Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: E.G.J.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E.G.J.

    Mp4 bestanden uploaden

    Ik loop de laatste tijd steeds tegen het onderstaand probleem aan. Komt dit door het Mp4 bestand, of heb ik zelf iets niet goed in mijn instellingen?
  2. E.G.J.

    Foto's van vroeger zijn zoek.

    Ik zocht een foto, die ik iemand wilde laten zien, en ging naar dit topic --> De ideale garage Het meeste bestaat niet meer, of ik krijg bijvoorbeeld een man met een kettingzaag, of foto's van andere gebruikers te zien. Hoe kan??
  3. E.G.J.

    Stuur verstelling XJ900F

    Ik heb hier een Yamaha XJ900F staan, waarvan het stuur voor mij niet lekker zit. 1 tand verstellen en ik loop vast in de kuip. Zijn er sturen in een andere hoek verkrijgbaar met dezelfde tanden verstelling? En ja, ik weet hoe goochel werkt, maar hij weet dat niet van mij, of zo.
  4. E.G.J.

    Cement

    Wedden dat er iemand over de S en de Z begint
  5. E.G.J.

    Media verwijderen. Wat en waar verwijder je dit dan precies?

    Ik ben op zoek naar een foto uit de tijd dat MF nog met een floppie werd opgestart. Dus ik dacht, laat ik gelijk alle naakte wijven en ander bewijsmateriaal selecteren en verwijderen. (Dat zoekt de volgende keer een beetje makkelijker.) Maar betekend deze actie dan, dat de geplaatste foto's...
  6. E.G.J.

    filmpies zonder beeld

    Ik kon net een filmpie niet zien. Geluid is wel aanwezig. Ik had het al een keer vaker dat ik filmpies niet kan zien. Moet ik daar nog een extra driver voor downloaden?
  7. E.G.J.

    Terug naar zoekresultaten.

    Ik was nu voor het eerst in dit gedeelte. Opende een advertentie, bekeek de foto's, en wou weer terug naar de zoekresultaten. Dus ik zocht ter vergeefs naar het kruisje / terug / of wat ever. Nu kom ik met vorige in de browser wel terug, maar ik vind het gebruiksvriendelijker in het scherm zelf.
  8. E.G.J.

    Tweetakt enduro 400cc tot 600cc

    Ik zoek een enduro met kenteken. Het liefst een +_ 500cc, gedateerde machine. Eentje waar nog niemand met een verfkwast en turtelewax heeft aangezeten. :P
  9. E.G.J.

    Heeft de server last van de warmte?

    Om de haverklap krijg ik deze meldingen. Soms is het voor seconden, en soms is het voor minuten lang.
  10. E.G.J.

    fehn-10.1 // 5,6,7 augustus AFGELAST

    Fehn 10.1 Fehn 10.1 ?: Inderdaad in het eerste weekend van augustus. Na tien jaar het Fehn Wochenende en de daarbij behorende toertochten te hebben georganiseerd, werd het tijd voor iets nieuws. En na veel denk en kraak werk kwam er een coördinaten challenge tot stand. Bij wijze van proef...
  11. E.G.J.

    Motorrad Show Oldenburg 2019

    Motorrad Show Oldenburg 2019 09. + 10. 02. 2019 Gezichtenboek
  12. E.G.J.

    Conversaties

    Ik kom er net achter, dat wanneer je een bericht aanmaakt, er maar vijf personen mogen worden toegevoegd. Dat het niet onbegrensd is, dat begrijp ik, maar vijf is wel wat weinig. Vind ik.. Ooh ja, nu ik hier toch ben. Ik heb gemerkt dat het taggen van personen soms niet helemaal goed gaat...
  13. E.G.J.

    Topic/Pagina instelling

    Ik ben nu een half uurtje over het vernieuwde forum aan het surfen. En ondanks dat ik wel een retro man ben die slecht tegen verandering kan, qil ik het wel in de nieuwe vorm verder gebruiken. Maar goed, ik kwam hier niet alleen maar om veren te steken :P Ik kan namelijk sommige Instellingen...
  14. E.G.J.

    12V zekeringsautomaat even betrouwbaar als smeltzekering?

