Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. P

    Motorweekend

    Hallo, IK ben van plan om met vijf vrienden een enduro weekend met begeleiding te houden. Het is dus de bedoeling van ergens te gaan in Duitsland of Frankrijk. Weet iemand soms wie zoiets organiseert of al zelf gedaan? Website aub bedankt
  2. P

    Alleen naar zuiden van Frankrijk

    Hoi, Ik had eens een vraagje, eerder een overweging. We gaan dit jaar met familie naar zuiden van Frankrijk, een week naar St Tropez en een kleine twee weken naar de Provence. In de provence hebben we een huis en in st tropez gaan we op hotel. We gaan naar beide plaatsen al jaren en ik ken...
  3. P

    Motoropleiding en motoroefeningen

    Hallo, Ik rijd dagelijks woon werkverkeer en dit het ganse jaar door, behalve als het gesneeuwd heeft of als er kans is op ijsvorming. Nu wilde ik eens weten hoe goed of hoe slecht ik feitelijk met de motor rijd. Ik heb eens contact opgenomen met motoropleidingcentrum en ga binnenkort...
  4. P

    Aankoop nieuwe CBR 650F

    Hallo, ik had hier zo een beetje een vraag over een CBR 650 F die ik zou willen kopen en of dit juiste beslissing is. Vooreerst ik ben 43 jaar en een CBR RR is geen optie meer voor mij. Dit is voor mij persoonlijk overkill. Maar ik zit met volgende probleem. Ik had vroeger een Transalp...
  5. P

    Wat nemen jullie allemaal mee met de motor?

    Ik heb vanmorgen mijn motor nog eens grondig gekuist en kom tot de constatatie dat ik nogal veel meeneem :). Ik heb een NC 750 dus wel veel plaats maar ik heb altijd volgende mee: - regenvest en regenbroek - zwitsers mes -zaklampje - 2 verwarmingselementen (te koop bij decathlon) voor als...
  6. P

    Motor stelen

    een beetje een minder positief onderwerp. Maar ik heb de indruk dat er toch nog wel zeer veel motoren gestolen worden. Auto's lijken tegenwoordig niet meer te stelen, of ik heb die indruk toch. De mijne een audi a7 heb ik zelf geen gps tracking meer moeten inzetten voor verzekering daar volgens...
  7. P

    Tom tom 400

    Ik heb de tomtom rider 400 aangeschaft. Nu had ik een vraagje. Ik heb een iphone en scalarider qz. Iphone maakt contact via bluetooth met tomtom. Scalarider qz maakt contact met iphone. Is dit de juiste instelling of moet scalarider qz contact maken met tomtom? Beiden zijn mogelijk...
  8. P

    Airbag vest of protector vest

    Hallo, Ik probeer zoveel mogelijk woon-werkverkeer met de motor te doen en was nog op zoek naar een extra veiligheid voor de winter. Ik heb een vest met daarin elleboog en schouderbescherming in schuimrubber). Ter hoogt van de rug is er een gelijkaardige schuimrubbere bescherming. Over deze...
Terug
Bovenaan Onderaan