Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: shift00
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. shift00

    TK Aprilia RSV Mille 2003 circuitmotor

    Goede, complete circuitmotor voor nog vele fijne circuitdagen. De motor is voorzien van valdoppen op frame, as van het voorwiel, as van het achterwiel en op de stuureinden. De belangrijke valdelen zitten er extra bij net als een set regenwielen. Keertje neerleggen zal je dag waarschijnlijk niet...
  2. shift00

    Alpinestars SMX Combipak Overall 54

    Mooi Alpinestars SMX overall (1 deel) in maat 54 voor 275,- Kleur: Rood/zwart/grijs Staat: veel gedragen, wit is wat vergeeld, raakplekken met laarzen zijn zichtbaar nooit mee gevallen verder en ziet er ook gewoon net en goed onderhouden uit. Voor mensen van 1:80-1.90 Zeer goede...
  3. shift00

    Triumph rijder? Check deze helm! Lazer Vertigo Jack S

    Ik heb geen Engelse motor meer, dus de helm is "over". Slechts een half seizoen gebruikt met mooi weer... Lazer Vertigo Jack met helder en donker/spiegel vizier. Maatje S en zo goed als nieuw. De helm valt vrij groot. Andere merken heb ik ook wel maatje M. 100,-
  4. shift00

    AIM Solo laptimer gezocht

    Ik zoek een AIM Solo laptimer. Uiteraard zo compleet mogelijk en goed functionerend. Iets vergelijkbaars mag ook. Als hij maar op minstens 10Hz werkt en de mogelijkheid heeft om direct te kunnen aflezen en te exporteren achteraf. ik heb nu een Qstarz logger, maar wil ook direct kunnen aflezen.
  5. shift00

    Suzuki GSXR 750-1100 '86-87 werkplaatshandboek Clymer

    Mooi werkplaatshandboek van Clymer (UK) Alles wat je altijd al wilde weten en meer! Voor de oude gixxers '86 en '87. Mooi boek voor een mooi prijsje! 7,50 plaatje
  6. shift00

    Evolution Road Adventurer 3 in 1 all seasons motorjas XL

    Lang model Evolution motorjack met 3 lagen systeem. Geschikt voor alle seizoenen. Merk: Evo Maat: XL Staat: zo goed als nieuw(10x gedragen met mooi weer) Laag 1: thermo Laag 2: wind/waterproof Laag 3: protectie Bescherming: Ellebogen, schouders en rug (Knoxx kwaliteit) De jas is...
  7. shift00

    Tuono race topkuip met spotjes

    Wit/geel/zwarte race topkuip voor een Tuono 1 Met spotjes en steuntje. Is zo te monteren op de normale bevestigingspunten. Gemakkelijk dicht te maken, of zo gebruiken met de spotjes. Bruikbaar voor op straat of ideaal voor een circuitdag. plaatje 1 plaatje 2 Vraagprijs 75,-
  8. shift00

    Gezocht: Speed sensor Triumph Speed Four/TT600

    Maar dan nog heel aub. De magneetring moet dus nog heel zijn... Dit deel is niet los verkrijgbaar bij Triumph. Zelf iets draaien met 8 magneten erin zou ook kunnen. ALs je daar zin/tijd/kunde voor hebt hoor ik het ook graag! Alvast dank!
  9. shift00

    Cagiva Gran Canyon 900 IE (voorganger Multistrada)

    Italiaanse allroad met Ducati 900 blok (met injectie.) Deze voorganger van de Multistrada heeft erg fijne rij eigenschappen en een bijzonder soepel/vlot motorkarakter. De bakverhouding is vrij kort en je kunt dus lekker snel opschakelen. De Gran Canyon heeft een actieradius van ruim...
  10. shift00

    Fatbar (28.6) risers 35mm hoog of verhoogplaatje van 10mm

    Ik zoek van die verhoog adaptortjes om je risers 10mm hoger te krijgen. Of een paar complete ABM achtige risers voor een fatbar 35mm hoog en liefst in het zwart. Wie heeft wat of weer er een paar te vinden?
  11. shift00

    Aprilia RSV 2004 RH originele uitlaat demper te koop

    Uitlaatdemper RSV 2004 rechts. Nette staat. Nooit mee of op gevallen. Wel wat pitjes door de opslag. Mag geen naam hebben. Links heb ik er niet bij helaas. Is dus de rechter van een 2 demper systeem. Past wellicht ook op de Tuono 2 demper systemen? Mooie demper voor ombouw, of voor...
  12. shift00

    Originele Aprilia Racing uitlaatdemper rh RSV 2004 (2 syst.)