    Ik ben bezig een testunit te maken voor het testen van aanhanger/trailer verlichting. Nu zat ik er over te denken om zekeringsautomaten tussen de verschillende onderdelen te zetten. Nu weet ik dat het niet een echt gangbaar artikel is. Waaraan ligt dit, is dat alleen de prijs?
  15. E.G.J.

    Fehn Wochenende * 10 *

    Fehn Wochenende nr. *10* Tien jaar Fehn Wochenende, met vele gezichten, en vele belevenissen. Het leek mij daarom leuk om iedereen die ooit heeft deelgenomen aan dit weekend, uit te nodigen voor een gezellig BBQ, op 31-8-2019 (vanaf 20:00 uur) Er is ook een mogelijkheid om een nacht hier...
  16. E.G.J.

    Fehnmarkrally----------- animo check/ideeën topic

    Volgend jaar organiseer ik voor de tiende, en tevens de laatste keer het Fehnwochenende. Het is dan tijd voor iets nieuws. Dus ik ben op zoek naar ideeën, bevestiging, aanmoediging, en animo. En de reden dat ik het in dit sub-forum wil onderzoeken, is omdat hier de doelgroep rondhangt. Dan...
  17. E.G.J.

    allroad, offroad, soft Enduro, Enduro, wat is wat?

    Sinds jaar en dag, dacht ik de verschillen te kennen. Menig verkoopsite, journalist, of bezitter van een “motorfiets” bracht mij wel eens in verwarring, maar daar herstelde ik dan redelijk snel weer van. Maar vandaag, na mijn bezoek op Wikipedia is het anders……. De gemarkeerde...
  18. E.G.J.

    Gratis, onafhankelijke APK op motorfietsen

    Naar aanleiding van een ander topic wat weer afglijdt van onderwerp naar apk-discussie. Een veel gehoord argument, in de discussie over apk op motorfietsen is, geldklopperij over de rug van de motorrijder. Maar stel dat de APK nu onafhankelijk en gratis zou zijn, wie is er dan voor of tegen?
  19. E.G.J.

    Jap 4.2 motorfiets bouwen

    Ik ben in het bezit van een Jap type 4.2 of 4.3 (ik moet dit nog even onderzoeken) Mijn vader gebruikte hem vroeger om de melkmachine in het land aan te drijven. Hoe oud het motorblok is, dat is niet helemaal bekent, maar waarschijnlijk van kort naar de oorlog. Het blok staat al sinds jaar en...
  20. E.G.J.

    Fehn Wochenende nr.9

    Fehn Wochenende nr.9 E.G.J. , gaat weer zonder winstoogmerk het 9e Fehn Wochenende organiseren. En zal het iedereen weer helemaal naar de zin proberen te maken. Wat kost het en wat krijgt u daarvoor ?: Vrijdags: Een warme maaltijd bij aankomst op de camping (nadat het...
  21. E.G.J.

    Is de Nordic Biker de volgende trend op motorgebied?

    In het begin keek ik ietwat wantrouwend in de richting van de mannen en vrouwen, die met stokken aan het wandelen waren. Nordic Walking noemen zij het trots, terwijl zij bijna steevast in een andere windrichting lopen. Toch zijn ze bijna niet te missen in hun flitsende vrijetijdskleding, waarin...
  22. E.G.J.

    Motorrad Show Oldenburg / Emden

    Waarschijnlijk voor de meesten te ver, en of het iets is geen idee.... Emden 28/29 januari 10 tot 18 uur, zondags vanaf 11 uur 2000 m2 €6,00 Kinderen onder begeleiding tot 12 jaar oud gratis. Parkeren kosteloos Oldenburg 4/5 februari 10 tot 18 uur 8000 m2 €8,50...
  23. E.G.J.

    Willen wij meer of minder OBT’s in Nederland?!!!

    In de crisisjaren is het aantal georganiseerde OBT’s sterk afgenomen. De E.G.J.-Partij wil hier een stokje voor steken. En wel op zondag 26 maart 2017. Verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen, maar het is dezelfde OBT route als in 2009. verzamel/koffietijd 10.30 bij wegrestaurant de...
  24. E.G.J.

    Iemand enig idee wat dit is ?

    Ik heb het een aantal keren weggeklikt, maar het blijft terug komen...
Terug
Bovenaan Onderaan