Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Arthur
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Arthur

    Particulier verkopen

    Ik zit er over te denken mijn motor via marktplaats.nl oid te verkopen. Nu kan ik me voorstellen dat een geinteresseerde graag een proefrit zou willen maken voordat hij hem koopt. De motor is WA+ verzekerd. Ik wil dan natuurlijk niet het haasje zijn doordat: 1. hij ermee vandoor gaat 2. hij hem...
  2. Arthur

    Rijbewijs kwijt na wheelies

    Bericht van Tubantia: Rijbewijs kwijt na wheelies DELDEN - Surveillerende politiemensen zagen zondagmiddag om 17 uur twee motorrijders op de Rondweg rond Delden bij het wegrijden bij de verkeerslichten een zogenaamde wheelie maakten. Over een lengte van ongeveer 100 meter reden zij op hun...
  3. Arthur

    beroep gewonnen!

    Kreeg een tijdje geleden een bekeuring (91 waar 80 mag) en heb de volgende bezwaarbrief geschreven. Nu maar eens niet de standaard tuftufclub brieven gebruikt, want die werken niet meer. Eigenlijk tegen beter weten in, maar kreeg vandaag de bevestiging dat hij nietig is verklaard! Het lijkt erop...
  4. Arthur

    Stoppen?

    Toen ik 13 jaar geleden mijn motorrijbewijs, haalde moest en zou ik iedere vrije minuut op dat ding zitten. In de loop van de jaren ging het iets minder op een dwangneurose lijken, maar ik vond het nog steeds supergaaf, en werd ook nog steeds telkens weer een beetje beter. Een paar maanden...
  5. Arthur

    datatool alarm

    Heb gisteren datatool alarm laten monteren. Fiets is zonder SCM alarm niet tegen diefstal verzekerd. Ik heb op mijn vorige fiets een wat ouder datatool alarm gehad. De bewegingsensor daarvan reageerde pas als je echt met de fiets bewoog. Deze nieuwe begint al te loeien als je er langs loopt...
  6. Arthur

    Mille is R!

    Afgelopen vrijdag opgehaald. Inmiddels al lekke band en gelazer met het ombouwen van mijn chip uit de vorige Mille mogen meemaken. Maar verder :9~
  7. Arthur

    Gendarme: FUCK YOU!!!!!

    Zie onderstaande brief die morgen naar de Nederlandse ambassade in Frankrijk gaat. Aan de Nederlandse Ambassade T.a.v. F-Parijs Hengelo, 8 april 2002 Geachte heer.. Door middel van deze brief wil ik de wijze waarop ik enkele dagen geleden door de Franse Gendarme ben behandeld onder uw...
  8. Arthur

    wheely, mag dat?

    Weet iemand op grond waarvan je bekeurd kan worden voor het doen van bijzondere verrichtingen als wheelies, stoppies, burnouts, kneedowns etc.? Er staat vast niet in de wet: gij zult niet wheelien. En hoe subjectief wordt zoiets dan? Ik ben hier wat over gaan nadenken toen ik afgelopen weekend...
  9. Arthur

    beroepzaak gewonnen!!

    Geinspireerd door de tuftufclub stuur ik sinds enige tijd op elke bekeuring voor snelheid een bezwaarschrift. Eigenlijk tegen beter weten in, omdat je uiteindelijk meestal toch verliest. I.i.g. houd je het apparaat bezig, en leg je beslag op hun capaciteit. En je betaalt een paar maanden later...
  10. Arthur

    circuitje Van der Valk Hengelo

    Kent iemand deze nog? Of zijn er hier geen tukkers? Rondje rondom knooppunt A1/A35 via afslagen Borne/Van der Valk en Delden. Vroeger was het hier op mooie zomeravonden en zondagen altijd gezellig druk. Zelfs iemand die met zijn vriendin achterop liep te kneedownen. Tegenwoordig erg rustig. Ik...
  11. Arthur

    computeraars

    Naar aanleiding van mijn icoonprobleempjes in topic \"vavavond gaat het gebeuren, die knie op het asphalt\", en de spontane hulp inclusief creatieve uitwassen die mij werd geboden, was ik nieuwsgierig geraakt in jullie professies. En....... voor 98% allemaal van die snelle computeraars. Ben ik...
  12. Arthur

    radardetector verboden

    Heb in mijn auto ook zo'n apparaatje dat mij al voor heel veel 6-tientjes-en-ietsie-meer-bekeuringen heeft behoed. Moeten we toch weer ouderwets de berm in de gaten gaan houden. Ik had die aandacht eigenlijk liever aan het verkeer besteed. Je altijd aan de snelheid houden is nauwelijks te...
Terug
Bovenaan Onderaan