    Uitlaatdemper RSV 2004 rechts. Nette staat. Nooit mee of op gevallen. Wel wat pitjes door de opslag. Mag geen naam hebben. Links heb ik er niet bij helaas. Mooie demper voor ombouw, of voor circuitdag/dagje eiffel. 50,- opsturen is geen probleem.
  13. shift00

    RMZ 250 K8 crosser te koop of te ruil

    Fraaie RMZ 250 te koop of te ruil Leek me erg tof, maar viel me toch zwaar tegen. Daarom toch maar weer in de verkoop. *2e eigenaar en in zeer goede staat van onderhoud. *Originele kappenset is er ook bij (gebruikt). *Tegen meerprijs ook laarzen en crosshelm beschikbaar. Prijs: 2750,-...
  14. shift00

    GSXR 7/11 '86

    Oldskool GSXR 750 met 1127 blok te koop. 2 jaar geleden zo omgebouwd omdat het 750 blok minder werd en ik een fijner sturende fiets wilde met gangbare bandenmaat. 1127 blok van zombie de mof gekocht en voorzien van verse koppelingsplaten en dynojetkit met open filters. Destijds op de bank...
  15. shift00

    RMZ 250 K8 crosser te koop of te ruil

    Fraaie RMZ 250 te koop of te ruil Leek me erg tof, maar viel me toch zwaar tegen. Daarom toch maar weer in de verkoop. *2e eigenaar en in zeer goede staat van onderhoud. *Originele kappenset is er ook bij. *Tegen meerprijs ook laarzen en crosshelm beschikbaar. vraagprijs 3250,-...
  16. shift00

    GSXR 600 '99 racer

    Complete racer te koop met een hoop nuttige extra's. Suzuki GSX-R 600 SRAD uit 1999 met een standaart blok dat geen/nauwelijks olie verbruikt. Heb er nu 5 circuitdagen mee gereden en de SRAD heeft geen klap verkeerd gegeven. Hij is volledig aangepast aan de regelemenet van de ZAC en CUP. Dat...
  17. shift00

    Neutraal sensort ducati 900 blok cagiva gran canyon

    Het neutraal lampje blijft nu hangen. Begin het zat te raken dus zoek een werkende sensor. Mag ook nieuw. Als het maar werkt. Is de sensor aan de rechter/achetrkant van het blok type ducati900 bouwjaar 2000. Sensor met draadje eraan vast dus loshalen met pijpsleutel.
  18. shift00

    Neutraal sensor Ducati 900/Cagiva Gran Canyon bj:2000

    Omdat mn neutraal lampje aan blijft... Met stekker los gaat het lampje wel uit. Ringetje ertussen hielp niet dus wil ik de sensor vervangen. Zit aan de rechter/achterkant van het blok. Is een sensor waar het stroomdraadje en het stekkertje aan vast zit en je dus met een pijpsleutel kunt...
  19. shift00

    Schokdemper Honda VTR Firestorm

    Showa schokdemper (de standaard MBB-003) voor een Honda VTR Firestorm. In prima staat. Gekocht voor een ombouw project, maar niet gebruikt. 60,-
  20. shift00

    Ontstekingdeksel gsxr 1127 '92

    Heb je iets liggen? Door schuivertje is die van mij kapot. En de oliedruksensor ook... Die is dus ook welkom. :) Mail is zichtbaar in mn profiel, maar hier reageren is ook prima.
  21. shift00

    neopreen vorm geven voor beginners

    Het oude zitje is eraf en ik begreep dat het schuimspul neopreen is wat je per 4kant koopt. Het vormgeven hiervan moet je dus zelf doen. Hoe gaat dat het best? Malletje maken van karton lijkt me, en dan? Snijden? waarmee? Of slijpen? Of? Er is hier vast iemand hier die dat weleens heeft...
  22. shift00

    Radiateur rechterkant Husqvarna 610

    Radiateur met vuldop (rechterkant) gezocht. Mn eigen radiateur is lek bij het pijpje waar de slang op komt naar de linker radiateur... Heb je iets of weet je iemand, laat maar horen.
  23. shift00

    koppelingpomp met los reservoir

    Ik zoek voor mn gsxr een koppelingspomp met een los vloeistof reservoir. Alleen de pomp/hendel zeg maar. geen leiding.
  24. shift00

    Waar/bij wie gsxr1100 laten afstellen??

    Blok met andere carburateurs en open luchtfilters gemonteerd, loopt aardig, maar twijfelt teveel. Ik wil hier eigenlijk horen waar of bij wie ik terecht kan om een dynojetsetje te monteren en de boel daarna goed te laten afstellen op de testbank.
  25. shift00

    Olie lekken uit carterontluchting... Wat te doen?

    Gisteren flink wat olie kwijt geraakt door de carterontluchting op het kleppendeksel. Hoe kan dat? Olieretourkanalen verstopt? Gaat om een gsxr1100 oliekoeler die pas ingebouwd is en sinds eergisteren rijdbaar is. Had eergisteren de motor zo'n 20 min. laten draaien en een klein rondje...
Terug
Bovenaan Onderaan