Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mdegroot
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Suzuki SV1000S 2004

    te koop: SV1000S kenteken: 11-2004 kilometerstand: 26.960 Prijs: 4999,= extra info o.a.: michelin pilot power banden in goede staat speciaal spuitwerk carbon hugger OSCO oiler systeem duozit + afdekkap bsm futura high mount dempers witte achterlichten met geintegreerde...
  2. M

    SV1000s 2004 koplamp

    voor mijn sv1000s ben ik op zoek naar een onbeschadigde koplamp.
  3. M

    hottopic niet werkend te krijgen.

    HFD file netjes opgehaald en geimporteerd. Het forum wordt wel toegevoegd in de lijst, maar geeft in de statusbalk onderin beeld "error synchronizing Motor-forum". Ook kan ik geen topic toevoegen, ik krijg dan "invalid topic URL".. wat gaat er mis? GoT werkt namelijk wel.. :S
  4. M

    sv650s schokbreker afstelling te slap? / knippers

    Dit is mijn tweede poging, dus ik doe mijn verhaal nog een keer in een notendop: Ik heb dus een suzuki sv650s en rij vrij veel met mijn vriendin achterop. ik ben de afgelopen week al 2x het einde van mijn schokbreker tegen gekomen. Door een kuil oid gereden en daardoor de hele schokbreker...
  5. M

    RBW binnen!.. beetje jammer van dat weer he.

    Gisteren geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik had al enige tijd een Suzuki SV650s staan. Die heb ik van JVM overgenomen. Mooie fiets, rijd zalig, klinkt goed. Paar kleine dingen zoals tandwielen, achterband en een lampje vervangen, maar verder toppie. Mocht je dit lezen Jeroen, bevalt de nieuwe...
Terug
Bovenaan Onderaan