Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gixxernl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gixxernl

    helm/laarzen/endurojack/broek

    mijn pa stopt met motorrijden en biedt te koop aan : zijn motorlaarzen, vrijwel in nieuw staat Daytona GTX met goretex maat 45 , nieuwprijs € 295,- , vraagprijs € 100,- zijn Shoei systeemhelm, kleur blauw , 4 jaar oud , maat XL vraagprijs € 75,- zijn IXS endurojack ...
  2. gixxernl

    Gezocht Akrapovic carbon hielplaatjes GSXR

    gezocht ; setje carbon Akrapovic hielplaatjes voor een Suzuki GSXR1000 K5/6/7/8
  3. gixxernl

    te koop : achterremklauw met pomp GSXR1000 K5/K6

    achterrem klauw met pomp voor een GSXR1000 K5/K6 , tegen elk aannemelijk bod :
  4. gixxernl

    te koop carbonhugger en kettingbesch. K5-K6 1000er

    te koop : carbon hugger en kettingbeschermer van Evolution Composites voor een GSXR1000 K5 of K6 , ik geloof zelfs dat ze ook op een K7/K8 passen , nieuwwaarde € 210,- , doe maar een bod:
  5. gixxernl

    te koop BOS GP1 demper voor GSXR1000 K5/K6

    te koop Bos GP1 Highmount demper in blinkende staat met losse DB killer en beugel voor Suzuki GSXR 1000 K5 en K6 , vraagprijs € 150,-
  6. gixxernl

    te koop servicemanual GSXR1000

    te koop engelstalig servicemanual voor Suzuki GSXR1000 K5 of K6 nieuwprijs € 56,- , doe maar een bod !!!!
  7. gixxernl

    25x25 actie Motoport ????

    er is een actie bij Motoport gaande , bij aanschaf van een motor dien je 25 maanden lang 25 euro te betalen en dan in 2010 het uitstaande bedrag zonder rente en minus de 25x25 euro in één keer af te betalen , heeft iemand ervaring met een dergelijke actie en wat zijn de voor en nadelen, mochten...
  8. gixxernl

    benzinetank gsxr1000 K5/6

    te koop : zwarte benzinetank met aan één kant lichte grindbakschade , geen deuken !! ( spuitschade +/_ 150 euro) vaste prijs € 250
  9. gixxernl

    afdekplaatjes voor spiegels

    kan iemand me helpen :? :? , ik heb bij MDI al vier maanden afdekplaatjes (voor als ik mijn spiegels er af haal ) in backorder staan , dus dat duurt me veel te lang , iemand anders een idee wie nog meer van deze afdekplaatjes kan leveren , alvast bedankt voor de tip :} :}
  10. gixxernl

    powerstands ???

    wie weet de leverancier of dealer van deze powerstands ??
  11. gixxernl

    setje BT014

    wegens aanschaf BT002 te koop : setje BT014 weinig km's meegereden 120/70ZR17 en 190/50ZR17 , vraagprijs € 75,-
  12. gixxernl

    Memoriam Duck Philips

    Duck , een jaar geleden , een zwart moment aan het einde van een schitterende dag, ik zal je altijd blijven herinneren als een ongelofelijk sociale gozert, voor iedereen een praatje , voor iedereen stond je klaar , soms tot 'vervelends' toe , dat ik je echt moest zeggen dat je op moest 'zouten '...
  13. gixxernl

    synchronisator

    te koop : tegen een aannemelijk bod
  14. gixxernl

    motoraanhanger huren in Rotterdam?

    wie weet er ibv Rotterdam (buiten Motorverhuur Rotterdam) nog meer adressen waar je een motoraanhanger voor twee motoren kan huren ??
Terug
Bovenaan Onderaan