekker koplamp Ducati streetfighter

    Ik ben al eventjes aan het zoeken naar het juiste stekkertje hiervoor. Eentje voor een Ducati streetfighter koplamp. Heb ik hem gevonden? Ik ben er nog niet over uit. :')
  6. Maximus Braaapus

    Identificatie ketting ten behoeve van klinkschakel. FZR600R

    Ik zoek mij suf en kom er niet uit. Ik ben opzoek naar een klinkschakel voor een tweedehands kettingset. Wat ik weet: FZR600R, 530, voor en achter tandwielen van JT, (Hoeft niets te zeggen natuurlijk.) O-ringen, vierkant geklonken, Met de opdrukken "JAPAN", "50S0" en "1217" ... Bedankt.
  7. Maximus Braaapus

    RSV1000 +2cm Tailriser (linkplates)

    Voor de RSV1000 '04 of Tuono vanaf '06 +2cm tailrisers. Ik heb ze niet nodig gehad. Zijn nog helemaal nieuw. 5mm dik 30,- Inclusief verzenden.
  8. Maximus Braaapus

    Ohlins stuurdemper klem

    Heb jij er eentje? Ik wil hem. :P Een recht model.
  9. Maximus Braaapus

    Set banden 120/60/17 160/60/17

    Ik zoek een setje gebruikte banden voor mijn Yamaha FZR600R pekelfiets in de maten: 120/60/17 160/60/17. Omgeving Noord-Holland.
  10. Maximus Braaapus

    8-) Braaapie. 8-)

    Ik zal mij voorstellen. zevenendertigjarige oude man uit Noord-Holland. Eind vorig jaar mijn A diploma gehaald. En nog zoekende naar een motor. Veel meegelezen en nu maar eens mee doen.
Terug
Bovenaan Onderaan