Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: erjan12
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    NAKS CBR900rr

    Zoals bij velen bekend is de naks van honda niet geweldig en zo ook bij mijne niet. Ik heb hem vervangen voor een manuale van APE. Netjes gesteld met krukas op T marking, vervolgens indraaien tot er spanning was en de krukas langszaam draaien. Ik hoorde toen twee tikjes, op dat moment...
  2. E

    Zadel - Kussen CBR

    Goedemiddag, Ik wil graag een zadel/kussen voor mijn CBR. Zoals op de plaatjes te zien is zitten er bouten door het kuipwerk. Ik wil graag de mogelijkheid behouden om bij deze bouten te kunnen, ik zat daarom te denken aan een kussentje die je met klittenband op z'n plek houdt. Nou wil ik...
  3. E

    Knipperlicht cbr900rr

    Goedenavond, Ik heb een week eerder iets gepost over mijn knipperlichten. (Zodra ik knipperlicht naar links deed ging hij rechts ook heel iets meedoen). Ik de aansluitingen aangepasten nu knippert alleen de juiste. Echter is er een ander probleem ontstaan. Naar links knippert hij op...
  4. E

    Knipperlicht cbr900rr

    Goedenavond, Ik heb een cbr900rr, zodra ik mijn knipperlicht naar links doe, gaan mijn linker knipperlichten fel knipperen maar de rechter knipperlichten knipperen ook alleen veel minder fel. Knipperlicht naar rechts, dan knippert rechts fel en links heel vaag. Wat kan dit zijn?
  5. E

    A2 -> A

    Goedemiddag, Ik ben binnenkort twee jaar in het bezit van mij A2-rijbewijs. Vanuit de regeling vanaf 2013 zou ik om het A-rijbewijs te willen krijgen een nieuw praktijkexamen moeten doen. Nou is per juli een wetwijziging geweest (weer bij de motorrijbewijzen), ik lees hier uit af dat het nu...
  6. E

    A2 -> A

    ---EXCUUS VERKEERDE FORUM ---- Goedemiddag, Ik ben binnenkort twee jaar in het bezit van mij A2-rijbewijs. Vanuit de regeling vanaf 2013 zou ik om het A-rijbewijs te willen krijgen een nieuw praktijkexamen moeten doen. Nou is per juli een wetwijziging geweest (weer bij de...
  7. E

    Uitlaat maakt lawaai

    Goedemiddag, Ik rijd een gsx600f '91. Recent was mijn uitlaat lek. Ik heb een nieuw spruitstuk gekocht (2e hands) De kop van het spruitstuk was iets anders. Zie fotos. Ik heb de uitlaatring/pakking er weer tussen geplaatst en vervolgens gemonteerd. Ik heb het gevoel dat hij veel meer lawaai...
  8. E

    HELP UITLAAT GSX600F '91

    Goedeavond, Ik heb een Suzuki GSX600F uit '91. Ik heb de motor gekocht met een sportdemper van Laser. Nooit over nagedacht dat er een 4-1 spruitstuk onder zit. Het orgineel heeft namelijk 2x een 2-1 en dus een dubbele uitlaat. Nou is één van mijn uitlaatbochten volledig gescheurd. De...
  9. E

    GSX600FKnijpen

    Beste heren, Het knijpen van een gsx600f wat kost dat tegenwoordig. Op internet staan kitjes voor 175€. Wat krijg je hiervoor alleen een plaatje wat in je carbrateur moet of in je inlaat systeem. Zijn er nog meer oplossingen. Of weet iemand een adres waar ik deze motor kan laten knijpen naar...
  10. E

    Db Killer Laser deeptone

    Ik heb volgens mij een Laser Deeptone, deze zat er onder toen ik de motor kocht. Er zat geen orginele uitlaat bij. Graag zou ik voor een ritje Duitsland of richting de TT een Db Killer hebben. Ik heb al gezocht maar kon geen Db killer vinden voor deze uitlaat. Wel zag ik op verschillende sites...
  11. E

    Terugkomend op ouder bericht inhouden gsx600f

    Goedendag, Afgelopen maandag bleef mijn Suzuki inhouden bij de 6000 toeren zodra je daar boven kwam werd het een wat stoterig rijden. Motor aan de kant, aan en uit vervolgens weer verder gereden. Nog steeds hetzelfde probleem, weer aan de kant, nogmaals uitgezet. Vervolgens wou hij niet...
  12. E

    HELP motorpech

    Goedendag, Afgelopen maandag bleef mijn Suzuki inhouden bij de 6000 toeren zodra je daar boven kwam werd het een wat stoterig rijden. Motor aan de kant, aan en uit vervolgens weer verder gereden. Nog steeds hetzelfde probleem, weer aan de kant, nogmaals uitgezet. Vervolgens wou hij niet...
  13. E

    Laser uitlaat DB killer

    Hallo, Ik heb een laser uitlaat onder mijn gsx600f. Nou wil ik graag een keer naar Duitsland, op veel plekken lees ik dat ze daar nog al van het controleren zijn. Er zit geen e keur merk op de demper. Nou heb ik veel over db killer gelezen maar word er niet helemaal wegwijs uit. Ik wil graag...
  14. E

    Snelheidsmeter en kilometerteller

    Hallo, Ik reed vanavond naar huis en plotseling op de rotonde viel mijn snelheidsmeter naar beneden, ook mijn kilometerteller draaide niet meer door. Ik heb nog een ouderwetse kilometerteller met draaibare cijfers. Ik heb een Suzuki gsx600f uit 91 Erjan
  15. E

    Relais

    Hallo, Mijn knipperlichten werken niet, zowel lichten als dashboard knipperlampjes. Kan zo snel geen storing vinden, zekering is nog heel. Als ik het knipperlicht aan zet hoor je 1 tikje in het relais, pook bij uitzetten 1. Soms valt dat tikje ook weg. Maar volgens mij hoort het relais te...
  16. E

    Koppelen GSX600F

    Hallo, Ik heb een GSX600F ('91), soms tijdens 'hard' optrekken als ik dan wil schakelen van 1 naar 2 schiet hij wel eens in neutraal. Op dat moment kan ik hem ook niet meer in de versnelling krijgen. Mijn knipperlichten werken niet, zowel op het dashboard als de lichten zelf, na heb ik...
  17. E

    Knipperlicht gsx600f

    Hallo, Ik heb vandaag een motor gekocht het enige probleem was dat de knipperlichten niet werkten. Ze reageren allemaal niet, ook op het dashboard. Is dit eenvoudig te verhelpen. Erjan
  18. E

    GS500E 34KW

    Hallo, IK heb een motor gs500e die 34kw heeft, hij loopt max 160. Nou zie ik altijd getallen langs komen van 170-190. Hoe kan ik dat ook creeeren. Erjan
  19. E

    Regeling A2

    Ik ben bezig met mijn A2 rijbewijs. Nou is er nog al een discussie met menig aantal mensen over de wetgeving omtrent welke motor je wel en niet mag. De stelling is: Als je een motor (bijv een cbr600 met 74KW) koopt die geknepen is in de oude regeling naar 25kw en ook op kenteken is gezet...
  20. E

    Vraag over nieuwe regeling

    Hallo, Ik ben bezig met mij A2 rijbewijs en het vordert al dus ik ging op zoek naar een motor. Volgens de nieuwe regels mag je een motor van maximaal 70kw terug knijpen naar 35kw. Nou vroeg ik mij af, stel ik koop een zx-6r die op kenteken staat voor 25kw en hij is begrenst dan zou hij dus...
Terug
Bovenaan Onderaan