Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RSVisch
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RSVisch

    Healtech SpeedoHealer Honda CBR1000RR 2004-2007

    Te koop, Healtech SpeedoHealer voor een Honda CBR1000RR 2004-2007. Standaard wijken tellers van motoren altijd af. Om ervoor te zorgen dat je teller de exacte snelheid op je dashboard aangeeft kan je deze Healtech Speedohealer gebruiker. Deze unit zet je op de connector van je snelheidssensor...
  2. RSVisch

    Healtech gearindicator Honda CBR1000RR 2004-2007

    Te koop: Healtech gearindicator rood voor een Honda CBR1000RR 2004-2007. Misschien past hij op meer modellen, maar dat moet je zelf dan even uitzoeken op de website van Healtech 😀 Vraagprijs €60,- Je kan mij bereiken via svdvisch add hotmail punt com
  3. RSVisch

    Healtech Quickshifter easy Honda CBR1000RR 2004-2007

    Te koop: Healtech Quickshifter easy model iQSE-1, bestaande uit de unit, kabelboom en sensor. De sensor van deze quickshifter monteer je niet tussen de schakelstang, maar op het boutje van de hevel welke op de schakelas zit (zie foto). Hierdoor super makkelijk te monteren. Tevens is deze...
  4. RSVisch

    Gripone Chrono traction control Honda CBR1000RR 2004-2007

    Te koop: Gripone Chrono traction control bestaande uit de controlunit, kabelboom, IMU, voor- & achterwiel sensor. De tractioncontrol is in te stellen via een menu d.m.v. knopjes onder het display. Mocht je hem willen kopen, dan kunnen we hem eventueel samen demonteren zodat je kan zien hoe het...
  5. RSVisch

    Honda CBR1000RR Fireblade 2007 SC57

    Goedendag mensen! Te koop een schadevrije Honda CBR1000RR grijs (origineel) of geel model 2007, kenteken 2008, 49000km op de teller en voorzien van veel opties! Afgesteld bij PowerPoint met als resultaat 175PK op het achterwiel. Het is geen circuitmotor (de motor heeft het circuit ook nooit...
  6. RSVisch

    Aprilia RSV mille 01-03 diverse onderdelen

    Alles is verkocht!
  7. RSVisch

    Aprilia RSV 2001 - 2003 onderdelen schuur opruiming

    Aangezien ik al 14 jaar Aprilia RSV rij, heb ik door de jaren heen wel het 1 en ander verzameld en kapot gereden :X Echter de zolder van de schuur ligt te vol dus alles wat ik niet meer nodig heb mag weg tegen lage prijzen. Er zijn een hoop schade delen bij, maar ook wel een paar hele mooie...
  8. RSVisch

    Kontje Yamaha R1 SP 2012 "scheurtje"

    Ik heb nog een kontje liggen van een Yamaha R1 SP van 2012. Past ook op de 2009+ modellen. Het deel heeft geen schuifschade er zit alleen wel een scheurtje aan de zijkant. Voor foto`s zie onderstaande link Yamaha Onderdelen Story by RSVisch (svdvisch) on Photobucket Voor vragen etc kan...
  9. RSVisch

    Yamaha R1 09+ Blok protectie

    Hierbij te koop voor een Yamaha R1 2009 tot 2012 GB blok protectie. 1 ervan is gebruikt :) Op onderstaande link staan de foto`s. Delen zijn los verkrijgbaar dus je heb zo weer een mooie set. Bij interesse kan je mailen naar ... T.e.a.b.
  10. RSVisch

    Yamaha R6 Bos demper 2006+ (beschadigd)

    Hallo ik heb nog een beschadigde Bos demper liggen voor een R6. Hij heeft een db-killer en de demper heeft een e-keur. T.e.a.b. Voor foto`s zie onderstaande link. Yamaha Onderdelen Story by RSVisch (svdvisch) on Photobucket Voor vragen o.i.d. kan je mailen naar svdvisch add hotmail...
  11. RSVisch

    Aprilia RS250 onderdelen

    Hallo mensen, ik heb nog een doosje vol onderdelen en die mogen de deur uit. Zijn allemaal voor de MK2 bedoeld maar wellicht zitten er onderdelen bij welke ook op de MK1 passen. 1x compleet achterlicht €10,- 1x koelvloeistof tankje €15,- 1x olietankje met sensor €15,- 1x radiateur beugel...
  12. RSVisch

    Valtermoto uitlaatsteun Suzuki GSXR 600 / 750 K4 K5

    Een zo goed als nieuwe Valtermoto uitlaatsteun. Geschikt voor de Suzuki GSXR 600 of 750 van het bouwjaar 2004 en 2005. Bij interesse kan je mailen naar svdvisch add hotmail punt com
  13. RSVisch

