Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Delon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Delon

    Negatieve jaren motorrijbewijs over naar auto?

    Hallo, ik weet niet of dit nou in het juiste topic is geplaatst of niet maar zal toch mijn verhaal doen. Heb door achteruit te lopen en niet te kijken tegen een auto aangebotst 1 jaar terug en had toen niet het geld om direct af te tikken. Nu sta ik dus nog 4 jaar in de min... Alleen ben ik nu...
  2. Delon

    GS500 benzine verbruik

    Heb dus een gs en het schijnt dat die dingen zuinig moeten zijn. Haal zelf maar 180km op een tank voor ik reserve moet en met reserve 240km. Iets mis met mijn GS?
  3. Delon

    GS500 lek

    Dus laatst de rechter pakking van mijn motor vervangen bij de koppeling en alles wel. Daarna ongeveer een week later begon de o-ring te lekken achter het dynamodeksel deze is inmiddels besteld en binnengekomen. Maar na verdere inspectie lijkt het alsof mijn pakking weer lekt want elke keer na...
  4. Delon

    GS 500 keerring koppelingsdeksel

    Beste allemaal, Heb 3 weken geleden de pakking van het koppelingsdeksel vervangen maar nu is de motor gaan lekken bij de keerring van de "signal generator" geen idee hoe het heet in het nederlands. Alleen het probleem is ik kan nergens de keerring vinden of uberhaupt de maat. Iemand van...
  5. Delon

    Gezocht: Goed werkend ZXR 400 blok

    Ik ben opzoek naar een goed werkend blok voor mijn zxr 400. Graag gewoon starten lopen dus als je iets hebt laat het maar weten. Met vriendelijke groet, Delon *D
  6. Delon

    25KW editie GS500 ontgrenzen?

    Hallo iedereen, ik heb een korte vraag. Heb een GS 500 op het oog maar dit lijkt er op een die uit de fabriek kwam met 25kw (staat namelijk ook naast de naam bij kenntekencheck) Is deze dan alsnog te ontgrenzen naar 35kw? :]
  7. Delon

    Mooie A2 motor

    Weten mensen hier misschien mooie a2 motoren die standaard 35kw zijn? Heb het hele internet afgezocht maar zie alleen maar lelijke motoren. GS500 is te klein (ben 185). en al die nieuwe motoren vind ik gewoon belachelijk duur voor een motor waar je hooguit 2 jaar op rijdt. ;(
  8. Delon

    A2 Lessen 19 jaar zonder A1

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Mag ik al beginnen met lessen op me 19e voor A2 zonder dat ik een A1 of B rijbewijs heb?. Er vanuit gaande dat ik wel al mijn theoriecertificaat heb. Of moet ik wachten tot 20 voor ik mag beginnen met lessen?
  9. Delon

    FZR 600 35KW

    Beste Forum leden, Ik wil dus een FZR 600 op 35KW laten zetten. Maar ik ben ff de weg kwijt heb al veel onderzoek gedaan de een zegt het kan wel de ander zegt het kan niet. Iets met type goedkeuring? (Maar kan nergens vinden wat dat inhoud). Kan ik hem niet gewoon op kenteken om laten...
  10. Delon

    A2 Motorrijbewijs halen

    Hallo M-F'ers, Ik wil graag mijn A2 rijbewijs halen maar heb nog geen auto rijbewijs. :] Wat raadden jullie aan? Ik heb een auto zelf namelijk niet zo nodig maar heb gehoord dat het voor je inzicht beter is?
Terug
Bovenaan Onderaan