Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Atmoz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Atmoz

    Nieuwe originele koppelingskabel Honda Hornet 2004-2006 22870-MBZ-G00

    Te koop, nieuwe koppelingskabel. Moest zijn voor mijn CBF600, echter te snel aangeschaft en per ongeluk voor de CB600F gekocht. Helaas pindakaas. Nieuwprijs was 65€. Vraagprijs doe een bod en wie weet is hij voor jou. Onderdeelnummer 22870-MBZ-G00. Zoals te zien, vorig jaar aangeschaft.
  2. Atmoz

    Benzine tank Honda CBF600 N (bj 2006)

    Hey hoi. Door een ongeluk ben ik opzoek naar een benzine tank van een Honda CBF 600 N. Het mooiste zou een lichtblauwe tank zijn. Ben dus naar deze tank opzoek: Prijs komen we wel over uit. Eventueel zoek ik ook naar het metalen frame wat de koplamp en teller unit vasthoud...
  3. Atmoz

    Setje spiegels, bevestiging met schroefdraad

    Hai. Ik zit al een tijd te kijken naar andere spiegels. Nu vind ik ze gewoon erg duur en misschien heeft iemand wel iets liggen wat ik zoek. Bij deze dus een verzoek, en dan met name in mooie modellen: strak en niet te lomp. Ik heb nu niets en dat irriteert me ook, net als de originele...
  4. Atmoz

    Brandstof tekort op hoog toerental

    Hey hoi. Sinds kort heb ik een CBF600N.. Nou rijd deze als een zonnetje.. Maaar _O- Als ik accelereer dan heeft de motor op een gegeven moment een brandstof tekort. Op dat moment zit in de in de 5e versnelling en rond de 12000 toeren. 1,2,3,4 houd de toevoer het bij, als ik dus langer...
  5. Atmoz

    Een 25kw motor rijden met A2 rijbewijs.

    Hallo mensen, Vast het zoveelste topic hierover, maar bij hij is het net even anders dan de mensen die een R1 op 25 kW willen rijden :Y. Wat ik graag zou willen (na een hoop zoeken en compromissen). Een CBF600 rijden met A2 rijbewijs, ik heb op dit moment een exemplaar gevonden dat me...
  6. Atmoz

    Nieuw lid op dit forum

    Beste lezers, Al vaker ben ik dit forum bij langs gekomen en eigenlijk pas de laatste tijd dat het motorrijden echt in beeld kwam. Op dit moment ben ik bezig met motor rijlessen en gisteren heb ik een bezoek gebracht bij een nabij gelegen motorzaak. Hier was ik in eerste instantie gekomen...
Terug
Bovenaan Onderaan