Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: born
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. born

    Arlen Ness combi zwart grijs mt. 58

    Mooie Arlen Ness combi in zwart grijs. mt. 58 en ter indicatie als je 185 a 190 cm lang bent en 100 a 110 kg dan zou die goed moeten passen. Prijs voor een medemf'er 200 euro. Via marktplaats 25 euro duurder. Wil je andere foto's of grotere stuur ff een berichtje met je mailadres. Op te halen...
  2. born

    Mooie SPOOL leren combi zwart/grijs/wit mt. 56 zgan

    Zeer weinig gedragen combi van SPOOL met uiteraard alle protectie en maagdelijke kneesliders. Ong. 6 a 7 keer gedragen wel steeds met onderkleding. De reden van verkoop is dat ik nog een combi heb die ik altijd draag. Pak hoeft niet weg maar ik vind het zonde dat ie maar blijft hangen en...
  3. born

    Zadeltassen motodetail amper gebruikt!!

    Ga je ook weg met de motor maar weet je niet waar je je bagage moet laten dan heb ik de oplossing voor je. Zadeltassen van motodetail(motozoom)ik heb ze zelf maar 2 x gebruikt en liggen nu in de kast stof te vangen. Tassen zijn verstevigd zodat ze hun vorm behouden en zijn te vergroten van 12...
  4. born

    4 knipperlichten voor een Aprilia RSV Mille 2003

    Vandaag nieuwe LED knippers op de Mille laten zetten dus bij deze zijn mijn oude originele knippers te koop. Bedrading zit er nog helemaal in evenals de lampjes, het enige wat ontbreekt zijn de stekkertjes( deze zijn overgezet op de nieuwe) 1 van de knippers is op het pootje gelijmt( was...
  5. born

    Mooie Shark S900 fost lumi mt. XL met ingebouwd zonnevizier

    Mooie Shark S900 helm(is 2 jaar oud) Dit is de uitvoering met de "glow in the dark" streepjes(verwacht hier niet teveel van je ziet het bijna niet). Veilige helm( 4 sterren bij de SHARP test) met een mooi design en ingebouwd zonnevizier. Helm zelf in zeer goede staat echter heeft alleen wat...
  6. born

    Uvex PS 400 helm mt. XL

    Nette helm van Uvex. paar gebruikerssporen maar niets ernstig. Prijs 30 euro. Passen of ophalen in Amsterdam Zuidoost. Verzenden is mogelijk
  7. born

    Vanucci leren jas mt. 64

    Zeer nette leren jas van Vanucci mt. 64 maar omdat ik flink ben afgevallen mij te groot geworden. Jas is nergens stuk.Protectie op schouders , ellebogen en rug en voorzien van ritsen om wanneer het warm is de wind erdoor te laten gaan. 4 buiten en 2 binnenzakken. Nieuwprijs 295 euro. De jassen...
  8. born

    Alpinestars Track leren broek zwart/wit mt. 58

    I.v.m. met flinke gewichtsafname mooie Alpinestars Track broek in zwart/wit mt. 58. Alle protectie zit erin. Kneesliders zijn nog zo goed als maagdelijk. Broek is gebruikt maar nog zeer netjes en zeker nergens stuk. Passen in Amsterdam Zuidoost. Verzenden is ook mogelijk. Prijs 100 euro
  9. born

    Leren broek Hein Gericke met TFL Cool Systeem mt. 58

    Hele nette broek van Hein Gericke. Weinig gedragen omdat hij eigenlijk iets te groot was. Met het bekende TFL Cool Systeem. Dat is een soort perforatie waardoor de broek in de zon ong. 20 tot 25 graden koeler is als een conventionele broek, en niet alleen als je rijd maar ook als je stilstaat...
  10. born

    Motor mover voor middenbok(eigen fabrikaat)

    Zelf gemaakte mover voor gebruik met een middenbok. Zeer stevig en goede gelagerde wielen. Ik heb hier een Suzuki GSX 1400 (toch zo'n 250 kilo)op gehad en hij gaf geen krimp. Ophalen in A'dam Zuidoost. Hoef niet de hoofdprijs maar gaat ook niet voor niks weg.
  11. born

    Achterbok gebruikerssporen maar goed en stevig

    Achterbok in goede staat. Geschikt voor elke achterbrug mits deze aan beide zijden gelijk is(daarom doe ik hem weg) Ik heb nu een Aprilia RSV en daar staat ie niet lekker op door de ongelijke zijden van de achterbrug. Ophalen in A'dam Zuidoost voor 20 euro.
  12. born

    Aprilia RSV Titanium EVO uitlaat

    Hele mooie titanium evo uitlaat voor een Aprilia RSV. Bijna onberispelijke staat incl. originele doos en boekje. Prijs 175 euro
  13. born

    Setje Pilot Power 120/70 180/55

    Mooi setje Pilot Power met zeer goed profiel. Hebben ong. 2000 km onder de motor gezeten. Op de foto's zien ze er smeriger uit als dat ze zijn. Op te halen in Amsterdam of Diemen. Voorband Dot 3606 Achterband Dot 4706. Doe maar een leuk bod geen onzin. Waarom doe ik ze weg? Omdat ik 4...
  14. born

    Kastopruiming !!

    Ik ben mijn kast aan het opruimen en heb het volgende gevonden wat weg mag ik zou zeggem lekker bieden Systeemhelm Airoh met blauw en helder vizier mt. 61-62
  15. born

    Suzuki gsx1400 bj. 2003 vraagprijs 4750 euro

    Hele mooie gsx1400 te koop met vele extras km stand ong 30.000 Vraagprijs 4750 euro(hier zit nog maar een heel klein beetje rek in) Bellypan(blauw), hugger(blauw-wit), undertail(wit), radiatorcover met logo, volledige akrapovic uitlaat met titanium demper, KN luchtfilter, wielen blauw...
  16. born

    Boblbee motor rugtas

    Leuke rugtas voor op de motor. Bied maar een leuk bedrag
  17. born

    BT014 of Pilot Power?

    Ik ga morgen nieuwe banden op m'n Suzuki GSX1400 laten zetten en dat zouden eigenlijk BT020(Brigdestone)zijn. Ik wil alleen een wat zachtere band. Nou twijfel ik tussen de BT014 of de Michelin Pilot Power. Welke is beter??Alvast bedankt
  18. born

    2 vrijkaartjes voor MOTORBEURS Den Bosch(gratis)

    Ik heb 2 vrij kaartjes voor de liefhebber, je kunt ze gratis bij me afhalen.
  19. born

    Waarom rij jij nou naked?

    Ik ben best wel nieuwsgierig waarom iemand nou voor een naked kiest. Is het voor jou praktisch of vind je het gewoon mooi. Voor mij is het mooiste type motorfiets wat er is. Bruut en onvervalsd
  20. born

    Toeren GSX1400

    hey, GSX1400-fans Wie heeft er zin om deze zondag te gaan toeren. ideeen voor een leuke rit ook welkom Misschien tot zondag, greetz
Terug
Bovenaan Onderaan