    Onderdelen Suzuki GSXR1000 K5 K6

    Ik heb nog wat onderdelen liggen van mijn oude circuitmotor. Wie kan ik er blij mee maken, mag voor een habbekrats weg :) met andere woorden t.e.a.b. of alles voor 50 euro. Bij interesse kan je reageren in dit topic of even mailen naar svdvisch add hotmail punt com topkuip frame, is...
  14. RSVisch

    Aprilia RS250 Onderdelen

    Ik heb nog een doos vol met RS250 onderdelen uitgepakt en eens op de foto gezet. Ze worden verkocht t.e.a.b. Tank verkocht. Voor detail foto`s of vragen kan je mailen naar svdvisch add hotmail punt com
  15. RSVisch

    Frame RS 250 met kenteken

    Hallo ik ben op zoek naar een frame van een RS250 (bj 1998 tot 2003). Er moet een kenteken bij zitten! Het liefst met subframe en achterbrug. Je mag ook een complete RS250 aanbieden met motor en kuip schade. Of zonder de motor en zonder de kuipen :) Dit heb ik nodig omdat ik de komende...
  16. RSVisch

    Zadel RS250

    Hierbij nog een zadel van een RS250. Is geschikt vanaf bouwjaar 1998. Het zadel is stoffig :) en op de hoeken is de tie doorgesleten. Maar misschien kan iemand hem gebruiken en opnieuw bekleden. 25 euro ex verzenden Bij interesse mail naar svdvisch add hotmail punt com
  17. RSVisch

    Gebruikte circuit banden + 1 Pilot Power 2CT

    Ik heb nog wat gebruikte circuitbanden liggen en 1 Pilot Power 2ct voorband. Het zijn de volgende banden: Pirelli Dragon supercorsa SC2 120/70/17 dot code 0609 verkocht Pirelli Dragon supercorsa SC2 120/70/17 dot code 1706 €10,- Pirelli Dragon supercorsa SC2 190/55/17 dot code 3809...
  18. RSVisch

    Onderdelen Suzuki GSXR 1000 k5 k6 (2005/2006)

    Heb mijn circuitmotor verkocht en heb nog het een en ander overgehouden wat nu in de verkoop gaat. Bij interesse mailen naar svdvisch add hotmail punt com Foto`s op aanvraag in topic of mail. Alles t.e.a.b. Kuipsteun welke een keer gelast is. Is ideaal als reserve als je een circuit motor...
  19. RSVisch

    Onderdelen Suzuki GSXR 1000 K5 / K6

    Heb mijn circuitmotor verkocht en heb nog het een en ander overgehouden wat nu in de verkoop gaat. Bij interesse mailen naar svdvisch add hotmail punt com Foto`s op aanvraag in topic of mail. Prijzen zijn vast excl. opsturen. Set zwarte velgen met Braking schijven en tandwiel opnemer. €...
  20. RSVisch

    Suzuki GSXR 1000 K6 (2006)

    Aangeboden: Suzuki GSXR1000 K6 Bouwjaar: 2006
  21. RSVisch

    Suzuki GSXR1000 K5 / K6 Powercommander

    Omdat ik overga naar een Bazzaz module met quickshifter en traction control bied ik te koop aan: Powercommander 3 USB voor een Suzuki GSXR1000 K5 of K6 (bj: 2005/2006) Vraagprijs € 225,-
  22. RSVisch

    Gezocht: Voorpoot GSX-R 1000 K5/K6

    Hallo ik zoek een linkervoorpoot voor een suzuki GSX-R 1000 K5/K6 Wie o wie heeft er 1 liggen? Mail naar svdvisch add hotmail punt com
  23. RSVisch

    Onderdelen Aprilia RS250 bj:1998 tot 2003

    Ik zoek voor mijn Aprilia RS250 (bj:1998 tot 2003) nog de volgende onderdelen: Kickstarter Zadel zonder scheurtjes Heb je iets van dit, laat het me dan even weten!!! Mail to: svdvisch add hotmail punt com Mijn dank is groot!!
  24. RSVisch

    Theorie boek + examen cd

    Wat de titel al zegt. Een theorie boek en een examen cd met 500 vragen voor je motor theorie van VEKA BEST. Zo goed als nieuw en heeft mij gezamelijk 50 euro nieuw gekost. dus 30 euro exclusief opsturen lijkt me een goede prijs. Mail naar wpvandepol add hotmail punt com
  25. RSVisch

    Assen 14-9 en 15-9

    Hierbij te koop 2 dagen vrij rijden op Assen via MSH. 14-9: vrij rijden minder snel 15-9: vrij rijden snel Dag is 180 euro de stuk Bij intresse mailen naar svdvisch add hotmail punt com
Terug
Bovenaan Onderaan