Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: drestar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. drestar

    Kwart regeling is vreemde zaak?

    Ik heb 2 motoren in de kwart regeling.beiden zijn uit 1987, nu rijd ik geregeld want we hebben nog best mooie dagen maar stond er op de brief van de belasting dat ik niet mocht rijden in de maanden December,Januari en Februari. dit vind ik best onzin.waarom 3 maanden niet mogen rijden?? ik...
  2. drestar

    Athena voorvorkeerringen prijsverschil bij mlm parts

    Ik heb een voorvorkkeerring van Athena besteld bij mlm parts , nu hebben ze 2 keerringen met dezelfde afmetingen, alleen is er nogal wat prijsverschil de ene kost 6,20 en het andere setje 19,75 ik heb vooraf gebeld om te vragen waar het verschil in zit en er werd mij verteld dat het...
  3. drestar

    R1 2003 of fireblade 2002

    Ik vroeg mij af welke beter zou rijden en lichter zal sturen. de yamaha 2003 of de blade 2002 ? ik moet nu kiezen tussen deze 2 motoren, graag advies,
  4. drestar

    Mogelijk Oplichter gespot met Honda Fireblade

    Ik ben in onderhandeling gegaan vermoedelijk met een oplichter om te weten te willen komen hoe hij te werk gaat. ik ben echter benieuwd hoe het in zijn werk gaat dat hij je geld in zijn zak krijgt en jij geen motor krijgt? waar het addertje dus zit? want je krijgt eerst de motor thuis...
  5. drestar

    Suzuki GSXR 1000 vs Yamaha R1 en Fireblade 954RR

    Beste forummers, Ik wil binnen kort mijn eerste echte motor gaan kopen .rijd nu een honda XR600 ,wel leuk maar langzaam. heb 3000 euro gepaard en daar moet ik het mee doen. zit echter met wat vragen en zou graag wat ervaringen van anderen willen horen over de verschillen tussen een...
  6. drestar

    Honda XR600 start niet met warme motor

    Hallo ik heb een Honda XR600 en start goed als die koud staat. echter als de motor warm is en ik zet hem stil dan start hij met geen mogelijkheid meer. als ik de bougie eruit haal dan vonkt deze gewoon maar staat die gewoon wel kurkdroog terwijl er gewoon benzine in de carb zit?? ik kan...
  7. drestar

    geen kentekenverlichting Honda XR600 1988

    Hallo ik heb een Honda XR600r uit 1988, deze met origineel achterspatbord en achterlicht,maar er zit geen kentekenverlichting op.. was dat voor deze motoren van dit bouwjaar nog niet verplicht? en mag ik er zonder problemen mee rond rijden. dus als ik aangehouden word en ze gaan het uitzoeken...
  8. drestar

    Caviga mito welke uitlaat?

    Hallo ik heb een cagiva mito 125cc uitlaat vraagje.. ik zoek een nieuwe uitlaat. nu had ik een tecnigas RSG gevonden.dit is niet de standaard uitlaat..in de winkel zei de verkoper dat die voor alle bouwjaren is maar mijn mito is uit 1996.. de 35pk versie.. ik las van de cagiva mito vanaf...
  9. drestar

    bandenklemmen?

    Hallo ik heb een honda xr600r maar ga er allroad bandjes op leggen en wil er het meest mee op de weg rijden. nu heb ik 2 bandenklemmen. achter weegt 105 gram en voor weegt 70 gram. als ik deze erop leg moet ik mijn wielen dan nog laten balanceren?
  10. drestar

    Rim velgen stickers voor enduro motoren

    Hallo ik ben op zoek naar een winkel die goedkope rim stickers voor op de velgen van cross en enduro motoren verkoopt in Nederland,duitsland of belgie. niet te duur dus,en het moet voor op 18 en 21 inch velgen zijn. ik kan ze niet vinden? .behalve in engeland en Amerika dan maar met hoge...
  11. drestar

    Mitas E08 vs Michelin AC10

    Hallo ik twijfel tussen en Mitas E08 en een Michelin AC10 achterband ik zoek voornamelijk een crossband voor op straat en af en toe een dijk met gras mee op te rijden en een hard zandpadje over te rijden ..welke zou beter zijn?
  12. drestar

    Michelin Cross competition M12 XC

    Hallo ik heb een band gekocht .michelin cross sompetition M12 XC maar kan er weinig over vinden of die goed is voor op mijn honda Xr600. ik wil er ook mee op het asfalt kunnen rijden. ik hoorde dat dat met sommige cros banden goed kon. zijn er ervaringen?
  13. drestar

    Honda XR600 klappen uit blok enz

    hallo ik ben bezig met mijn honda XR600 de motor draait en sart snel, slaat aan maar valt dan meestal gelijk uit ,na een paar keer opnieuw starten kan hij blijven draaien als je een beetje gas geeft en dan blijft hij wel draaien op de choke, beetje hoog stationair dat wel want als ik de...
Terug
Bovenaan Onderaan