Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Super Moto
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Super Moto

    Wie kan mij uitleg geven ?

    Wie o wie zou mij willen helpen. Ben een jongen van 22 met een Wajong uitkering, dus de verdiensten zijn niet om over naar huis te schrijven. Dus wordt een beetje wat minder vrolijk van de prijzen die mijn BMW dealer rekent. Wou dus mijn onderhoud aan mijn motor zelf gaan doen, ben niet...
  2. Super Moto

    Motoren en Km-heffing

    Dit krijg ik net binnen, nadat ik een mailtje had gestuurd naar Eurlings. Uw kenmerk is E1373980 Geachte heer, Hieronder volgt een reactie op uw e-mail. Uw bericht lijkt vooral te zijn bedoeld om uw mening over het wetsvoorstel Kilometerprijs kenbaar te maken. Wij danken...
  3. Super Moto

    Boxer meeting in Boxtel

    Dames en Heren... Ik hou van contact met verschillende mensen en daarom wil ik graag een meeting organiseren. Was aan het rijden naar het Ziekenhuis in Maastricht, en ree toen langs afslag Boxtel. Toen kwam in 1 keer in me op,, Boxer meeting in Boxtel. Dus wie gaan er allemaal mee...
  4. Super Moto

    Wie zou mij willen sponsoren?

    Ik ben slachtoffer geworden van hersenletsel, heb 2 juli 2007 een auto ongeluk gehad en toen 4,5 week in coma gelegen. Nu heb ik mijn motor rijbewijs weten terug te halen, en omdat ik zoveel heb te verwerken door het ongeluk ( moeten leren leven met mijn minderheden ) gehad sinds het ongeluk...
  5. Super Moto

    Semi Wereldreis op de motor

    Hallo allemaal, ben Stephan, een jongen van 21 ( bijna 22 ). Heb 2 juli 2007 4,5 week in coma gelegen, en daardoor zijn er minimale lichamelijke beperkingen. Ik ben voor alle rbwen getest en opnieuw moeten afrijden. Nu heb ik een BMW R1200GS Adventure, maargoed door dat ongeluk heb ik...
  6. Super Moto

    Wie gaat ermee naar Eupen

    Wie o wie gaat er mee zaterdag naar Eupen. Ga er heen over de snelweg, en dan omgeving Eupen binnendoor verkennen. Wss heel België verkennen. En dan gaan we ergens eten. Of je gaat thuis eten. Maar ik blijf onderweg eten, dus wie dat wil kan aansluiten. Dus wie gaat er mee Dit...
  7. Super Moto

    Yamaha R6 1999 met 23812 km

    Hallo, ik ben Stephan Ik heb vorig jaar een ernstig auto-ongeluk gehad en wil niet beginnen op deze motor als ik weer mag rijden. Ik heb 19 augustus de reactie test en daarna hoop ik dat ik mag rijden. Dus daarom heb ik nu eindelijk de stap gezet om de motor te verkopen. Hij is op...
  8. Super Moto

    Welk rijbewijs nodig voor quad

    Hallo Ik was benieuwd welk rbw je nou nodig had voor de quad. Want ik moet een reactie test voor de motor, die ik al een keer heb gehad, en toen te langzaam was. Dit komt door een auto ongeval dat ik heb gehad, en de rechterkant van mijn lichaam wat trager is, en dus de rem trager word...
  9. Super Moto

    R6 Duoseat afdek kapje ´99 -´02

    Wie o wie heeft er een wit-rood afdekkapje voor de R6. Mail me ff als je foto´s van de motor wilt om te kijken of het afdekkapje pas
  10. Super Moto

    Waar vind ik deze R6 underseat?

