Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gpz rider
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gpz rider

    Aftermarket spanningsregelaar

    Voor mijn Kawa gpz 1100 uit 1995 ben ik op zoek naar een nieuwe spanningsregelaar. Origineel wordt wat prijzig;400 euro. Nu kom ik niet veel verder dan carmo electronics en siccamasales maar dit schiet tot op heden niet op. Krijg of de verkeerde, of ze laten op de website een externe regelaar...
  2. gpz rider

    Natte Bougies

    Omdat de koude start van mijn gpz 1100 toch wat moeizaam begon te gaan,heb ik vandaag de bougies maar eens gewisseld. Deze gpz 1100 uit 1995 heeft een tellerstand van 50.000. Heb de motor nu bijna 2 jaar in mijn bezit. Bijgevoegd plaatje is gemaakt nadat ik de eerste bougie eruit gedraaid...
  3. gpz rider

    Brandstoffilter gpz 1100

    Ben sinds kort in het bezit van een gpz 1100 uit 1995,deze motor heeft vgl mij alleen een filtertje in de benzinekraan zitten. Ik wil dus graag,om allerlei carburateur problemen voor te zijn,een extra benzinefilter plaatsen. Kan ik deze in de slang tussen de kraan en de carburateur plaatsen...
  4. gpz rider

    Hallo allemaal

    Lang meegelezen,nu toch maar even geregistreerd! Ik ben Gerko,56 jaar,kom uit Leeuwarden en heb dit jaar besloten om toch maar weer eens,na een periode van 10 jaar onthouding, op de motor te kruipen. Heb hiervoor dit jaar een gpz 1100 uit 1995 aangeschaft. Leuk dat dit forum zo populair is en...
Terug
Bovenaan Onderaan