Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ChopperCase
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    World Championship of Custom Bike Building 2006

    2006 World Championship Results Freestyle class 1 Chicara Motorcycles 2 Thunderbike 3 SE Service 4 Covington's Cycle City LLC 5 Steele Kustoms 6 Chemical Chopper 7 Wayne Kemp Kustoms 8 Red Baron Choppers 9 Roland Sands Design 10 Jim Nasi 11 Hot-Dock Custom Cycles 12 Cook Customs Metric World...
  2. C

    De 2 prijswinnaars Harley Dag Woerden 24 Juni

    Dit was toch wel het hoogtepunt:
  3. C

    Oudewater 2006.....iemand ?

    Morgen de bikeshow in Oudewater. Gaat er nog iemand van hier ?
  4. C

    Chopper video filmpjes

    Via Googel video zijn een hoop filmpjes te vinden over/met choppers. Hier de eerste vondsten: video.google.com/videoplay?docid=-499697983641962599&q=harley video.google.com/videoplay?docid=-7339541346375919086&q=chopper video.google.com/videoplay?docid=1916776816268914928&q=chopper...
  5. C

    ChopperCase goes to Norttalje (de foto's)

    ChopperCase goes to Norttalje - de foto's Klik op een thumbnail en dan op de pijlbutton rechtsboven voor een slideshow. Veel plezier ermee ! De verhalen moeten nog wel een beetje loskomen hoor: - Knukkel's Skateboard & Security issues - Slow en de bezopen Finnen - Oerman en de reis - Knukkel...
  6. C

    De eerste hybride chopper

    Ongelovelijk maar waar. En er zit ook een goed geluidje in. :} geluid op 10 dus Hybride Chopper
  7. C

    Boekenbal

    Binnenkort komt dit boek uit: How to build an old skool bobber Wat zijn jullie favoriete chopper boeken ?
  8. C

    European Championship Custom Bike Building 2006

    Dit weekend vind in Mainz (DE) het ECCBB 2006 plaats. Tijden dit, door AMD georganiseerde, en door CCE gesponsorde, evenement zullen circa 120 bikes uit Europa door een VIP jury (?) worden beoordeeld. De top 3 wordt in Augustus overgevlogen naar Sturgis mee te dingen naar het...
  9. C

    Benzineslangpistoolmond/tuit diameter gezocht

    Weet iemand (toevallig) de diameter van een benzineslang tuit of mond of hoe dat ding ook heet. Dit i.v.m. vulopening van een tankje. nee, ik heb geen zin nu naar het tankstation te gaan
  10. C

    Scootster

    Wat denken jullie van een scooter op sportster basis ? Kan je die kut*()&^^&$ uit de buurt even van katoen geven... www.scootster.com/index.asp
  11. C

    What's your Outlaw Biker name?

    Laten we mekaar wat beter leren kennen. Check dit, vul de gevraagde gegevens naar eer en geweten in en laat hier de uitkomst zien. www.ratbike.org/motorcycho/outlawname.php Mijn uitkomst: One percenter name: Meat-O Riding with the: Booze Junkies MC Hoe komen ze erbij ?
  12. C

    V-Twin expo - winnaars

    Tijdens de V-Twin expo in Cincinnati zijn de volgende 'winnaars' bekend gemaakt 2006 Easyriders Award Winners Motor of the Year: Accurate Engineering Outlaw 120 Panhead Motor Frame Designer of the Year: Independent Cycle Inc. Wheel Designer of the Year: Xtreme Machine Tech Product of the Year...
  13. C

    Belgian Bike Weekend 2005

    Nou, het feit dat ik alweer terug ben zegt misschien wel iets. Gelukkig waren de wegen vandaag prima te bereiden, dus binnen no-time was ik in de Nekkerhal in Mechelen. En weer terug ook. Een niet nader te noemen chopperbouwer uit NoordHolland heeft er gisteren ruim 7 en een half uur over...
  14. C

    Belgian Bike Weekend 2005 Nekkerhal Mechelen

    Dit weekend 26-27 November > Wie o Wie ? Belgian Bike Weekend.
  15. C

    Wat hoor ik daar ?

    Aangezien er kennelijk een aantal muziekliefhebbers/kenners in de gelederen van dit forum ronddwalen, wil ik wel eens weten naar welke muziek er zo al geluisterd wordt. Dus... presenteer hier je favoriete bands.
  16. C

    Iron Butt - 500 miles rally

    Alhoewel een "echte" Iron Butt trip 1000 mijlen lang is, lijkt het mij voor een niet nader te noemen forumlid toch een uitdaging. Al is het maar om eens te oefenen. www.500miles.be/
  17. C

    Motorcycle Airbag System

    We gaan eraan ! www.world.honda.com/news/2005/2050908.html
  18. C

    Oudewater - Custombike show

    Komt er iemand van "ons" nog naar de Custombikeshow - Oudewater zondag ? nadat alle vadertjes vreselijk verwend zijn...
  19. C

    Fuck the Hells Angels !

    Leuke cartoon, nietwaar ?
  20. C

    L&L Choppers - Open Showroom - Zondag 17 April

    De showroom in het nieuwe gebouw van L&L Choppers is (bijna) klaar. Iedereen is welkom om op zondag 17 April van 13:00 - 16:00. Meer info en een route staat op hun website www.l-l-choppers.com
  21. C

    Airco voor motorrijders

    Wat denken we hiervan ? De Israelische ingenieur Glen Guttman van het bedrijf Entrosys heeft een airco-systeem uitgevonden voor motorrijders. Toegegeven, het nieuws komt wat laat op het jaar, maar kan ook volgend jaar nog van pas komen. De airco van Guttman werkt niet met een compressor, maar...
  22. C

    Trajectcontrole

    Met een sidemount plaat rijd je er vrolijk doorheen ? Wie gaat de uitdaging aan en laat het resultaat weten ? Vanaf vandaag op de A4 en binnenkort ook op de A12 en andere wegen. Spannend !
Terug
Bovenaan Onderaan