    Hallo allemaal mijn vraag is : Waar kan ik z`n underseat vinden als op deze foto Ik heb een 2000 R6 past dat ?
  11. Super Moto

    25 kw set Yamaha R6 '99

    Heeft er iemand een 25 kw set voor de yamaha r6. Of een andere oplossing om hem op 25 kw te krijgen. Groeten Stephan Bellen naar 0629002593 of mailen naar stephanrietveld@gmail.com
  12. Super Moto

    Laser Produro demper

    Mocht er intresse voor zijn, bied ik mijn RVS Laser Produro demper aan. Maakt gaaf geluid, maar voor bij mij in de buurt te hard. Is niet moeder mooiste, heeft namelijk wat putjes bij de ophangpunten, maar die zie je niet. Verder glimt hij als nieuw. Aansluiting is +- 70mm binnenmaat...
  13. Super Moto

    Voorvork Cagiva W16 of 1tje met dezelfde maten

    Ik zoek een voorvork voor mijn Cagiva W16, met de volgende afmetingen Lengte ongeveer 95 cm en diameter 40mm Moet wel een remklauw op kunnen. Weet je een andere voorvork die ook past, incl de kroon platen zou ook mooi zijn. Alvast bedankt, Mailen kan naar...
  14. Super Moto

    Aangehouden, nu waslijst met punten

    Hallo, ik ben zondag aangehouden met mijn Supermotard, en nu heb ik dus een complete lijst met punten die ik moet maken. de lijst: - richtingaanwijzer voor en achter - linker- en rechterspiegel - kenteken verticaal plaatsen - witte kentekenplaatverlichting - werkende remverlichting bij...
  15. Super Moto

    Africa Twin of KTM Adventure

    Ik ben mezelf aan het orienteren op deze 2 motoren. En zou graag de voor en nadelen horen van deze motoren. Ikzelf rij nu een supermotard, wat me heel erg goed bevalt. Heb al wat ritjes gemaakt op naked en racer, maar dat word het zowiezo niet. Mijn eisen zijn: - betrouwbaar - veel...
  16. Super Moto

    25 kw op kenteken ? Cagiva W16 600cc

    Hallo , ik heb sinds kort een Cagiva W16.. Deze is omgebouwt naar Supermotard, maar nu vroeg ik me laatst af, hoeveel kw op het kenteken stond. Hij is 24kw orgineel volgens de info op het internet. Maar op mijn kenteken staat geen enkele informatie over de vermogens. Alleen dat hij 601 cc heeft...
  17. Super Moto

    Cagiva W16-600

    Hallo, ik heb sinds kort een Cagiva W16.. Deze is omgebouwt naar Supermotard, maar nu vroeg ik me laatst af, hoeveel kw op het kenteken stond. Hij is 24kw orgineel volgens de info op het internet. Maar op mijn kenteken staat geen enkele informatie over de vermogens. Alleen dat hij 601 cc heeft...
  18. Super Moto

    ff voorstellen : Stephan

    Hallo, ik ben Stephan Rietveld en ben 19 jaar. Kom uit Linschoten, das vlakbij Woerden/Utrecht. Ik zit op het ROC en doe daar MBO Energie/Automatiserings techniek. Verder is kan veel machines gebruiken op mijn werk. Lassen, stralen en snij en frees banken is geen probleem. En dit allemaal met...
  19. Super Moto

    Motor Rijbewijs

    Hallo, ik moest vandaag afrijden. En ben gezakt omdat ik volgens de examinator teveel als een automobilist reed. Hij zei ook,, toen ik rechts reed,, terwijl het file was in utrecht dat ik links moest gaan rijden. Omdat ik werd ingehaald door een vrachtwagen. Die had ik rechts moeten inhalen...
  20. Super Moto

    Beginnen met je motorrbw

    Ik ga in sept beginnen met mijn motorrbw, dan ben ik 18... maar ik wil weten waar ik goed aan doe.Ik heb veel rij ervaring met brommers, dus rijden en schakelen ken ik allang.Ook zwaar opgevoerd enzo..maarja het motorgevoel heb ik niet echt..paar keer op een motor gereden maar dan houd het op...
Terug
Bovenaan Onderaan