Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nico95
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. nico95

    Difi Valencia Pro combi wit (maat 50)

    Aangezien ik tegenwoordig altijd mijn textielpak aan heb mag mijn leren combi in de verkoop. gaat om een Difi valencia Pro combi in de kleur wit, maat 50. Ik ben zelf net geen 1,90m en ca. 82kg, de broek zit mij perfect, de jas past ook mooi maar zodra het geheel aan elkaar is geritst trekt het...
  2. nico95

    Laadproblemen Triumph Street Triple '07

    Mede motormensen, Ik zit met het volgende probleem, mijn street triple laad de accu niet meer bij. het volgende reeds gedaan: - 2 verschillende accu's geprobeerd, waarvan 1 lithium accu van nog geen jaar oud. - spanningen gemeten, deze is bij stationair onder de 13V, bij toeren klimt deze wel...
  3. nico95

    (gedemonteerde) kleppen schoonmaken

    Dag allen, ik ben bezig met het weer lopend maken van een blok van een CB900 bol d'or. Nu heb ik de kleppen gedemonteerd en de uitlaatkleppen zijn erg vies, veel koolafzetting. nu ben ik al aan het zoeken geweest maar kan nog nergens echt dé manier vinden om dit schoon te maken/verwijderen. en...
  4. nico95

    GESTOLEN te Delft: Honda CBR600F MF-SX-57

    gestolen te delft in de nacht van woensdag 29 augustus op donderdag 30 augustus: motor van mijn broer zwart-rode Honda CBR600F uit 1996. te herkennen aan een bos uitlaatdemper, arrow sticker op de voorkuip en een red bull blikje over het gasreservoir van de achtervering. motor stond...
  5. nico95

    startprobleem CB900 '79

    Beste allen, Ik probeer de motor van mijn broer aan de praat te krijgen. het gaat om een CB750 met een blok van een CB900, bouwjaar 1979. hij heeft gelopen, kort, daarvoor lang stilgestaan. Het volgende is reeds gedaan: - carbs schoongemaakt - olie ververst - Nieuwe bougies geplaatst...
  6. nico95

    ZXR400 lekt benzine vanuit de tank in blok

    Hallo, Ik heb het volgende probleem met mijn ZXR400 uit 93: er lekt benzine door de kraan en pomp via een klep oid het blok in. Nadat hij een ongeveer 2 maanden stil had gestaan zou ik mijn motor weg brengen voor kleppen stellen. bleek dat het hele carter vol stond met een benzine/olie...
  7. nico95

    benzinekraan knop ZXR400

    Titel zegt het al wel, de mijne slipt over de benzinekraan heen. gaat dus om dit onderdeel: Zou mooi wezen als iemand nog eentje over heeft voor een schappelijk prijsje, hoeft niet nieuw te zijn, als hij maar werkt. Groeten, Nico
  8. nico95

    Oprijplaat motor omgeving groningen te huur gevr

    Beste MF-leden, Ik ga aankomende zaterdag mijn eerste motor kopen, gevonden in Duitsland. De bestelbus is al geregeld(MB Sprinter), heb echter nog een oprijplaat nodig om de motor in de bus te krijgen. Heb al een paar bedrijven in de omgeving gebeld die motoraanhangers verhuren om te vragen...
  9. nico95

    bluetooth headsets, nieuw(4 stuks)

    VERKOCHT Aangeboden: Omschrijving: 4stuks bluetooth headset voor inbouw in de helm. zijn nog nieuw. Reden verkoop: Ik doe ze weg omdat ik door niet goed opletten een versie heb gekocht zonder intercom functie. Wel prima geschikt voor het afspelen van muziek, GPS instructies en...
  10. nico95

    A2, motor met 25KW op kenteken, wat is origineel vermogen?

    Hallo iedereen, Ik ben druk aan het lessen voor mijn A2 en heb mijn AVB inmiddels gehaald. Ik ben momenteel rustig aan het kijken naar motoren. nu valt mij op dat het aanbod van 25KW motoren wat ruimer is dan 35KW motoren. daarom mijn volgende vraag: Mag je met een A2 rijbewijs een motor...
  11. nico95

    nico stelt zich voor

    Hallo mensen, Mijn naam is Nico, 20 jaar en student werktuigbouwkunde in Groningen. Ik ben momenteel bezig met mijn rijbewijs A2, inmiddels 5 lessen gehad en AVB al gehaald. De reden dat ik ben begonnen met lessen is omdat mijn vader en broer ook motorrijden, dus kon ik natuurlijk niet...
Terug
Bovenaan Onderaan