Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 1cc1kw1pk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 1

    Broodje eten middernacht ter hoogte van de trajectcontole

    Ik reed gisteren dus op de A4 rond middernacht. Lekker muziekje op. De gashandel in mijn enthousiasme iets te ver opengetrokken. (zeg maar +50km te hard). 1 km voor het brugrestaurant/la place/kfc dacht ik boh! ik heb zin in een broodje. Daar waar dus ook het begin van de trajectcontrole zit...
  2. 1

    Aanrijding gehad

    Ik ben net aangereden. Bestelbusje ging achteruit. Heeft me niet gezien. Nu wil ik hem af laten slepen. Maar mijn garagebedrijf is niet open. Is het handig om hem naar de dichtstbijzijnde yamaha dealer te brengen? Wat zeggen jullie? Groetjes
  3. 1

    Vermoedelijk eerste boete binnen

    Volgens mij heb ik vandaag ook mijn eerste boete te pakken. Maar ik vraag me toch wat af. Het is een flitspaal die in een 30km per uur zone staat. Nu reed ik +/-45 op de teller. Ik ga er vanuit dat er een correctie van 3km af gaat. De standaard correctie. En voor zover ik weet kan je bij een...
  4. 1

    Beginnende motorrijder wat aanschaffen

    Beste motorrijders, Ik heb sinds een tijd les en ga binnenkort afrijden. Ik wil dan eigenlijk meteen een motor kopen. Ik zal beginnen met een tweedehands exemplaar waar ik geen zorgen hoef te maken om een krasje meer of minder. Ik ga de motor gebruiken voor woonwerk, Dus wil hier dagelijks op...
  5. 1

    Voorstellen

    De eerste post dus ik denk dacht dan moet ik me netjes voorstellen. Nog geen motor en geen rijbewijs maar die gaan snel komen. Ik doe hier een hoop info op en hoop nog een hele lange tijd van dit forum gebruik te maken. Alvast dank Groeten!
Terug
Bovenaan Onderaan