Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: indoow
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. indoow

    Motor tikt alleen bij starten

    Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig. Ha allen, Van de ene op de andere dag bij het starten van mijn motor tikt hij alleen maar. Nu heb ik met een spanningsmeter mijn accu gemeten en...
  2. indoow

    Sleutel werkplaats

    Ha mederijders, Sinds kort ben ik verhuisd naar Utrecht, helaas zonder eigen garage/oprit. Nu hou ik van sleutelen aan mijn motor en doe ik dit momenteel bij mijn ouders in Apeldoorn, wat niet ideaal is. Voor mensen zonder eigen oprit/garage/sleutelplek, hoe doen jullie dit? Ben benieuwd!
  3. indoow

    Motorstalling voor dit najaar

    Beste leden, Nu de winter eraan zit te komen (gelukkig kunnen we nog even doorrijden), wil ik mijn motor opbergen. Sinds januari woon ik in Utrecht zonder eigen ruimte helaas. Ik zag in oudere forums dat leden samen ruimtes huurde of goede tips hadden. Iemand interesse om samen te huren of...
  4. indoow

    Krasjes/krassen/putjes in je lak

    Ha mederijders, Ik heb zelf een motor die ik dagelijks gebruik en dat is (helaas) ook wel te zien. Nu was ik beetje aan het rondkijken naar oplossingen op krasjes/putjes te behandelen echter komen alle bestaande oplossingen al van een jaar of meer geleden. Wat gebruiken jullie om jullie...
  5. indoow

    Outlet Duitsland

    Ha beste motorvrienden, Ik heb gehoord dat kleding etc goedkoper is in ons buurland Duitsland. Nu woon ik zelf in Enschede, echter heb ik geen idee waar er een leuke outlet oid is. Enige tips? Alvast bedankt!
  6. indoow

    Hoe veel km rij je per jaar?

    Ha vrienden, Nou ben ik toch benieuwd hoe veel km men tegewoordig rijdt. Ik weet dat ik met de zoekfunctie dit onderwerp al kan vinden maar dat zijn forums ano 2005. Ik ben toch wel benieuwd hoe iedereen nu rijdt. Zelf op 05-10-2015 rijbewijs gehaald, 11-10-2015 mijn eerste motor gekocht...
  7. indoow

    Goede beginnersmotor voor veel km's

    Ha vrienden, Weer 1 die graag wilt weten wat een goede beginnersmotor is voor veel km's. Toch even mijn verhaal, sinds vrijdag officieel rijbewijs binnen. Heerlijk gevoel uiteraard, nu ben ik net afgestudeerd en wil eigenlijk een motor voor woon en werk verkeer. Alle forums en topics...
Terug
Bovenaan Onderaan